Julbord i veckan
_0412 Decemberbarn
  1. Maria m Linn
    #1

    Julbord i veckan

    för mig utan resten av familjen. Mitt jobb bjöd med mig. Det var jättetrevligt att träffa kollegor och sin chef. Satt ned bredvid VD och det kändes bra. Har plan att börja jobba under våren i maj. Skall njuta ett tag till med Linn här hemma ohc det känns så skönt.

    Linn är liten och bestämd. Hon går mer och mer nu och det märks att hon vill. Favoriten just nu är att klättra upp i soffan och ställa sig där och gunga. Lever hon farligt eller? Självklart är mamma med och kollar henne men fort går det nu skall ni veta.

    Vill även passa på att önska er alla en trevlig andra advent. Kramar

    Även -04/05 Vinterbarn
  2. 1
    Julbord i veckan för mig utan resten av familjen. Mitt jobb bjöd med mig. Det var jättetrevligt att träffa kollegor och sin chef. Satt ned bredvid VD och det kändes bra. Har plan att börja jobba under våren i maj. Skall njuta ett tag till med Linn här hemma ohc det känns så skönt.

    Linn är liten och bestämd. Hon går mer och mer nu och det märks att hon vill. Favoriten just nu är att klättra upp i soffan och ställa sig där och gunga. Lever hon farligt eller? Självklart är mamma med och kollar henne men fort går det nu skall ni veta.

    Vill även passa på att önska er alla en trevlig andra advent. Kramar

    Även -04/05 Vinterbarn
  3. Sessan m A-03 & L-04
    #2

    Detsamma

    Kul o få följa med o på julbord, lät väldigt smarrigt ;-)

    Här är dte med full fart o det går undan, man får vara med precis hela tiden. Här o dagen så hann vi tyvärr inte o han ramlade ner en bit från trappan o skrapade upp näsan, men som tur var blev dte inte värre.
  4. 2
    Detsamma Kul o få följa med o på julbord, lät väldigt smarrigt ;-)

    Här är dte med full fart o det går undan, man får vara med precis hela tiden. Här o dagen så hann vi tyvärr inte o han ramlade ner en bit från trappan o skrapade upp näsan, men som tur var blev dte inte värre.

Liknande trådar

  1. Jag ska på julbord:-)
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-11-10, 17:10
  2. Julbord?!
    By Yrpannan in forum Gravidsnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-11-28, 22:47
  3. julbord
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-11-24, 17:21
  4. Ert julbord?
    By Karro75 in forum Mat & dryck
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2006-12-13, 19:15
  5. Julbord i veckan
    By Maria m Linn in forum _04/05 Vinterbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-03, 11:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar