Bebis i magen
_03 Höstbarn
  1. Zandra
    #1

    Bebis i magen

    Både igår och idag har Aniara skuttat runt på dagis med en liten docka innanför tröjan.

    Hon är så förväntansfull över att bli storasyster. ;-)
    F.ö så är hon tvärsäker på att det är både en lillasyster OCH en lillebror i magen - hepp! Ultraljudet får väl utvisa om vi har ett orakel i familjen eller inte, haha!
  2. 1
    Bebis i magen Både igår och idag har Aniara skuttat runt på dagis med en liten docka innanför tröjan.

    Hon är så förväntansfull över att bli storasyster. ;-)
    F.ö så är hon tvärsäker på att det är både en lillasyster OCH en lillebror i magen - hepp! Ultraljudet får väl utvisa om vi har ett orakel i familjen eller inte, haha!
  3. Stumpan m.Josefin031020&Zebastian050528
    #2

    Vad gulligt

    när e de tajm? kram
  4. 2
    Vad gulligt när e de tajm? kram
  5. Zandra
    #3

    :-)

    I slutet av maj - men man skulle kunna tro att det är betydligt tidigare om man går efter omfånget på magen, hilfe! :-)
  6. 3
    :-) I slutet av maj - men man skulle kunna tro att det är betydligt tidigare om man går efter omfånget på magen, hilfe! :-)
  7. Zandra
    #4

    Hihi

    Insåg just att våra barn kommer att ha födelsedagar väldigt nära varandra, fast det skiljer ju ett år på Zebastian & vår plutt som har bf 23/5!
  8. 4
    Hihi Insåg just att våra barn kommer att ha födelsedagar väldigt nära varandra, fast det skiljer ju ett år på Zebastian & vår plutt som har bf 23/5!
  9. Stumpan m.Josefin031020&Zebastian050528
    #5

    Kul

    me nästan samma födelsedagar.... berätta gärna hur de går kramas
  10. 5
    Kul me nästan samma födelsedagar.... berätta gärna hur de går kramas
  11. Medlem sedan
    Mar 2003
    #6

    Vad kul!

    Tänk vad de förstår! Ja, tvillingar vore väl mysigt? :-)

    J är också fascinerad av bebisar. Här är det ju ingen på gång, men vi känner ett par nyfödingar voh hon pratar mycket om dem. Hon vill också själv leka bebis ibland. :-)
  12. 6
    Vad kul! Tänk vad de förstår! Ja, tvillingar vore väl mysigt? :-)

    J är också fascinerad av bebisar. Här är det ju ingen på gång, men vi känner ett par nyfödingar voh hon pratar mycket om dem. Hon vill också själv leka bebis ibland. :-)
  13. Zandra
    #7

    Hjälp....

    Tja, jag dillade ju om att jag ville ha tre barn förut och med tanke på att den här graviditeten har avskräckt mig ifrån att ens överväga att göra om det så vore det väl rätt bra om det var två till priset av en. ;-)

    Får se 20/12 då det är UL!
  14. 7
    Hjälp.... Tja, jag dillade ju om att jag ville ha tre barn förut och med tanke på att den här graviditeten har avskräckt mig ifrån att ens överväga att göra om det så vore det väl rätt bra om det var två till priset av en. ;-)

    Får se 20/12 då det är UL!
  15. Medlem sedan
    Mar 2003
    #8

    Ojdå

    Det låter illa. Är det illamående eller? Är det annorlunda än med Aniara alltså? Hur går det med jobb och så?
  16. 8
    Ojdå Det låter illa. Är det illamående eller? Är det annorlunda än med Aniara alltså? Hur går det med jobb och så?
  17. Medlem sedan
    Jan 2003
    #9

    jag oxå...

    fast min lilla \"femma\" kommer först nästa sommar
  18. 9
    jag oxå... fast min lilla \"femma\" kommer först nästa sommar
  19. Zandra
    #10

    Ja, urk

    Det har verkligen varit fasanfullt betr. kräk & illamående i drygt 14 veckor, men nu är det bra sedan två veckor.

    Det \"lustiga\" är att jag kräktes rätt rejält med Aniara också, i 15 veckor.
    Den här gången var det aningen kortare fast var mycket värre. Vissa veckor har det gått flera dagar då det inte gått att behålla ett smack. Man blir ju helt slut av att kräkas så mycket. Blä!
    Nu är det däremot helt fantastiskt att vara mig själv igen - och magen har vuxit som en raket de sista två veckorna. ;-)

    Turligt nog så har jag mått ganska bra under dagtid, det var morgon och kväll som var jobbiga så jag har bara varit hemma ifrån jobbet några dagar när det varit too much.
  20. 10
    Ja, urk Det har verkligen varit fasanfullt betr. kräk & illamående i drygt 14 veckor, men nu är det bra sedan två veckor.

    Det \"lustiga\" är att jag kräktes rätt rejält med Aniara också, i 15 veckor.
    Den här gången var det aningen kortare fast var mycket värre. Vissa veckor har det gått flera dagar då det inte gått att behålla ett smack. Man blir ju helt slut av att kräkas så mycket. Blä!
    Nu är det däremot helt fantastiskt att vara mig själv igen - och magen har vuxit som en raket de sista två veckorna. ;-)

    Turligt nog så har jag mått ganska bra under dagtid, det var morgon och kväll som var jobbiga så jag har bara varit hemma ifrån jobbet några dagar när det varit too much.
  21. Zandra
    #11

    Grattis!

    Femma - wow! ;-)

    Hoppas att du mår fint!
  22. 11
    Grattis! Femma - wow! ;-)

    Hoppas att du mår fint!
  23. Medlem sedan
    Jan 2003
    #12

    nope..

    mår illa & spyr som en kalv men man vet ju att det går över :-)
    Hoppas du mår toppen
  24. 12
    nope.. mår illa & spyr som en kalv men man vet ju att det går över :-)
    Hoppas du mår toppen
  25. Zandra
    #13

    Hu!

    Ja, nu mår jag som en prinsessa, tack!
    Förhoppningsvis du snart också. :-)
  26. 13
    Hu! Ja, nu mår jag som en prinsessa, tack!
    Förhoppningsvis du snart också. :-)
  27. Lisa och Johan 24/11
    #14

    Grattis till dig också

    Johan verkar vara helt oförstående. Frågar man var bebisen är så pekar han antingen på min eller sin egen mage.... Fast nu har vi lagt in en beställning på nätet så snart kommer \"jag skall bli storebror böckerna\"
  28. 14
    Grattis till dig också Johan verkar vara helt oförstående. Frågar man var bebisen är så pekar han antingen på min eller sin egen mage.... Fast nu har vi lagt in en beställning på nätet så snart kommer \"jag skall bli storebror böckerna\"
  29. Zandra
    #15

    Tack! *imt*

  30. 15
    Tack! *imt*
  31. Stumpan m.J 03+Z 05
    #16

    GRattis vännen

    de va länge sen sist kramar
  32. 16
    GRattis vännen de va länge sen sist kramar

Liknande trådar

  1. Har en bebis i magen!
    By Maja BF 5/9-11 in forum _1109 Septemberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2011-01-09, 14:57
  2. Jag har en bebis i magen :)
    By J m. R & C in forum _1003 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-08-16, 18:57
  3. Jag har en BEBIS i magen !!
    By Tobbelin in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-04-28, 20:59
  4. En bebis i magen!
    By ceciliaoemil in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-06, 11:49
  5. Jag har en bebis i magen!!!
    By lantis in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-08-19, 17:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar