Jag tyckte ju jag såg en snopp
_0602 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2002
    #1

    Jag tyckte ju jag såg en snopp

    på ultraljudet i v.17.

    Tur att jag inte jobbar med sånt där :-)

    Vi ska få en tredje tös! Triss i tjejer!

    Jättefin & välmående tjej därinne, som ligger med huvudet neråt, precis som jag trodde.
    Hon ligger på +9%, väger ca 1600 gram nu!!

    Fick tyvärr inga bilder, den funktionen var trasig. Och det blev inget vidare att plåta skärmen med kameran tyvärr. Men ändå :-)

    Kunde inte logga in innan nu, maken hade ockuperat internetsladden.
    Och han vet inget - vet inte ens att jag gjort UL faktiskt. Han vill ju inget veta innan förlossningen.

    Kram!!
  2. 1
    Jag tyckte ju jag såg en snopp på ultraljudet i v.17.

    Tur att jag inte jobbar med sånt där :-)

    Vi ska få en tredje tös! Triss i tjejer!

    Jättefin & välmående tjej därinne, som ligger med huvudet neråt, precis som jag trodde.
    Hon ligger på +9%, väger ca 1600 gram nu!!

    Fick tyvärr inga bilder, den funktionen var trasig. Och det blev inget vidare att plåta skärmen med kameran tyvärr. Men ändå :-)

    Kunde inte logga in innan nu, maken hade ockuperat internetsladden.
    Och han vet inget - vet inte ens att jag gjort UL faktiskt. Han vill ju inget veta innan förlossningen.

    Kram!!
  3. kathie bf 21/2
    #2

    Grattis!

    till tjejen :)


  4. 2
    Grattis! till tjejen :)


  5. Medlem sedan
    Jul 2005
    #3

    Coolt!

    Så du har gjort allt i smyg? Skithäftigt.
    Min sambo vill ju inte heller veta, vilket jag tycker är tråkigt. Skulle dock inte kunna göra det utan att han visste, för jag skulle aldrig någonsin klara att hålla tyst om det i så många veckor sedan.

    Grattis till trissen! Och till en välmående bebis framförallt!
  6. 3
    Coolt! Så du har gjort allt i smyg? Skithäftigt.
    Min sambo vill ju inte heller veta, vilket jag tycker är tråkigt. Skulle dock inte kunna göra det utan att han visste, för jag skulle aldrig någonsin klara att hålla tyst om det i så många veckor sedan.

    Grattis till trissen! Och till en välmående bebis framförallt!
  7. Medlem sedan
    Mar 2002
    #4

    Tack så mycket!

    Härlig överraskning! :)

    kram
  8. 4
    Tack så mycket! Härlig överraskning! :)

    kram
  9. Medlem sedan
    Mar 2002
    #5

    Tusen tack!

    Häftigt med tre tjejer! Undrar just hur det känns i tonåren sen bara *s*

    Skönt att se bebben igen, att hon mår bra är ju huvudsaken! Huvudet neråt också, hoppas hon stannar så tills hon ska ut :-)

    kramar!
  10. 5
    Tusen tack! Häftigt med tre tjejer! Undrar just hur det känns i tonåren sen bara *s*

    Skönt att se bebben igen, att hon mår bra är ju huvudsaken! Huvudet neråt också, hoppas hon stannar så tills hon ska ut :-)

    kramar!
  11. Lillan med Oliver -02 & Bebisen v.28
    #6

    Wow!!

    Jag gissade rätt!! :)
    Stort grattis till triss i töser, så mysigt!
    Synd att Du inte fick \"bildbevis\"

    Kram
  12. 6
    Wow!! Jag gissade rätt!! :)
    Stort grattis till triss i töser, så mysigt!
    Synd att Du inte fick \"bildbevis\"

    Kram
  13. Medlem sedan
    Jun 2003
    #7

    Ooooh!

    Triss i tejer! Jättehäftigt! Grattis till den välmående lille tjejen :)

    Roligt att göra det i smyg! :)

    Kram!
  14. 7
    Ooooh! Triss i tejer! Jättehäftigt! Grattis till den välmående lille tjejen :)

    Roligt att göra det i smyg! :)

    Kram!
  15. Medlem sedan
    Mar 2002
    #8

    Hur mysigt som helst

    de kommer ha så mycket kul ihop! Och jag & Per lär få det tufft när de ska igenom tonåren alla 3 *fniss*

    Kram!
  16. 8
    Hur mysigt som helst de kommer ha så mycket kul ihop! Och jag & Per lär få det tufft när de ska igenom tonåren alla 3 *fniss*

    Kram!
  17. Medlem sedan
    Mar 2002
    #9

    Hehe, ja

    känner mig som en skummis. Han tror att jag varit på \"magfika\". Fick dra till med nåt som gjorde att jag var tvungen att åka till Gbg & shoppa just idag - eftersom det krockade med tösens vaccination så han var tvungen att ta den. Men han misstänker inget vad jag vet :-)

    Tusen tack för grattis, känns fantastiskt!!

    kramar
  18. 9
    Hehe, ja känner mig som en skummis. Han tror att jag varit på \"magfika\". Fick dra till med nåt som gjorde att jag var tvungen att åka till Gbg & shoppa just idag - eftersom det krockade med tösens vaccination så han var tvungen att ta den. Men han misstänker inget vad jag vet :-)

    Tusen tack för grattis, känns fantastiskt!!

    kramar
  19. Medlem sedan
    Jun 2003
    #10

    Jaa..

    jag har en märklig inbillning om att det är fantastiskt med tre tjejer eller tre pojkar... Gillar tanken på \"samma sort\" på hela ungdrösen.

    Vill gärna ha tre barn, men om det blir av samma kön återstår att se. Givetvis är allt lika välkommet :)
  20. 10
    Jaa.. jag har en märklig inbillning om att det är fantastiskt med tre tjejer eller tre pojkar... Gillar tanken på \"samma sort\" på hela ungdrösen.

    Vill gärna ha tre barn, men om det blir av samma kön återstår att se. Givetvis är allt lika välkommet :)
  21. Medlem sedan
    Jun 2003
    #11

    tillägg

    Det enda negativa med tre tjejer är väl all tid de lär spendera i badrummet... Ni har väl mer än en toalett? ;)
  22. 11
    tillägg Det enda negativa med tre tjejer är väl all tid de lär spendera i badrummet... Ni har väl mer än en toalett? ;)
  23. Medlem sedan
    Mar 2002
    #12

    Självklart

    skulle inte komma på tanken att bli besviken över att jag har en frisk & välmående tjej i magen!
    Men jag tror att många runt omkring hoppas på en kille nu, eftersom vi har två tjejer.

    Jag har ju själv trott att filuren är en kille, men nu känner jag bara att detta är ju fantastiskt! De kommer ha så kul ihop!!
    Och så har jag ju erfarenhet av att vara flickmamma. Bara en sån sak :-)

    Kram
  24. 12
    Självklart skulle inte komma på tanken att bli besviken över att jag har en frisk & välmående tjej i magen!
    Men jag tror att många runt omkring hoppas på en kille nu, eftersom vi har två tjejer.

    Jag har ju själv trott att filuren är en kille, men nu känner jag bara att detta är ju fantastiskt! De kommer ha så kul ihop!!
    Och så har jag ju erfarenhet av att vara flickmamma. Bara en sån sak :-)

    Kram
  25. Medlem sedan
    Mar 2002
    #13

    Ja, jösses

    vi har två toaletter, tack & lov. Tonåren, undrar just hur de blir.

    Per får göra som Magnus Uggla i sin låt \"Nu har pappa laddat bössan\" *s*

    :)
  26. 13
    Ja, jösses vi har två toaletter, tack & lov. Tonåren, undrar just hur de blir.

    Per får göra som Magnus Uggla i sin låt \"Nu har pappa laddat bössan\" *s*

    :)
  27. Medlem sedan
    Jun 2003
    #14

    Hehe

    Tonåren ja... Blir säkert spännande ;) Fast, ni lär er kanske hantera saker och ting jättebra efter tjej nummer ett, så när de andra två revolterar vet ni precis hur ni ska göra :)
  28. 14
    Hehe Tonåren ja... Blir säkert spännande ;) Fast, ni lär er kanske hantera saker och ting jättebra efter tjej nummer ett, så när de andra två revolterar vet ni precis hur ni ska göra :)
  29. Medlem sedan
    Mar 2002
    #15

    Får hoppas på det :)

    återstår att se! :-)
  30. 15
    Får hoppas på det :) återstår att se! :-)
  31. Medlem sedan
    Aug 2003
    #16

    Vad kul!!

    Grattis till ännu en tjej! :)

    Vad strongt av dig att kunna hålla dig från att berätta för din man! Hade jag aldrig kunnat. haha
    Kram!
  32. 16
    Vad kul!! Grattis till ännu en tjej! :)

    Vad strongt av dig att kunna hålla dig från att berätta för din man! Hade jag aldrig kunnat. haha
    Kram!
  33. Tise bf 10/2
    #17

    Grattis!

    Vad roligt med en till tjej!

    Enligt läkaren på Sibyllekliniken så är det 70% risk/chans att trean blir av samma kön om man redan har två \"av samma sort\".
  34. 17
    Grattis! Vad roligt med en till tjej!

    Enligt läkaren på Sibyllekliniken så är det 70% risk/chans att trean blir av samma kön om man redan har två \"av samma sort\".
  35. RHWH m R -04 o v.29
    #18

    GRATTIS!

    En liten tös till, va kul!
    Undrar just vad det är för filur i min mage? Känns som det \"borde\" bli en kille just för att Reidar är det men samtidigt säger mig känslan att det är en tjej. Vi får väl se!

    Kram på er!
    Helena
  36. 18
    GRATTIS! En liten tös till, va kul!
    Undrar just vad det är för filur i min mage? Känns som det \"borde\" bli en kille just för att Reidar är det men samtidigt säger mig känslan att det är en tjej. Vi får väl se!

    Kram på er!
    Helena
  37. Medlem sedan
    Mar 2002
    #19

    Än så länge

    så går det bra :-)

    Tack för grattis!!

    kramar
  38. 19
    Än så länge så går det bra :-)

    Tack för grattis!!

    kramar
  39. Medlem sedan
    Mar 2002
    #20

    Ja, läkaren sa direkt

    innan UL när han hörde att vi hade 2 tjejer, att \"då är det väl en tjej till nu då\". Och se så rätt han hade :-)

    Hur mysigt som helst, med tre små prinsessor!! :-D

    Kram
  40. 20
    Ja, läkaren sa direkt innan UL när han hörde att vi hade 2 tjejer, att \"då är det väl en tjej till nu då\". Och se så rätt han hade :-)

    Hur mysigt som helst, med tre små prinsessor!! :-D

    Kram
Sidan 1 av 4 123 ... SistaSista

Liknande trådar

  1. Det var en snopp!
    By Linda&Agnes in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-04-12, 20:42
  2. Där var en snopp!
    By Linda&Agnes in forum _1006 Junibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-03-18, 19:47
  3. En med snopp
    By **Quentin** in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-07-03, 20:05
  4. röd snopp
    By anonymt namn in forum Barnsjukdomar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-04-22, 08:41
  5. snopp
    By Monica med 3 in forum _03 Vårbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-05-25, 10:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar