Tack snälla alla som har skrivit!
Höftluxationer
  1. Anna m. Leo -03 och Antonia
    #1

    Tack snälla alla som har skrivit!

    Jag började att skriva personliga svar till alla, men nu skriver jag även ett gemensamt. Jag är rörd över gensvaret och det känns faktiskt mycket bättre bara att veta att jag inte är ensam om att vara ledsen och tycka att detta är jobbigt. Fler verkar ha råkat ut för snälla bekanta som bagatelliserar det jobbiga med sken- och gipsbebisar.

    Konstigt att många har så tråkig erfarenhet av sjukhusens omhändertagande. De borde ju vara vana vid detta och veta hur mycket det betyder att någon sätter sig ner bara en liten stund och förklarar. Är man chockad tar man dessutom inte in all info direkt och kan uppleva att man inget fick veta så det behövs flera tillfällen. Det tar ju inte så lång tid, men betyder mycket.

    Helt otroligt vilken aktivitet det har blivit här inne. Jag är jätteglad över det!

    /A
  2. 1
    Tack snälla alla som har skrivit! Jag började att skriva personliga svar till alla, men nu skriver jag även ett gemensamt. Jag är rörd över gensvaret och det känns faktiskt mycket bättre bara att veta att jag inte är ensam om att vara ledsen och tycka att detta är jobbigt. Fler verkar ha råkat ut för snälla bekanta som bagatelliserar det jobbiga med sken- och gipsbebisar.

    Konstigt att många har så tråkig erfarenhet av sjukhusens omhändertagande. De borde ju vara vana vid detta och veta hur mycket det betyder att någon sätter sig ner bara en liten stund och förklarar. Är man chockad tar man dessutom inte in all info direkt och kan uppleva att man inget fick veta så det behövs flera tillfällen. Det tar ju inte så lång tid, men betyder mycket.

    Helt otroligt vilken aktivitet det har blivit här inne. Jag är jätteglad över det!

    /A
  3. Medlem sedan
    Jan 2001
    #2

    Som sagt...

    skriv på allt var du orkar om dina tankar och funderingar så får du nog massor med svar!

    Kram!
  4. 2
    Som sagt... skriv på allt var du orkar om dina tankar och funderingar så får du nog massor med svar!

    Kram!

Liknande trådar

  1. Tack för alla snälla ord!
    By Jensan med Love in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-02-04, 20:11
  2. Tack alla snälla!!!
    By Lurpan in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-07-02, 08:48
  3. Tack alla ni som skrivit
    By Millan med 4 in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-06-18, 20:55
  4. Tack alla snälla...
    By sodsa in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-13, 15:26
  5. Tack alla ni som skrivit så fint...
    By Lova med tre in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-04, 14:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar