Mina älsklingar är här!!
_0601 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    Mina älsklingar är här!!

    hej alla!
    I torsdags morse gick mitt vatten, och några timmaqr senare blev jag mamma åt en Wilmer på 1740 gram, och en Hugo på 1400 gram!

    Förlossningen var verkligen en häftig upplevelse,inte alls så hemskt som jag hade föreställt mej..
    jag hade planerat att använda epiduralbedövning,men klarade mej på bara lustgas :)

    pojkarna mår bra, dom har legat i öppen kuvös, men idag slapp dom den och har fått vanlig säng.. men tyvvär måste vi stanna här på sjukhuset några veckor till, eftersom dom inte riktigt förstår hur man äter, och måste bli sondmatade..
    rena undret att Hugo är såpass frisk eftersom hans navelsträng satt fast i hinnan istället för moderkakan, vilket nog förklarar hans vikt..

    allting är omtumlande,men underbart att vara mamma!!
    om ni är nyfikna så finns här en bild på familjen, trötta och yrvakna ;)
    http://www.lthalland.se/extra/baby/?module_instance=1&action=baby _show&id=16809
  2. 1
    Mina älsklingar är här!! hej alla!
    I torsdags morse gick mitt vatten, och några timmaqr senare blev jag mamma åt en Wilmer på 1740 gram, och en Hugo på 1400 gram!

    Förlossningen var verkligen en häftig upplevelse,inte alls så hemskt som jag hade föreställt mej..
    jag hade planerat att använda epiduralbedövning,men klarade mej på bara lustgas :)

    pojkarna mår bra, dom har legat i öppen kuvös, men idag slapp dom den och har fått vanlig säng.. men tyvvär måste vi stanna här på sjukhuset några veckor till, eftersom dom inte riktigt förstår hur man äter, och måste bli sondmatade..
    rena undret att Hugo är såpass frisk eftersom hans navelsträng satt fast i hinnan istället för moderkakan, vilket nog förklarar hans vikt..

    allting är omtumlande,men underbart att vara mamma!!
    om ni är nyfikna så finns här en bild på familjen, trötta och yrvakna ;)
    http://www.lthalland.se/extra/baby/?module_instance=1&action=baby _show&id=16809
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2

    åh så söta!!!

    vilka ljuvliga små grabbar!!! jag blir helt tårögd! fantastiskt att allt gick bra! det låter ju lite dramatiskt, men du var ju ganska förberedd, eller hur? härligt att du klarade dig på bara lustgas.
    åh, jag bara sitter här och fånler!!!
    stort grattis igen!!!!!
  4. 2
    åh så söta!!! vilka ljuvliga små grabbar!!! jag blir helt tårögd! fantastiskt att allt gick bra! det låter ju lite dramatiskt, men du var ju ganska förberedd, eller hur? härligt att du klarade dig på bara lustgas.
    åh, jag bara sitter här och fånler!!!
    stort grattis igen!!!!!
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3

    *G*R*A*T*T*I*S*


    *G*R*A*T*T*I*S*

    Grattis Malin till dina pojkar, Hugo och Wilmer.
    Tänkte på dig här om dagen och tänkte att det blir nog bäbisar snart för dig -och då var de säkert redan här :o)
    Så härligt att förlossningen gick bra och kändes bra för dig. Ännu mer härligt är att båda gossebanen mår bra.
    Fin bild på familjen!!!
    Sköt om dig och dina grabbar!
    Kram
  6. 3
    *G*R*A*T*T*I*S*
    *G*R*A*T*T*I*S*

    Grattis Malin till dina pojkar, Hugo och Wilmer.
    Tänkte på dig här om dagen och tänkte att det blir nog bäbisar snart för dig -och då var de säkert redan här :o)
    Så härligt att förlossningen gick bra och kändes bra för dig. Ännu mer härligt är att båda gossebanen mår bra.
    Fin bild på familjen!!!
    Sköt om dig och dina grabbar!
    Kram
  7. Nessa med Lova 0312 + Liten bf 26/1
    #4

    Stort grattis!

    Så söta små killar! Härligt att allt gått så bra. Vilken vecka föddes de i?

    Supergrattis!!
  8. 4
    Stort grattis! Så söta små killar! Härligt att allt gått så bra. Vilken vecka föddes de i?

    Supergrattis!!
  9. Medlem sedan
    Sep 2005
    #5

    fina killar!!!

    jättefina killar du har. jag blir helt sjuk och bara längtar tills min egen lilla plutt ska dyka upp...
    grattis igen och ha det gott
    kram
  10. 5
    fina killar!!! jättefina killar du har. jag blir helt sjuk och bara längtar tills min egen lilla plutt ska dyka upp...
    grattis igen och ha det gott
    kram
  11. Medlem sedan
    May 2003
    #6

    Ååååh!

    Jag bara ryser i hela kroppen, vilka sötnosar!
    Stort grattis till er, skönt att allt gick bra! :)
    Kram
  12. 6
    Ååååh! Jag bara ryser i hela kroppen, vilka sötnosar!
    Stort grattis till er, skönt att allt gick bra! :)
    Kram
  13. Anonym
    #7

    STORT GRATTIS!

    Vilka söta små killar. Grattis!!! Förstår att det är omtumlande. Hoppas du kan kika in lite då och då och berätta hur det går med killarna.
    Återigen grattis!!!
  14. 7
    STORT GRATTIS! Vilka söta små killar. Grattis!!! Förstår att det är omtumlande. Hoppas du kan kika in lite då och då och berätta hur det går med killarna.
    Återigen grattis!!!
  15. Medlem sedan
    Apr 2002
    #8

    Grattis!!!

    Vad söta de är och vad härligt att det gått så bra!
  16. 8
    Grattis!!! Vad söta de är och vad härligt att det gått så bra!
  17. Medlem sedan
    Jan 2003
    #9

    Ååhhh!! *BAMSEGRATTIS*

    *snörvel* *torkar rörd tår i ögonvrå* Tänk att de är här nu pojkarna och att allt gått bra! Måste va en helt fantastisk upplevelse att få föda fram tvillingar. Hoppas ni att pojksen snat får kläm på det här med att käka och att ni då får komma hem snarast möjligt. :-)

    Ta hand om er hela familjen!!
  18. 9
    Ååhhh!! *BAMSEGRATTIS* *snörvel* *torkar rörd tår i ögonvrå* Tänk att de är här nu pojkarna och att allt gått bra! Måste va en helt fantastisk upplevelse att få föda fram tvillingar. Hoppas ni att pojksen snat får kläm på det här med att käka och att ni då får komma hem snarast möjligt. :-)

    Ta hand om er hela familjen!!
  19. Annica m3 +snitt 060116
    #10

    Jättesöta...

    Gud vad söta de var... Skönt att höra att allt är efter omständigheterna okej.

    Kram på er alla
  20. 10
    Jättesöta... Gud vad söta de var... Skönt att höra att allt är efter omständigheterna okej.

    Kram på er alla
  21. Medlem sedan
    May 2005
    #11

    jättegrattis!

    härligt att allt gick bra!!
    Kramar
  22. 11
    jättegrattis! härligt att allt gick bra!!
    Kramar
  23. Medlem sedan
    May 2001
    #12

    Åhhh Grattis!!!!!!

    Åh ett till jätte grattis till er.
    2 små pjkar åh så kul!!!! Och så söta!!!
    Jaha du blev först ut!!!! Härligt att det gick bra och att ni alla mår bra. Är jätte avis, vill oxå ha bebis nu.
    Det jobbiga är väl att behöva vara på sjukhus så länge men men nu får ni all hjälp som kan tänkas behövas.
    kram kram
  24. 12
    Åhhh Grattis!!!!!! Åh ett till jätte grattis till er.
    2 små pjkar åh så kul!!!! Och så söta!!!
    Jaha du blev först ut!!!! Härligt att det gick bra och att ni alla mår bra. Är jätte avis, vill oxå ha bebis nu.
    Det jobbiga är väl att behöva vara på sjukhus så länge men men nu får ni all hjälp som kan tänkas behövas.
    kram kram
  25. Medlem sedan
    Jan 2003
    #13

    Så fina!

    Undrade just var du tagit vägen... Grattis till världens finaste killar!
  26. 13
    Så fina! Undrade just var du tagit vägen... Grattis till världens finaste killar!
  27. Medlem sedan
    May 2005
    #14

    OHHHHH!! GRATTIS!!!!!!

    Grattis grattis grattis till era pojkar små.

    Vad skönt att höra att allt gick bra trots allt.

    Många kramar till Er alla!!!

    Linnie
  28. 14
    OHHHHH!! GRATTIS!!!!!! Grattis grattis grattis till era pojkar små.

    Vad skönt att höra att allt gick bra trots allt.

    Många kramar till Er alla!!!

    Linnie
  29. Linnie m 2 pojkar, bf 8/1
    #15

    Vilka sötnosar!!! (IMT)

    .
  30. 15
    Vilka sötnosar!!! (IMT) .
  31. Medlem sedan
    Feb 2004
    #16

    Stort Grattis!!

    Grattis till pojkarna!
  32. 16
    Stort Grattis!! Grattis till pojkarna!
  33. Medlem sedan
    May 2004
    #17

    Grattis!!

    Härligt att ni alla mår (efter omständigheterna) bra och hoppas de snart får kläm på ätandet också.
    Vilka småå sötingar du fick...

    Stort grattis :o)
  34. 17
    Grattis!! Härligt att ni alla mår (efter omständigheterna) bra och hoppas de snart får kläm på ätandet också.
    Vilka småå sötingar du fick...

    Stort grattis :o)
  35. Medlem sedan
    Aug 2001
    #18

    Åh vilka sötisar

    Jättegrattis till pojkarna och vilka sötnosar!!
    Skönt också att allt verkar ha gått bra och om du har klarat av att föda TVÅ stycken med bara lustgas som smärtlindring så ska man väl själv klara av en *hihi*

    (Trodde inte att det var möjligt men nu längtar jag ju ÄNNU MER efter min lilla bebis...)
  36. 18
    Åh vilka sötisar Jättegrattis till pojkarna och vilka sötnosar!!
    Skönt också att allt verkar ha gått bra och om du har klarat av att föda TVÅ stycken med bara lustgas som smärtlindring så ska man väl själv klara av en *hihi*

    (Trodde inte att det var möjligt men nu längtar jag ju ÄNNU MER efter min lilla bebis...)
  37. Medlem sedan
    Jul 2005
    #19

    GRATTIS!!!

    Åhhh, så vansinnigt söta små killar! Grattis i massor!!

    Hoppas dessa små ljuvliga gossar förstår hur man äter snart så att ni får komma hem!

    Det är nästan så att tårarna kommer, helt fantastiskt!!
  38. 19
    GRATTIS!!! Åhhh, så vansinnigt söta små killar! Grattis i massor!!

    Hoppas dessa små ljuvliga gossar förstår hur man äter snart så att ni får komma hem!

    Det är nästan så att tårarna kommer, helt fantastiskt!!
  39. Medlem sedan
    May 2004
    #20

    Jättegrattis.. *imt*

    ...
  40. 20
    Jättegrattis.. *imt* ...
Sidan 1 av 3 123 SistaSista

Liknande trådar

  1. Mina älsklingar...
    By Jennifer med C,B & L in forum _0807 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-07-16, 19:32
  2. Mina älsklingar!
    By pehtra in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-09-13, 08:47
  3. Hej mina ÄLSKLINGAR!
    By Mia m.tre in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-09-27, 20:15
  4. Bilder på mina älsklingar!
    By hermelinen in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2006-09-10, 22:01
  5. Bild på mina älsklingar!
    By Madde m. tjejerna in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-05-22, 13:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar