Ett tips i förkylningstider
_0207 Julibarn
  1. m00n
    #1

    Ett tips i förkylningstider

    Jag har en liten medicinvägrare. Flytande alvedon tex är omöjligt, och det är krig med suppar. Men har ni sett att det finns munlösliga alvedon för barn från 15 kg:) Smakar \"tuggummi\" och Tilde tar en galant vid feber:)

    Känner mig som en hurtig husmor när jag tipsar:))
  2. 1
    Ett tips i förkylningstider Jag har en liten medicinvägrare. Flytande alvedon tex är omöjligt, och det är krig med suppar. Men har ni sett att det finns munlösliga alvedon för barn från 15 kg:) Smakar \"tuggummi\" och Tilde tar en galant vid feber:)

    Känner mig som en hurtig husmor när jag tipsar:))
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2

    Aha...

    informationen väl uppskattad. Har inte behövt någon alvedon än men bra att veta om behovet uppstår för det där med supapr är inte kul och ännu värre med flytande. *yuk*
  4. 2
    Aha... informationen väl uppskattad. Har inte behövt någon alvedon än men bra att veta om behovet uppstår för det där med supapr är inte kul och ännu värre med flytande. *yuk*
  5. Titti
    #3

    Jag ger

    Alle Ipren vid behov. Det negativa är att det är trögflytande. Som tur är det inget jag behöver ge särskilt ofta. =)
  6. 3
    Jag ger Alle Ipren vid behov. Det negativa är att det är trögflytande. Som tur är det inget jag behöver ge särskilt ofta. =)

Liknande trådar

  1. Förkylningstider
    By MrsHyde in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-03-10, 16:28
  2. Fy för förkylningstider:-(
    By ellem in forum _0807 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-02-07, 10:28
  3. Litet tips i förkylningstider
    By Rubina in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-11-14, 10:10
  4. Förkylningstider här!1
    By Duved in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-11-05, 15:22
  5. Förkylningstider?
    By Annika med 3 in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-10-16, 20:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar