hsan
Utvecklingshämning
  1. Malin
    #1

    hsan

    vi anmälde sjukhuset o läkaren för 1,5 år sedan och i torsdags gick det upp i nämnden. i fredags fick vi läsa om det i GP precis som alla andra o förstod att det var oss det handlade om. kul va. ringde till hsan o fick beskedet att det var oss det stod om. läkaren har fått en varning o misstaget var varken \"ringa eller ursäktligt\". visst är det bra att det gick igenom, men är ju gravid i v.15 o blir livrädd för att föda igen pga att vi nu fått denna info. hade nog inte skaffat fler barn om vi visste detta. har de gjort fel 1 gång kan det ju hända igen.har bestämt mig för snitt men ändå.
  2. 1
    hsan vi anmälde sjukhuset o läkaren för 1,5 år sedan och i torsdags gick det upp i nämnden. i fredags fick vi läsa om det i GP precis som alla andra o förstod att det var oss det handlade om. kul va. ringde till hsan o fick beskedet att det var oss det stod om. läkaren har fått en varning o misstaget var varken \"ringa eller ursäktligt\". visst är det bra att det gick igenom, men är ju gravid i v.15 o blir livrädd för att föda igen pga att vi nu fått denna info. hade nog inte skaffat fler barn om vi visste detta. har de gjort fel 1 gång kan det ju hända igen.har bestämt mig för snitt men ändå.
  3. Erika med Loke 0305
    #2

    Vad dåligt

    att ni inte fick en kopia av HSAN:s beslut hem till er! Det är ju ni som är anmälare! Undrar om inte HSAN också skulle fått sig en prick, om JO hade fått nys om det...
    Det måste ju varit ett rejält fel er läkare gjort, eftersom han fick varning och inte bara erinran. Jag förstår att det känns otäckt att föda igen. Men ni borde ju inte ha sådan otur att det går fel två gånger. Jag vet ju inte vad som hände er sist, men kanske är det värt att tala om er rädsla med barnmorskan, så att de är extra uppmärksamma när det är dags. Kram!
  4. 2
    Vad dåligt att ni inte fick en kopia av HSAN:s beslut hem till er! Det är ju ni som är anmälare! Undrar om inte HSAN också skulle fått sig en prick, om JO hade fått nys om det...
    Det måste ju varit ett rejält fel er läkare gjort, eftersom han fick varning och inte bara erinran. Jag förstår att det känns otäckt att föda igen. Men ni borde ju inte ha sådan otur att det går fel två gånger. Jag vet ju inte vad som hände er sist, men kanske är det värt att tala om er rädsla med barnmorskan, så att de är extra uppmärksamma när det är dags. Kram!

Liknande trådar

  1. HSAN
    By Dame in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-02-27, 16:22
  2. Angående anmälan till HSAN
    By Maggan med 3 barn in forum Autismspektrum
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-03-09, 21:51
  3. Ska jag anmäla till HSAN, ARG!
    By lea-m in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-02-27, 17:55
  4. Har anmält till HSAN!!
    By fogen in forum Gravidsnack
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-04-26, 12:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar