Någon mer som övar falsettskrik?
_0412 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    May 2004
    #1

    Någon mer som övar falsettskrik?

    Lukas höjer sin röst och ibland till sådan nivå att jag nästan tror glsrutorna ska spricka. I butikerna hukar tanterna och jag får en och annan \"blick\"... Värsta situationen var dock på bussen, i trafikstockning när bussen kröp fram - och trots att jag tagit av Lukas både vantar, mössa och jacka så tog han till sitt vassaste vapen; Falsettskriket...

    Hoppas verkligen detta går över när han blir mer verbal och kan berätta vad han menar...!
  2. 1
    Någon mer som övar falsettskrik? Lukas höjer sin röst och ibland till sådan nivå att jag nästan tror glsrutorna ska spricka. I butikerna hukar tanterna och jag får en och annan \"blick\"... Värsta situationen var dock på bussen, i trafikstockning när bussen kröp fram - och trots att jag tagit av Lukas både vantar, mössa och jacka så tog han till sitt vassaste vapen; Falsettskriket...

    Hoppas verkligen detta går över när han blir mer verbal och kan berätta vad han menar...!
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2

    Skojar du eller...

    Här över Leia på sitt falsettskrik så fort hon inte får som hon vill eller när saker inte går hennes väg.

    Hörseln kommer nog aldrig bli vad den en gång varit :)

  4. 2
    Skojar du eller... Här över Leia på sitt falsettskrik så fort hon inte får som hon vill eller när saker inte går hennes väg.

    Hörseln kommer nog aldrig bli vad den en gång varit :)

Liknande trådar

  1. Jag övar på
    By Tid Es mamma in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2012-03-18, 14:54
  2. Skärande falsettskrik
    By Minks in forum _1003 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-11-02, 23:08
  3. Åh vad han övar!
    By Gabricia in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2010-08-14, 18:31
  4. Övar på mamma när
    By Ruth1 in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-12-09, 12:29
  5. Någon mer som övar falsettskrik?
    By Blomman in forum _04/05 Vinterbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-06, 21:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar