Hej allihoppa !
_0512 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2004
    #1

    Hej allihoppa !

    Hej! KÄnner mig så blä (vilket uttryck va....). Fast lite glad är jag iaf, jag var ju så orolig att jag inte skulle få tag på niklas när förlossningen starta för att han var ju nere i en tunnel o jobbade. Nu är det lite dåligt med el o koppla in så han sitter \"på lådan\" hemma just nu, med fullt betalt =) Så nu kan vi hoppas att bebis fattar att nu får den mer än gärna komma ut, för nu är pappa hemma *s*, men sån tur ska jag väl inte ha.....
    Idag har jag vart i farsta C o shoppat bebiskläder, samt födelsedagspresent till niklas som fyller nu i helgen. Har haft jättemycke förvärkar, men även sammandragningar, vissa gjort mer ont än andra. Sen har jag vart så orolig i magen de senaste dagarna, jag har slutat med mina järntabletter efter att jag blev så dålig utav dem. Konstiga är väl bara att jag känner mig s*itnödig hela tiden typ, men får knappt ut nåt :( Jag känner hur bebisen verkligen sjunkit ner, det känns som en stor tyngd låååååångt ner, o det vibrerar ff som det har gjort sen i lördags. Nåja, jag griper väl efter halmstrån, för har jag gått över tiden båda ggr (den ena i v.40+6 o den andra 41+3) så vågar jag inte hoppas på nån tidig bebis.....
    Nu ska niklas få va hemma imorrn me, skönt för då går han iväg med busarna till dagis iaf =) o man får ta det lite lugnt....
    Ha det gott allihoppa! O GRATTIS till alla som fått sina bebbar !
  2. 1
    Hej allihoppa ! Hej! KÄnner mig så blä (vilket uttryck va....). Fast lite glad är jag iaf, jag var ju så orolig att jag inte skulle få tag på niklas när förlossningen starta för att han var ju nere i en tunnel o jobbade. Nu är det lite dåligt med el o koppla in så han sitter \"på lådan\" hemma just nu, med fullt betalt =) Så nu kan vi hoppas att bebis fattar att nu får den mer än gärna komma ut, för nu är pappa hemma *s*, men sån tur ska jag väl inte ha.....
    Idag har jag vart i farsta C o shoppat bebiskläder, samt födelsedagspresent till niklas som fyller nu i helgen. Har haft jättemycke förvärkar, men även sammandragningar, vissa gjort mer ont än andra. Sen har jag vart så orolig i magen de senaste dagarna, jag har slutat med mina järntabletter efter att jag blev så dålig utav dem. Konstiga är väl bara att jag känner mig s*itnödig hela tiden typ, men får knappt ut nåt :( Jag känner hur bebisen verkligen sjunkit ner, det känns som en stor tyngd låååååångt ner, o det vibrerar ff som det har gjort sen i lördags. Nåja, jag griper väl efter halmstrån, för har jag gått över tiden båda ggr (den ena i v.40+6 o den andra 41+3) så vågar jag inte hoppas på nån tidig bebis.....
    Nu ska niklas få va hemma imorrn me, skönt för då går han iväg med busarna till dagis iaf =) o man får ta det lite lugnt....
    Ha det gott allihoppa! O GRATTIS till alla som fått sina bebbar !
  3. Anonym
    #2

    kram

    förstår precis din blä-känsla.
    Skönt att Niklas får vara hemma ett par dagar.

    Det enda jag kan peppa dig med är att jag är lite avis på att du har kvar det där härliga ögonblicket när bebis kommer upp på magen *älskar*

    Kram

    Malin
  4. 2
    kram förstår precis din blä-känsla.
    Skönt att Niklas får vara hemma ett par dagar.

    Det enda jag kan peppa dig med är att jag är lite avis på att du har kvar det där härliga ögonblicket när bebis kommer upp på magen *älskar*

    Kram

    Malin
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3

    Ja hoppas bebis förstår

    att h*n måste komma ut när pappsen är hemma ;)

  6. 3
    Ja hoppas bebis förstår att h*n måste komma ut när pappsen är hemma ;)

Liknande trådar

  1. Hej allihoppa
    By khosgel in forum Missfall
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-02-27, 16:29
  2. hej allihoppa
    By twice3mice in forum _0907 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-11-08, 22:07
  3. Hej allihoppa...
    By Willesmor in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-06-15, 12:32
  4. Hej allihoppa
    By kitel in forum Downs Syndrom
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-05-10, 14:51
  5. Var e allihoppa?
    By star1980 in forum _0512 Decemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-12-09, 21:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar