Frågor om träning...
Mammasnack
  1. Medlem sedan
    Jan 2001
    #1

    Frågor om träning...

    igen...:) Jag är såå sugen att börja nu. Jag brukar träna pump, pace, aerobic. Läste tillbaka lite o hittade ett svar som jag tror Madonna skrivit. Att man ska vänta 6 v med hopp och löpning, 3 mån med utfall. Tror det var så. Hur är det med det jag brukar träna då? Aerobicen är jag mest sugen på:)Dottern blir 7 veckor på fredag.
    Hoppas ni kan svara.
  2. 1
    Frågor om träning... igen...:) Jag är såå sugen att börja nu. Jag brukar träna pump, pace, aerobic. Läste tillbaka lite o hittade ett svar som jag tror Madonna skrivit. Att man ska vänta 6 v med hopp och löpning, 3 mån med utfall. Tror det var så. Hur är det med det jag brukar träna då? Aerobicen är jag mest sugen på:)Dottern blir 7 veckor på fredag.
    Hoppas ni kan svara.
  3. Medlem sedan
    Dec 1998
    #2

    På min tid

    ...Skulle man gå på efterkontroll innan man började träna nåt mer avancerat än knipövningar...

    Men är du van att träna och mår bra så kanske du kan mjukstarta. Vanlig aerobic går ju att köra utan att hoppa. Pump kan du göra vanliga benböj t ex i stället för utfallen.

    Prata med instruktören innan och säg att du behöver göra alternativa övningar ibland.
  4. 2
    På min tid ...Skulle man gå på efterkontroll innan man började träna nåt mer avancerat än knipövningar...

    Men är du van att träna och mår bra så kanske du kan mjukstarta. Vanlig aerobic går ju att köra utan att hoppa. Pump kan du göra vanliga benböj t ex i stället för utfallen.

    Prata med instruktören innan och säg att du behöver göra alternativa övningar ibland.

Liknande trådar

  1. Vikt/mat och träning, frågor
    By Salander in forum Träning
    Svar: 34
    Senaste inlägg: 2012-05-27, 14:21
  2. Minns frågor om träning när vi var gravi
    By LillaHon in forum _1009 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-02-08, 14:49
  3. Frågor om träning!
    By Moonbeam in forum Träning
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-11-25, 18:20
  4. Frågor angående träning
    By l in forum Träning
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-11-01, 21:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar