Ni är galna!
Utlandsföräldrar
  1. Anonym
    #1

    Ni är galna!

    Vad många inlägg ni har hunnit med!

    Jag har just fått reda på av förlossningen att jag ska åka in om de konstiga smärtorna inte avtar under kvällen. KK hänvisade mig till förlossningen iom att jag är i v 26. Jag var inte orolig innan jag ringde, men nu är jag. Skit också! Ska lägga mig ner nu. Få se hur det känns efter maten. Min man kom hem från jobbet, för förkyld för att jobba, han får jobba här hemma istället *hehe*
  2. 1
    Ni är galna! Vad många inlägg ni har hunnit med!

    Jag har just fått reda på av förlossningen att jag ska åka in om de konstiga smärtorna inte avtar under kvällen. KK hänvisade mig till förlossningen iom att jag är i v 26. Jag var inte orolig innan jag ringde, men nu är jag. Skit också! Ska lägga mig ner nu. Få se hur det känns efter maten. Min man kom hem från jobbet, för förkyld för att jobba, han får jobba här hemma istället *hehe*
  3. MammaMia i UK
    #2

    oh, vad är dettta

    för konstiga smärtor? *hinner inte läsa bakåt*

    Hoppas det lugnar sig. Annars kanske det kan vara skönt att komma in och allt kollat.

    kram!!!
  4. 2
    oh, vad är dettta för konstiga smärtor? *hinner inte läsa bakåt*

    Hoppas det lugnar sig. Annars kanske det kan vara skönt att komma in och allt kollat.

    kram!!!
  5. GuM
    #3

    Nä men!

    Isa, vila dig nu!!!!
    KRAMAR!!!!
  6. 3
    Nä men! Isa, vila dig nu!!!!
    KRAMAR!!!!
  7. malin2 måste stryka
    #4

    Nä men vännen

    hoppas hoppas det går över.
    Kramar om dig och tänker på dig!
  8. 4
    Nä men vännen hoppas hoppas det går över.
    Kramar om dig och tänker på dig!
  9. Lisa fd Belgien
    #5

    Det är alltid bäst att hålla koll

    Kan vara förvärkar vilket jag hoppas att det är.
    Lycka till!
    Kramisar.
  10. 5
    Det är alltid bäst att hålla koll Kan vara förvärkar vilket jag hoppas att det är.
    Lycka till!
    Kramisar.
  11. Anna Malaga
    #6

    Hâller tummarna

    för att allt är Ok!
  12. 6
    Hâller tummarna för att allt är Ok!
  13. Anonym
    #7

    Jag har inte

    skrivit om det innan. Har försökt att förtränga det. Men det kommer och går och känns lite som ägglossingssmärtor. Inte förvärkar. Jag ska äta lite först, annars får jag ont i matmagen ;-)

    Det är nog inget farligt, men jag vill kolla det.
  14. 7
    Jag har inte skrivit om det innan. Har försökt att förtränga det. Men det kommer och går och känns lite som ägglossingssmärtor. Inte förvärkar. Jag ska äta lite först, annars får jag ont i matmagen ;-)

    Det är nog inget farligt, men jag vill kolla det.
  15. Medlem sedan
    Nov 1999
    #8

    Va!

    Är du redan i vecka 26? Jisses vad tiden flyger fort! Hoppas det känns bättre efter lite vila...KRAM på dig gumman!!!!!
  16. 8
    Va! Är du redan i vecka 26? Jisses vad tiden flyger fort! Hoppas det känns bättre efter lite vila...KRAM på dig gumman!!!!!
  17. Medlem sedan
    Mar 2003
    #9

    Ligga ner och ta det lugnt nu!

    Hoppas bara det är konstiga smärtor och bra att maken kommer hem och ser till att du kan ligga still och ta det lungt!
  18. 9
    Ligga ner och ta det lugnt nu! Hoppas bara det är konstiga smärtor och bra att maken kommer hem och ser till att du kan ligga still och ta det lungt!
  19. daisy
    #10

    wow!

    jag hoppas att krabaten inser att det är bättre att hålla sig i magen etttag till. Vila dig nu ordentligt, så får aken se till att han ställer upp och passar upp ett tag.
    Kram
  20. 10
    wow! jag hoppas att krabaten inser att det är bättre att hålla sig i magen etttag till. Vila dig nu ordentligt, så får aken se till att han ställer upp och passar upp ett tag.
    Kram
  21. Cissi NL
    #11

    nejmen vännen

    håller tummarna att det går över och att det inte är någon fara.
    många styrkekramar
  22. 11
    nejmen vännen håller tummarna att det går över och att det inte är någon fara.
    många styrkekramar
  23. MammaMia i UK
    #12

    kram!!

    Hoppas det lugnar sig. Hoppas jag inte klampar på som en elefant nu, men kan det vara fogarna? Säkert ute och cyklar, men jag hade ont i ljumskarna/äggstockarna i början av grav med Linn. Hade inte ont så med I.

    Hoppas det lugnar sig i alla fall.
    kram
  24. 12
    kram!! Hoppas det lugnar sig. Hoppas jag inte klampar på som en elefant nu, men kan det vara fogarna? Säkert ute och cyklar, men jag hade ont i ljumskarna/äggstockarna i början av grav med Linn. Hade inte ont så med I.

    Hoppas det lugnar sig i alla fall.
    kram

Liknande trådar

  1. Vi är galna, jag vet det..
    By Lillmorran in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-05-20, 19:38
  2. FK är galna
    By fru ragge in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-04-28, 16:39
  3. E vi galna?
    By Jag-67 in forum Ordet är fritt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2008-02-08, 12:24
  4. Vi är galna....
    By Ramona_G in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-04-04, 06:23
  5. Är vi galna...
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-10-09, 20:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar