Har ni köpt alla julklappar?
_0402 Februaribarn
  1. Morran m. tre
    #1

    Har ni köpt alla julklappar?

    Vi är snart färdiga. Det är bara julklappar till svärföräldrarna och mormor kvar *skönt*.
    Någon som har något förslag på julklapp till svärföräldrarna? Dom är runt 60 år och har allt. Max pris är 400:-
  2. 1
    Har ni köpt alla julklappar? Vi är snart färdiga. Det är bara julklappar till svärföräldrarna och mormor kvar *skönt*.
    Någon som har något förslag på julklapp till svärföräldrarna? Dom är runt 60 år och har allt. Max pris är 400:-
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2

    Panik!

    Har inte köpt NÅN!!!! Sätt inte sån här press på mig Morran ;o)

    Kram på dig!
  4. 2
    Panik! Har inte köpt NÅN!!!! Sätt inte sån här press på mig Morran ;o)

    Kram på dig!
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3

    Nej inte än

    jag har kvar till maken, barnen och så ska vi hitta något till lillkusinen och makens lillebror.

    Inget bra tips.. kanske biljetter till bio/musical/teater om dom skulle gilla sånt!?
  6. 3
    Nej inte än jag har kvar till maken, barnen och så ska vi hitta något till lillkusinen och makens lillebror.

    Inget bra tips.. kanske biljetter till bio/musical/teater om dom skulle gilla sånt!?
  7. Medlem sedan
    Jul 2003
    #4

    Näpp, inget än :-(

    Presentkort på massage?
    Biobiljetter (några 100 insatt på biokort, går att fixa i alla ATG-butiker)
    Dyr o fin delikatesschoklad
    Sudokuspel (om de gillar att tänka)

    Hum... kommer inte på mer just nu?
  8. 4
    Näpp, inget än :-( Presentkort på massage?
    Biobiljetter (några 100 insatt på biokort, går att fixa i alla ATG-butiker)
    Dyr o fin delikatesschoklad
    Sudokuspel (om de gillar att tänka)

    Hum... kommer inte på mer just nu?
  9. Morran m. tre
    #5

    hi, hi

    Skynda, skynda....
    Hur går det för er annars då?? *hint*
  10. 5
    hi, hi Skynda, skynda....
    Hur går det för er annars då?? *hint*
  11. Morran m. tre
    #6

    Fasiken, maken hade jag glömt....

    Men han är lätt. Det blir någon dvd-box.
    Biljetter brukar vara så dyra. Jag vill max att julklappen ska kosta 400:-(tillsammans).
  12. 6
    Fasiken, maken hade jag glömt.... Men han är lätt. Det blir någon dvd-box.
    Biljetter brukar vara så dyra. Jag vill max att julklappen ska kosta 400:-(tillsammans).
  13. Morran m. tre
    #7

    Oj, vad många förslag

    Presentkort på massage?
    *Hmm, svärmor skulle tycka att det var kul men INTE svärfar

    Biobiljetter (några 100 insatt på biokort, går att fixa i alla ATG-butiker)
    *Fick dom här om året. Uppsakttades inte riktigt.

    Dyr o fin delikatesschoklad
    *Ska fundera på den!

    Sudokuspel (om de gillar att tänka)
    *Vad är det för något? *känner mig lätt blåst*
  14. 7
    Oj, vad många förslag Presentkort på massage?
    *Hmm, svärmor skulle tycka att det var kul men INTE svärfar

    Biobiljetter (några 100 insatt på biokort, går att fixa i alla ATG-butiker)
    *Fick dom här om året. Uppsakttades inte riktigt.

    Dyr o fin delikatesschoklad
    *Ska fundera på den!

    Sudokuspel (om de gillar att tänka)
    *Vad är det för något? *känner mig lätt blåst*
  15. Medlem sedan
    Nov 1999
    #8

    Biobiljetter

    är inte så dyra iofs :-)

    Gillar dom att gå på teater och sånt?

    För vissa saker kan kosta kring 200/biljett om du kollar runt lite!

    Maken har redan fått sin julklapp.. en Xbox360 så det blir en film till honom i julklapp.. från reastället typ *S*.
  16. 8
    Biobiljetter är inte så dyra iofs :-)

    Gillar dom att gå på teater och sånt?

    För vissa saker kan kosta kring 200/biljett om du kollar runt lite!

    Maken har redan fått sin julklapp.. en Xbox360 så det blir en film till honom i julklapp.. från reastället typ *S*.
  17. Morran m. tre
    #9

    Biobiljetter

    Gav vi dom för något år sen. Uppsakattades inte riktigt, dom sa inget men nääää inte deras grej.
    Jag har letat som en galning på typ ticnet.se och där kostar allt skjortan. (Bor i sthlm)
  18. 9
    Biobiljetter Gav vi dom för något år sen. Uppsakattades inte riktigt, dom sa inget men nääää inte deras grej.
    Jag har letat som en galning på typ ticnet.se och där kostar allt skjortan. (Bor i sthlm)
  19. Medlem sedan
    Nov 1999
    #10

    Du bor i Sthlm

    eller dom då... och du hittar inte biljetter i den prisklassen? Fnken har vår hufvudstad blivit snuskigt dyr på allting!?

    Ska hojta till dig om jag hittar listan.. satt o kollade in en lista för inte så länge sedan.. men hittar den inte nu :-(
  20. 10
    Du bor i Sthlm eller dom då... och du hittar inte biljetter i den prisklassen? Fnken har vår hufvudstad blivit snuskigt dyr på allting!?

    Ska hojta till dig om jag hittar listan.. satt o kollade in en lista för inte så länge sedan.. men hittar den inte nu :-(
  21. Mamijo
    #11

    Nej, oh nej...

    Vi har massor med klappar kvar att köpa. Sambons syskon (4 st) ska få en varsin grej, sambons föräldar, min mor och min bror, och så ytterligare lite smått och gott till barnen då...

    Har inga förslag åt dig tyvärr, kommer inte ens på vad vi ska köpa ;).
  22. 11
    Nej, oh nej... Vi har massor med klappar kvar att köpa. Sambons syskon (4 st) ska få en varsin grej, sambons föräldar, min mor och min bror, och så ytterligare lite smått och gott till barnen då...

    Har inga förslag åt dig tyvärr, kommer inte ens på vad vi ska köpa ;).
  23. Medlem sedan
    Nov 1999
    #12

    Morran

    jacka...

    Fjällräven, superjackor! Även ett märke som hette.. ngt som låter ungefär som HTH.

    Är man inte överviktig *hrm* som jag så är det guld värt att köpa En bra jacka som går att använda några vintrar! Speciellt om man är ute mycket!
  24. 12
    Morran jacka...

    Fjällräven, superjackor! Även ett märke som hette.. ngt som låter ungefär som HTH.

    Är man inte överviktig *hrm* som jag så är det guld värt att köpa En bra jacka som går att använda några vintrar! Speciellt om man är ute mycket!
  25. Medlem sedan
    Jul 2003
    #13

    Sudoku

    är typ kryss om man fyller i sffror i, som ett vanligt krys fast hjärnjympa...

    Prenumeration? Trädgårdstidning? Damtidning? Biltidning?
  26. 13
    Sudoku är typ kryss om man fyller i sffror i, som ett vanligt krys fast hjärnjympa...

    Prenumeration? Trädgårdstidning? Damtidning? Biltidning?
  27. Björna med lillebror
    #14

    Men herregud

    vad var det här för stressande inlägg!!!!
    Hjälp jag har inte köpt en endaste julklapp ännu....
    När ska jag hinna det? Gaaaa När handlar ni era julklappar?
    Jag hinner inget mer än att jobba och hämta och lämna på dagis, vi hinner knappt åka och handla mat numera, julklappar hamnar VÄLDIGT långt ner på prioriteringslistan just nu, det är ju jättemånga veckor kvar, eller?

    Svärföräldrar är besvärliga att köpa till. Jag har sådana där som alltid byter om dom inte är nöjda, trist..
    Kanske tidningsprenumeration kunde vara nåt.
  28. 14
    Men herregud vad var det här för stressande inlägg!!!!
    Hjälp jag har inte köpt en endaste julklapp ännu....
    När ska jag hinna det? Gaaaa När handlar ni era julklappar?
    Jag hinner inget mer än att jobba och hämta och lämna på dagis, vi hinner knappt åka och handla mat numera, julklappar hamnar VÄLDIGT långt ner på prioriteringslistan just nu, det är ju jättemånga veckor kvar, eller?

    Svärföräldrar är besvärliga att köpa till. Jag har sådana där som alltid byter om dom inte är nöjda, trist..
    Kanske tidningsprenumeration kunde vara nåt.
  29. Morran m. tre
    #15

    Har kollat på

    Haglöfs, North face, 8848, colombia. Men det är bara Haglöfs som har äkta gore-tex. Dom andra har från i år ett eget -tec matrial. Frågan är om jag ska våga köpa tex 8848 jackan som har sitt eget a-tec matrial el. om jag måste betala 3800:- för en \"tom\" skal jacka från haglöfs.
  30. 15
    Har kollat på Haglöfs, North face, 8848, colombia. Men det är bara Haglöfs som har äkta gore-tex. Dom andra har från i år ett eget -tec matrial. Frågan är om jag ska våga köpa tex 8848 jackan som har sitt eget a-tec matrial el. om jag måste betala 3800:- för en \"tom\" skal jacka från haglöfs.
  31. Morran m. tre
    #16

    Krysset är inget för dom

    Men prenumation är helt klart ett bra förslag.
    Ska ta upp det med maken i kväll.
  32. 16
    Krysset är inget för dom Men prenumation är helt klart ett bra förslag.
    Ska ta upp det med maken i kväll.
  33. Morran m. tre
    #17

    Oj, då har ni att göra (imt)

    .
  34. 17
    Oj, då har ni att göra (imt) .
  35. Morran m. tre
    #18

    Hi, hi...

    Jag går ju fortfarande hemma med 2 av 3 barn så jag ligger ju annars bara på sofflocket och äter praliner...
    Skämt å sido så brukar jag börja tidigt med julklapparna. Hittade redan i sommras mellanbarnets julklapp (ett beg. dockskåp).
  36. 18
    Hi, hi... Jag går ju fortfarande hemma med 2 av 3 barn så jag ligger ju annars bara på sofflocket och äter praliner...
    Skämt å sido så brukar jag börja tidigt med julklapparna. Hittade redan i sommras mellanbarnets julklapp (ett beg. dockskåp).
  37. Medlem sedan
    Jun 2000
    #19

    Öhhhhhhhhhh köpt alla????

    Här har nästan inga köpts ännu. Men ska börja nu i veckan. Jag är alltid jätte dålig på det där och springer i sista minuten. Tips på julklappar- nej tyvärr inte ;-(
  38. 19
    Öhhhhhhhhhh köpt alla???? Här har nästan inga köpts ännu. Men ska börja nu i veckan. Jag är alltid jätte dålig på det där och springer i sista minuten. Tips på julklappar- nej tyvärr inte ;-(
  39. Malla med A
    #20

    Köpt alla?

    Jag har köpt en cd-spelare till lilla A, en bok till min äldste, en stjärnkikare till tioåringen och några småsaker men inte mer. De två äldsta ska bara få lite småsaker för de vill ha pengar att handla för när de ska till London med sina morföräldrar. Vi vet ungefär vad vi ska köpa men tiden räcker inte riktigt till. Dessutom fyller min käre make år på fredag så jag har haft nog med att ordna presenter till honom.
    Kan du inte köpa teaterbiljetter, biocheckar eller liknande som ger en upplevelse till svärföräldrarna?
  40. 20
    Köpt alla? Jag har köpt en cd-spelare till lilla A, en bok till min äldste, en stjärnkikare till tioåringen och några småsaker men inte mer. De två äldsta ska bara få lite småsaker för de vill ha pengar att handla för när de ska till London med sina morföräldrar. Vi vet ungefär vad vi ska köpa men tiden räcker inte riktigt till. Dessutom fyller min käre make år på fredag så jag har haft nog med att ordna presenter till honom.
    Kan du inte köpa teaterbiljetter, biocheckar eller liknande som ger en upplevelse till svärföräldrarna?
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. åh nu har jag köpt julklappar :)
    By mandelblomma in forum Ordet är fritt
    Svar: 35
    Senaste inlägg: 2010-11-21, 11:38
  2. I dag har jag köpt julklappar
    By FinlandsSofia in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-12-22, 12:31
  3. Har ni köpt alla julklappar?
    By evaOregon in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-19, 22:36
  4. Har ni köpt alla julklappar nu??
    By Fattig familj in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2005-12-08, 20:35
  5. Nu har även jag köpt alla julklappar
    By Jäntunge in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-01, 16:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar