Jag trodde inte jag skulle
_0512 Decemberbarn
  1. Anna i Seattle, bf 4/12
    #1

    Jag trodde inte jag skulle

    vara här idag.... Jag fick värkar igår kväll som kom var femte minut och ökade i styrka hela tiden - ÄNTLIGEN tänkte jag.... OJ tänkte mannen som just ätit en god middag, druckit vin och whiskey. Det höll på till 2.... sen bara försvann värkarna (som faktiskt var riktiga värkar och inga småtaskiga förvärkar) och sen har det varit lugnt. Någon sporadisk värk då och då, men inget regelbundet.... så vi får väl se om bebben kommer på BF eller tänker luras ännu mer.
  2. 1
    Jag trodde inte jag skulle vara här idag.... Jag fick värkar igår kväll som kom var femte minut och ökade i styrka hela tiden - ÄNTLIGEN tänkte jag.... OJ tänkte mannen som just ätit en god middag, druckit vin och whiskey. Det höll på till 2.... sen bara försvann värkarna (som faktiskt var riktiga värkar och inga småtaskiga förvärkar) och sen har det varit lugnt. Någon sporadisk värk då och då, men inget regelbundet.... så vi får väl se om bebben kommer på BF eller tänker luras ännu mer.
  3. Linda m Nemo bf 6/12 i SF
    #2

    Du har en riktig lurifax i magen!

    Snacka om att din kropp och bebis spelar dig spratt!
    Vad jobbigt. Förhoppningsvis så har alla dessa smdr gjort nytta så det går snabbt och lättare när det väl sätter igång.
    Själv satte det igång vid 4 i morse men nu är det lugna gatan igen.
  4. 2
    Du har en riktig lurifax i magen! Snacka om att din kropp och bebis spelar dig spratt!
    Vad jobbigt. Förhoppningsvis så har alla dessa smdr gjort nytta så det går snabbt och lättare när det väl sätter igång.
    Själv satte det igång vid 4 i morse men nu är det lugna gatan igen.

Liknande trådar

  1. trodde inte jag skulle få nån födelse..
    By 0rcid in forum Ordet är fritt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2012-01-11, 17:01
  2. Trodde inte det skulle hända mig
    By Anonym in forum Kärlek & relationer
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-12-04, 15:37
  3. Trodde inte jag skulle hit...
    By Isa, utan trean i mars in forum Missfall
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-08-16, 13:12
  4. Trodde inte att jag skulle sakna
    By Funderande in forum Kärlek & relationer
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-12-16, 12:21
  5. Jag trodde inte jag skulle
    By Anna i Seattle, bf 4/12 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-12-03, 21:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar