Fick svar i dag!
Höftluxationer
  1. edelweiss
    #1

    Fick svar i dag!

    Ena höftleden är antytt brantare, men bedöms som åldersrelaterad! Vi får en ny kallelse till röntgen i februari/ mars och till ortopeden!
    Så det e nog bara att vänta igen då, men det låter ju possitivt!
    Vår förstfödde dotter hade gomspalt och blev opererad vid 6 mån, det vore därför så underbart om vår son kunde vara o.k, ja ni förstår vad jag menar! Tack för svaren!
  2. 1
    Fick svar i dag! Ena höftleden är antytt brantare, men bedöms som åldersrelaterad! Vi får en ny kallelse till röntgen i februari/ mars och till ortopeden!
    Så det e nog bara att vänta igen då, men det låter ju possitivt!
    Vår förstfödde dotter hade gomspalt och blev opererad vid 6 mån, det vore därför så underbart om vår son kunde vara o.k, ja ni förstår vad jag menar! Tack för svaren!
  3. Anna m. Leo+ Antonia
    #2

    Hoppas att ni slipper behandling

    Ja, att det rättar till sig självt. Bra att du ringde, man måste vara lite på har jag märkt. Du får väl hålla koll på att du verkligen får kallelserna nu så att det inte drar ut på tiden det med. Om ni redan har opererat ett barn så har ni fått er andel sjukhusbesök med småbarn tycker jag!

    Lycka till!

    /A
  4. 2
    Hoppas att ni slipper behandling Ja, att det rättar till sig självt. Bra att du ringde, man måste vara lite på har jag märkt. Du får väl hålla koll på att du verkligen får kallelserna nu så att det inte drar ut på tiden det med. Om ni redan har opererat ett barn så har ni fått er andel sjukhusbesök med småbarn tycker jag!

    Lycka till!

    /A

Liknande trådar

  1. Jag fick nu svar
    By Marie_AOA in forum Småbarn
    Svar: 53
    Senaste inlägg: 2010-04-29, 20:09
  2. MKP - när fick ni svar?
    By nervisen in forum Gravidsnack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-03-11, 16:22
  3. Fick svar på MR
    By picar in forum Hjärtfel - barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-22, 11:25
  4. I ett svar jag fick
    By sandra_78 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-07-08, 19:41
  5. Fick svar
    By Anna in forum Vikt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-03-29, 16:06
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar