Ska jag inte träna eller? (långt)
Träning
  1. Elin m Vera o Doris
    #1

    Ska jag inte träna eller? (långt)

    Ryckte mig i kragen efter alla höstförkylningar och seminaruim som tagit tid så jag inte ansett mig ha tid att träna. Idag var väskan packad och Elin laddad men... Först den näringsriktiga lunchlådan kvar hemma. Nåja, jag fick ju rådet att macka, youghurt och frukt skulle funka som substitut. Så iväg på lunchen bytte om och... brandlarmet gick på gymet. Vi alla jagades ut i träningkläder, tur man inte hunnit värma upp, och fick stå ute och vänta på att brandkåren konstaterade att det inte brann. Det blev extra lång uppvärmning och en och annan kalori brände jag kanske i linne och knälånga brallor utom hus. Tränat blev det ialla fall och nu måste jag jobba eftersom det blev en lååååååång lunch.
  2. 1
    Ska jag inte träna eller? (långt) Ryckte mig i kragen efter alla höstförkylningar och seminaruim som tagit tid så jag inte ansett mig ha tid att träna. Idag var väskan packad och Elin laddad men... Först den näringsriktiga lunchlådan kvar hemma. Nåja, jag fick ju rådet att macka, youghurt och frukt skulle funka som substitut. Så iväg på lunchen bytte om och... brandlarmet gick på gymet. Vi alla jagades ut i träningkläder, tur man inte hunnit värma upp, och fick stå ute och vänta på att brandkåren konstaterade att det inte brann. Det blev extra lång uppvärmning och en och annan kalori brände jag kanske i linne och knälånga brallor utom hus. Tränat blev det ialla fall och nu måste jag jobba eftersom det blev en lååååååång lunch.
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2

    *s*

    Tur att du bor nere i sönds Sverige då och inte i Kiruna eller någon annan håla här uppe. Hu tänk om man hade blivit utjagad i kyulan förra veckan när det var -22 grader *brrr*.

    Ibland undrar man om det är meningen att man skall få göra vissa saker. Men har du ju i alla fall fått träna.
  4. 2
    *s* Tur att du bor nere i sönds Sverige då och inte i Kiruna eller någon annan håla här uppe. Hu tänk om man hade blivit utjagad i kyulan förra veckan när det var -22 grader *brrr*.

    Ibland undrar man om det är meningen att man skall få göra vissa saker. Men har du ju i alla fall fått träna.

Liknande trådar

  1. Att träna eller inte träna
    By Starfish in forum Träning
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-09-13, 11:39
  2. Träna eller inte träna?
    By Bettan68 in forum Vikt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-05-30, 10:15
  3. Träna eller inte träna?
    By Nette m. E o G in forum Träning
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-04-04, 15:39
  4. Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-11-03, 17:37
  5. Träna eller inte träna?
    By Blue Nun in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-10-29, 07:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar