Vilka är det här
Höftluxationer
  1. Medlem sedan
    Jan 1999
    #1

    Vilka är det här

    som har barn som är under behandling just nu? Anna och bejbis har, vet jag. Hur går det för er? Det kanske finns fler som läser här men inte skriver. Tänkte jag skulle ha lite koll :)
  2. 1
    Vilka är det här som har barn som är under behandling just nu? Anna och bejbis har, vet jag. Hur går det för er? Det kanske finns fler som läser här men inte skriver. Tänkte jag skulle ha lite koll :)
  3. Anna m. Leo+ Antonia
    #2

    min signatur får inte plats längre

    Nån som vet varför? Jag är i alla fall samma Anna som nedan med Leo -03 och Antonia och det är Antonia som ligger i gips.
  4. 2
    min signatur får inte plats längre Nån som vet varför? Jag är i alla fall samma Anna som nedan med Leo -03 och Antonia och det är Antonia som ligger i gips.
  5. Medlem sedan
    Jan 1999
    #3

    De har dragit ner antal tecken

    i signaturen till max 20 tecken läste jag någonstans. Så att det inte lägger sig över två rader...
    Hur känns det i dag då?
    Fler som sitter upp sent ser jag ;-)
    mvh Camilla & August = Camilla & Co.
  6. 3
    De har dragit ner antal tecken i signaturen till max 20 tecken läste jag någonstans. Så att det inte lägger sig över två rader...
    Hur känns det i dag då?
    Fler som sitter upp sent ser jag ;-)
    mvh Camilla & August = Camilla & Co.
  7. Anna m. Leo+ Antonia
    #4

    lite deppigt

    sitter och pumpar så jag har bara en hand ledig, men det är inte därför jag deppar. känns lite tungt bara att maken åker på jobb till sydostasien imorgon. det är bestämt sen länge. visserligen kommer mamma hit och hjälper mig men det är inte samma sak. har även varit ledsen över att packa undan söta kläder. blir det gips hela sex mån så kan hon ju inte ha dem sen heller. vadbska jag hitta på i jul? småsaker i det stora hela, visst, men jag har nog inte riktigt hämtat mig än.

    tack för att du bryr dig!
  8. 4
    lite deppigt sitter och pumpar så jag har bara en hand ledig, men det är inte därför jag deppar. känns lite tungt bara att maken åker på jobb till sydostasien imorgon. det är bestämt sen länge. visserligen kommer mamma hit och hjälper mig men det är inte samma sak. har även varit ledsen över att packa undan söta kläder. blir det gips hela sex mån så kan hon ju inte ha dem sen heller. vadbska jag hitta på i jul? småsaker i det stora hela, visst, men jag har nog inte riktigt hämtat mig än.

    tack för att du bryr dig!

Liknande trådar

  1. Vilka män vi har här!
    By Mimisoul in forum Kärlek & relationer
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2010-09-08, 19:15
  2. vilka är vi och vilka har plussat?
    By joliegirl in forum _0811 Novemberbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2008-03-06, 17:43
  3. Vilka har
    By Terese A in forum Ordet är fritt
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2007-01-08, 12:43
  4. Vilka är ni?
    By Tina. in forum Feminism & jämställdhet
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2006-06-29, 15:07
  5. Vilka är vi här?!
    By Piilla in forum _00 Alla barn
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2006-02-25, 12:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar