Adventsfika i Stockholm!
_0412 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    May 2004
    #1

    Adventsfika i Stockholm!

    Vill ni komma på Adventsfika hos mig nästa fredag den 16 dec?

    Vore roligt om så många som möjlig kan komma! Jag har öppet hus från 09.30 men vill gärna veta hur många som kommer!

    Självklart får syskon komma med men tag då gärna med någon leksak för det finns bara bebis- och tonårsgrejer här ;-)
    Välkomna!
    *kram*
  2. 1
    Adventsfika i Stockholm! Vill ni komma på Adventsfika hos mig nästa fredag den 16 dec?

    Vore roligt om så många som möjlig kan komma! Jag har öppet hus från 09.30 men vill gärna veta hur många som kommer!

    Självklart får syskon komma med men tag då gärna med någon leksak för det finns bara bebis- och tonårsgrejer här ;-)
    Välkomna!
    *kram*
  3. Medlem sedan
    Dec 2000
    #2

    Låter kul

    Får se hur vi mår, nu är det ju feber och tråkigt här hemma :( Om vi är friska så kommer vi gärna, Josefin får ta med sig något att leka med, men kommer nog att kunna underhålla sig med bebisleksaker :)
  4. 2
    Låter kul Får se hur vi mår, nu är det ju feber och tråkigt här hemma :( Om vi är friska så kommer vi gärna, Josefin får ta med sig något att leka med, men kommer nog att kunna underhålla sig med bebisleksaker :)
  5. Medlem sedan
    Feb 2004
    #3

    ååå jag ska på vägning

    Men det är 10.20... Det är spruta också, så han kanske blir lite kinkig... Jag ska kolla om jag kan ändra tiden då... Jag återkommer! Jag tänkte på det häromdagen, att jag aldrig varit hemma hos dig ( o många andra). Vad kul det vore att hinna ses innan jul!!
    Kram
  6. 3
    ååå jag ska på vägning Men det är 10.20... Det är spruta också, så han kanske blir lite kinkig... Jag ska kolla om jag kan ändra tiden då... Jag återkommer! Jag tänkte på det häromdagen, att jag aldrig varit hemma hos dig ( o många andra). Vad kul det vore att hinna ses innan jul!!
    Kram
  7. Medlem sedan
    May 2004
    #4

    Hoppas ni kryar på er

    Det är ju först nästa fredag, den 16 dec, så tills dess får vi verkligen hoppas att ni blivit friska!
    *kram*
  8. 4
    Hoppas ni kryar på er Det är ju först nästa fredag, den 16 dec, så tills dess får vi verkligen hoppas att ni blivit friska!
    *kram*
  9. Medlem sedan
    May 2004
    #5

    Hoppas det funkar

    Det är ju så himla svårt att få ihop ett tillfälle att ses på så det känns nästan enklare om du kan få ny tid på bvc än att vi ska hitta ny fikatid innan jul...
    *kram*
  10. 5
    Hoppas det funkar Det är ju så himla svårt att få ihop ett tillfälle att ses på så det känns nästan enklare om du kan få ny tid på bvc än att vi ska hitta ny fikatid innan jul...
    *kram*
  11. Medlem sedan
    Jan 2003
    #6

    Vi kommer gärna!

    Jag har med mig både Elias och Luna. Vad trevligt att ses innan jul!

    Ska försöka komma ihåg att ta med något till Elias att leka med. Fast han kommer nog vara fascinerad av ert akvarium och stå där mestadels av tiden.
  12. 6
    Vi kommer gärna! Jag har med mig både Elias och Luna. Vad trevligt att ses innan jul!

    Ska försöka komma ihåg att ta med något till Elias att leka med. Fast han kommer nog vara fascinerad av ert akvarium och stå där mestadels av tiden.
  13. Medlem sedan
    May 2004
    #7

    Jätteroligt!

    Så kul att ni kommer! Elias får gärna stå och vakta fiskarna, barn brukar bli som förstenade och titta alldeles fascinerat på fiskarna....
    *kram*
  14. 7
    Jätteroligt! Så kul att ni kommer! Elias får gärna stå och vakta fiskarna, barn brukar bli som förstenade och titta alldeles fascinerat på fiskarna....
    *kram*

Liknande trådar

  1. Adventsfika
    By anna_kd in forum Hem & fritid
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-11-27, 13:20
  2. Adventsfika...
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-11-25, 17:37
  3. Adventsfika?
    By Nissa in forum Ordet är fritt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2009-11-15, 18:02
  4. Adventsfika?
    By Kulan in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-12-21, 11:55
  5. Adventsfika
    By Dina_KL in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-12-02, 11:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar