mycket flytningar
_0603 Marsbarn
  1. p81
    #1

    mycket flytningar

    är det bara jag som är knasig eller är det fler som har jätte mycket flytningar för jag har verkligen jättemycket flytningar dom luktar inte och dom är inte gryniga utan helt klara genomskinliga som vatten ungefär
  2. 1
    mycket flytningar är det bara jag som är knasig eller är det fler som har jätte mycket flytningar för jag har verkligen jättemycket flytningar dom luktar inte och dom är inte gryniga utan helt klara genomskinliga som vatten ungefär
  3. Medlem sedan
    Jul 2005
    #2

    jo jag med

    nästan lite väl mkt ibland! käns ju som man gjort något annat, fy :( men hört det är väldigt vanligt under grav
  4. 2
    jo jag med nästan lite väl mkt ibland! käns ju som man gjort något annat, fy :( men hört det är väldigt vanligt under grav
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3

    Samma här!

    Så länge de är som du beskriver är det ingen fara!
  6. 3
    Samma här! Så länge de är som du beskriver är det ingen fara!
  7. p81
    #4

    ja hoppas det

    ja jag hoppas det men bm skulle kolla så att jag inte går och läcker vatten för sf måttet är så litet och jag är öppen 1.5 cm men jag tror bara att det är flytningar
  8. 4
    ja hoppas det ja jag hoppas det men bm skulle kolla så att jag inte går och läcker vatten för sf måttet är så litet och jag är öppen 1.5 cm men jag tror bara att det är flytningar
  9. Medlem sedan
    Aug 2002
    #5

    Japp ..

    ...har börjat använda ett trosskydd som suger upp allt, en helt tryggare känsla.
  10. 5
    Japp .. ...har börjat använda ett trosskydd som suger upp allt, en helt tryggare känsla.
  11. Medlem sedan
    Jan 2003
    #6

    O ja

    värre blir det för varje vecka.

    I v. 39 när jag väntade Ellen åkte jag in till förlossningen för jag trodde jag läckte fostervatten, men det var bara flytningar.....

    På slutet när jag väntade Ellen var jag tvungen att byta trosor 2 ggr om dagen.
  12. 6
    O ja värre blir det för varje vecka.

    I v. 39 när jag väntade Ellen åkte jag in till förlossningen för jag trodde jag läckte fostervatten, men det var bara flytningar.....

    På slutet när jag väntade Ellen var jag tvungen att byta trosor 2 ggr om dagen.
  13. Medlem sedan
    Aug 2003
    #7

    Samma här

    och jag frågade min BM i torsdags och hon sa att så länge det inte luktar eller kliar är det helt normalt. Hade samma då jag väntade ALbin.
  14. 7
    Samma här och jag frågade min BM i torsdags och hon sa att så länge det inte luktar eller kliar är det helt normalt. Hade samma då jag väntade ALbin.

Liknande trådar

  1. Hur mycket flytningar är normalt?
    By anonymt namn in forum Kropp & hälsa
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-11-28, 13:18
  2. Mycket flytningar eller fostervatten???
    By Vill in forum _0809 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-08-20, 08:10
  3. Mycket flytningar?
    By Jessica~5barnsmamma in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-12-10, 14:40
  4. Mycket flytningar
    By annahpo in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-03-03, 11:24
  5. Mycket flytningar...
    By Anna m Isak & Adam in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-01-15, 13:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar