En helt underbarn amningsbehå...
_0511 Novemberbarn
  1. Agneta H med Noah 051122
    #1

    En helt underbarn amningsbehå...

    ...beställde jag för ett tag sedan på www.minimundus.se
    Den heter drop cup och kostar 189. Helt ljuvlig. Har haft en annan amningsbehå några dagar nu när denna tvättades. Det var underbart att få på denna efter att ha haft den andra. Jag har kupa E i vanliga fall och säkert lite mer nu och denna sitter perfekt med bra stöd. Tänkte beställa en till. Bara ett litet tips för er som letar amningsbehå.
  2. 1
    En helt underbarn amningsbehå... ...beställde jag för ett tag sedan på www.minimundus.se
    Den heter drop cup och kostar 189. Helt ljuvlig. Har haft en annan amningsbehå några dagar nu när denna tvättades. Det var underbart att få på denna efter att ha haft den andra. Jag har kupa E i vanliga fall och säkert lite mer nu och denna sitter perfekt med bra stöd. Tänkte beställa en till. Bara ett litet tips för er som letar amningsbehå.
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2

    Låter intressant...

    jag behöver investera i ett par nya. Ett par av mina har helt klart gjort sitt nu efter nästan 3 års användning. *s*
  4. 2
    Låter intressant... jag behöver investera i ett par nya. Ett par av mina har helt klart gjort sitt nu efter nästan 3 års användning. *s*
  5. Medlem sedan
    Mar 2002
    #3

    Visst är du

    Traderare? Denna är ny, den är dessvärre för stor för mig så jag skickar tipset vidare :)
    http://www.tradera.com/auction/aid_21615157
  6. 3
    Visst är du Traderare? Denna är ny, den är dessvärre för stor för mig så jag skickar tipset vidare :)
    http://www.tradera.com/auction/aid_21615157
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4

    Jo...

    men tyvärr var den för liten för mig istället. Annars kunde man ju haft tur med priset.

    Tack iaf. :-)
  8. 4
    Jo... men tyvärr var den för liten för mig istället. Annars kunde man ju haft tur med priset.

    Tack iaf. :-)

Liknande trådar

  1. Mitt musikaliska underbarn *s*
    By Marmelad in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-08-10, 18:55
  2. Mitt musikaliska underbarn ;)
    By Marmelad in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-08-10, 17:21
  3. Underbarn!
    By -malin in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-04-03, 13:27
  4. Motoriskt underbarn!!!
    By Fascinerad mamma in forum _0511 Novemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-12-17, 13:42
  5. 2 helt nya amningsbehå
    By sandra_78 in forum _0707 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-29, 11:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar