Hej och lite diverse...
_0412 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2004
    #1

    Hej och lite diverse...

    De får bli ett enda stort HURRA till alla ettåringar och mängder av grattis till er....
    Har haft en del att stå i och håller på med inskolning på dagis med alla tre, men de går bra, men lite ledsamt för mammahjärtat att lämna Daniel, men samtidigt ser jag att han mår bra där och de är ju de som är de viktiga.
    Annars så verkar de som han är soyaallergisk också, de och mjölkprotein....och astma....hm, nu räcker de...
    Men med rätt kost, ska väl allt gå bra.
    Han väger nu 9600 71 cm.
    Jag somnar typ nio på kvällen med barnen, gubben börjar tycka jag är osocial, men jag är så tröööt.

    Såg att ni hade fixat med dec ettåringar, en lista, är glad att ni inte glömde bort Daniel i oktober, en liten tjuvdec bebis...tack för de värmde att ni kom ihåg han!(tack Maria m. Linn)
    Hade ju mitt egentliga BF den 5/12, vilket var i går....(för 1 år sedan) , man kan ju inte glömma, så är det.

    Varma adventskramar till er från mig.
  2. 1
    Hej och lite diverse... De får bli ett enda stort HURRA till alla ettåringar och mängder av grattis till er....
    Har haft en del att stå i och håller på med inskolning på dagis med alla tre, men de går bra, men lite ledsamt för mammahjärtat att lämna Daniel, men samtidigt ser jag att han mår bra där och de är ju de som är de viktiga.
    Annars så verkar de som han är soyaallergisk också, de och mjölkprotein....och astma....hm, nu räcker de...
    Men med rätt kost, ska väl allt gå bra.
    Han väger nu 9600 71 cm.
    Jag somnar typ nio på kvällen med barnen, gubben börjar tycka jag är osocial, men jag är så tröööt.

    Såg att ni hade fixat med dec ettåringar, en lista, är glad att ni inte glömde bort Daniel i oktober, en liten tjuvdec bebis...tack för de värmde att ni kom ihåg han!(tack Maria m. Linn)
    Hade ju mitt egentliga BF den 5/12, vilket var i går....(för 1 år sedan) , man kan ju inte glömma, så är det.

    Varma adventskramar till er från mig.
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2

    Hej

    Lille Daniel, ska det aldrig ta slut. Jag hoppas att ni får rätsida på kosten, det är ju inte roligt att det strular.
    Moa har fått plats på dagis från och med februari, läste fel och trodde först att det var från januari. Jätte glad för platsen, men fick panik på att det var så snart... Men nu har jag fått en månad till på mig att vänja mig vid tanken. Så jag förstår precis hur du känner. Det är väl så i de flesta fall att föräldrarna tar inskolningen värre än barnet.

    Skickar lite energi till dig! Vi går snart mot ljusare tider.
    Många kramar Helena
  4. 2
    Hej Lille Daniel, ska det aldrig ta slut. Jag hoppas att ni får rätsida på kosten, det är ju inte roligt att det strular.
    Moa har fått plats på dagis från och med februari, läste fel och trodde först att det var från januari. Jätte glad för platsen, men fick panik på att det var så snart... Men nu har jag fått en månad till på mig att vänja mig vid tanken. Så jag förstår precis hur du känner. Det är väl så i de flesta fall att föräldrarna tar inskolningen värre än barnet.

    Skickar lite energi till dig! Vi går snart mot ljusare tider.
    Många kramar Helena
  5. Medlem sedan
    Dec 2000
    #3

    Hej!

    Vad trist med en allergi till! :( Men skoj att höra ifrån dig iaf! Hoppas det går fortsatt bra med inskolningen med!
    *kram*
  6. 3
    Hej! Vad trist med en allergi till! :( Men skoj att höra ifrån dig iaf! Hoppas det går fortsatt bra med inskolningen med!
    *kram*
  7. Medlem sedan
    Oct 2004
    #4

    Hej på dig!

    Vilken otur han har, lille Daniel. Hoppas verkligen att han slipper mer nu. Skönt att det verkar gå bra ändå. Men jag förstår att du är trött. :-)
    Vi börjar med inskolning om ca en månad, och bara tanken på att lämna Isac känns jobbig. Men jag tror och hoppas att han kommer tycka det är kul på dagis.
    Adventskramar till dig med!
  8. 4
    Hej på dig! Vilken otur han har, lille Daniel. Hoppas verkligen att han slipper mer nu. Skönt att det verkar gå bra ändå. Men jag förstår att du är trött. :-)
    Vi börjar med inskolning om ca en månad, och bara tanken på att lämna Isac känns jobbig. Men jag tror och hoppas att han kommer tycka det är kul på dagis.
    Adventskramar till dig med!
  9. Medlem sedan
    Sep 2004
    #5

    Godmorgon!

    Ja jag vet inte riktigt vad jag ska säga när du får bunt efter bunt med nya saker på dig hela tiden. En jättebamsing till kram från oss!

    Jag hade ju också den 5/12, men tjuvstartade bara med 3 dagar jämfört med din busing ;)

    Har du fler kort på underverket någonstans?

    Kramar
  10. 5
    Godmorgon! Ja jag vet inte riktigt vad jag ska säga när du får bunt efter bunt med nya saker på dig hela tiden. En jättebamsing till kram från oss!

    Jag hade ju också den 5/12, men tjuvstartade bara med 3 dagar jämfört med din busing ;)

    Har du fler kort på underverket någonstans?

    Kramar
  11. Medlem sedan
    Aug 2002
    #6

    Hej

    förstår att du är trööt, det tar på krafterna att vara mamma :)
    Ja tänk att vi redan är i december igen! fattar inte vad som hände med det här året??

    Kram
  12. 6
    Hej förstår att du är trööt, det tar på krafterna att vara mamma :)
    Ja tänk att vi redan är i december igen! fattar inte vad som hände med det här året??

    Kram

Liknande trådar

  1. diverse.. :)
    By Smirran in forum _0906 Junibarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2010-01-30, 09:44
  2. lite diverse frågor?
    By Smirran in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-02-16, 14:39
  3. Lite diverse............
    By Ann-Louise in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-01-29, 23:31
  4. Lite diverse
    By Indra in forum _0506 Junibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-12-10, 15:20
  5. Lite diverse
    By anne h in forum Hörselskador & nedsättning
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-01-04, 18:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar