Varit o tagit prover idag
_0502 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2005
    #1

    Varit o tagit prover idag

    Jag var o tog prover för struma idag o ska till läkare den 20:e dec o då får jag svar på proverna oxå. Jag har haft lite sympton ett tag men inte velat ta det på allvar men för 2 veckor sen när jag stod o målade mig så såg jag att mitt hörga öga var mycket större än det andra o då ringde jag mamma ( hon har giftstruma) o frågade vad jag skulle göra o hon sa att jag skulle ringa till VC o det gjorde jag. Nu hoppas jag bara att proverna visar nåt för nåt måste det ju vara. Jag är så arm så jag skulle kunna gå i shorts o t-shirt utan att frysa utomhus. Visserligen har vi ju 4+ grader men ändå. Det värsta är att jag alltid varit nöjd med mina ögon o nu är de oxå förstörda. När jag målar mig så synd det jättemycket så jag har gått utan smink i snart 1 vecka o det gör ju inte att jag ser gladare o piggare ut. Jag är trött så jag skulle kunna sova dygnet runt men det går ju inte men en vilding.

    Tack för jag fick skriva av mig till er.
  2. 1
    Varit o tagit prover idag Jag var o tog prover för struma idag o ska till läkare den 20:e dec o då får jag svar på proverna oxå. Jag har haft lite sympton ett tag men inte velat ta det på allvar men för 2 veckor sen när jag stod o målade mig så såg jag att mitt hörga öga var mycket större än det andra o då ringde jag mamma ( hon har giftstruma) o frågade vad jag skulle göra o hon sa att jag skulle ringa till VC o det gjorde jag. Nu hoppas jag bara att proverna visar nåt för nåt måste det ju vara. Jag är så arm så jag skulle kunna gå i shorts o t-shirt utan att frysa utomhus. Visserligen har vi ju 4+ grader men ändå. Det värsta är att jag alltid varit nöjd med mina ögon o nu är de oxå förstörda. När jag målar mig så synd det jättemycket så jag har gått utan smink i snart 1 vecka o det gör ju inte att jag ser gladare o piggare ut. Jag är trött så jag skulle kunna sova dygnet runt men det går ju inte men en vilding.

    Tack för jag fick skriva av mig till er.
  3. Medlem sedan
    Mar 2000
    #2

    ojoj....

    Hoppas du får svar på vad det är så du får hjälp!
  4. 2
    ojoj.... Hoppas du får svar på vad det är så du får hjälp!
  5. Anna m killarna P
    #3

    Önskar dig...

    ...lycka till på vårdcentralen och krya på dig!
  6. 3
    Önskar dig... ...lycka till på vårdcentralen och krya på dig!
  7. Anna m killarna P
    #4

    Skrev lite fel

    Du har ju redan varit på vårdcentralen... Önskar att du snart ska må bättre!!!!
  8. 4
    Skrev lite fel Du har ju redan varit på vårdcentralen... Önskar att du snart ska må bättre!!!!
  9. Medlem sedan
    Sep 2000
    #5

    Usch. jobbigt.

    Hoppas de hittar något. Man vill ju gärna hitta något så man får medicin. Det absolut värsta är ju att inte få någon diagnos.
    Så har jag haft det med min yrsel, och det var hemskt.

    lycka till
  10. 5
    Usch. jobbigt. Hoppas de hittar något. Man vill ju gärna hitta något så man får medicin. Det absolut värsta är ju att inte få någon diagnos.
    Så har jag haft det med min yrsel, och det var hemskt.

    lycka till
  11. Helena m Y
    #6

    Ojdå

    Usch, det låter riktigt jobbigt :(. Jag hoppas att proverna visar \"rätt\" så att du får medicin! Går inte ögat tillbaka då, det som är svullet nu?

    Kram
  12. 6
    Ojdå Usch, det låter riktigt jobbigt :(. Jag hoppas att proverna visar \"rätt\" så att du får medicin! Går inte ögat tillbaka då, det som är svullet nu?

    Kram
  13. Anonym
    #7

    Vad jobbigt

    Hoppas du får reda på vad det är och att det går över med eller utan medicin.
    kram
  14. 7
    Vad jobbigt Hoppas du får reda på vad det är och att det går över med eller utan medicin.
    kram
  15. Medlem sedan
    May 2004
    #8

    Usch då

    håller tummarna för att allt ser bra ut på proverna! hur lång tid tar det innan du får provsvar?

    Kram
  16. 8
    Usch då håller tummarna för att allt ser bra ut på proverna! hur lång tid tar det innan du får provsvar?

    Kram
  17. Medlem sedan
    Nov 2001
    #9

    Haft giftstruma....

    Jag hade giftstruma för 12 år sen tror jag det var... Jättejobbigt! Men så fort man får diagnos kan man ju börja behandla och då mår man ganska fort mycket bättre.

    Hoppas det går bra på läkarbesöket. Nu har du iofs din mamma att prata struma med, men har du frågor så finns jag här!

    *kram*
  18. 9
    Haft giftstruma.... Jag hade giftstruma för 12 år sen tror jag det var... Jättejobbigt! Men så fort man får diagnos kan man ju börja behandla och då mår man ganska fort mycket bättre.

    Hoppas det går bra på läkarbesöket. Nu har du iofs din mamma att prata struma med, men har du frågor så finns jag här!

    *kram*
  19. Medlem sedan
    Dec 2003
    #10

    Jobbigt,

    låter inget kul alls. Förstår att du tycker det är jobbigt att inte kunna sminka dig, det kan göra att man ser och känner sig piggare. Hoppas du kan få någon hjälp snart! Stor kram!
  20. 10
    Jobbigt, låter inget kul alls. Förstår att du tycker det är jobbigt att inte kunna sminka dig, det kan göra att man ser och känner sig piggare. Hoppas du kan få någon hjälp snart! Stor kram!
  21. Medlem sedan
    Jun 2005
    #11

    Tack för

    tanken. JAg ska till läkaren den 20:e så då får jag provsvaren.
  22. 11
    Tack för tanken. JAg ska till läkaren den 20:e så då får jag provsvaren.
  23. Medlem sedan
    Jun 2005
    #12

    Tack! *IMT*

    .
  24. 12
    Tack! *IMT* .
  25. Medlem sedan
    Jun 2005
    #13

    Ja det är jobbigt att inte veta

    vad det är, även om jag misstänker struma så har jag ju inga \"bevis\".

    Tack!
  26. 13
    Ja det är jobbigt att inte veta vad det är, även om jag misstänker struma så har jag ju inga \"bevis\".

    Tack!
  27. Medlem sedan
    Jun 2005
    #14

    Jag vet inte

    Mammas ögon har inte gått tillbaka speciellt mycket men hon fick op på ögonlocken för de täckte inte ögonen när hon blundade.

    Tack för kramen!
  28. 14
    Jag vet inte Mammas ögon har inte gått tillbaka speciellt mycket men hon fick op på ögonlocken för de täckte inte ögonen när hon blundade.

    Tack för kramen!
  29. Medlem sedan
    Jun 2005
    #15

    Tack! *IMT*

    .
  30. 15
    Tack! *IMT* .
  31. Medlem sedan
    Jun 2005
    #16

    Jag får svar

    den 20:e när jag ska till läkaren.

    Tack för kramen!
  32. 16
    Jag får svar den 20:e när jag ska till läkaren.

    Tack för kramen!
  33. Medlem sedan
    Nov 2003
    #17

    Låter precis som giftstruma...

    så det är ju bara hoppas att du får det beskedet hos läkaren. Det kan ju vara lite jobbgt en tid när man ska reglera dosen på medicineringen men man mår ju mycket bättre ganska snabbt! Jag opererades 96 och jag minns hur jag körde bil uder vinterhalvåret med rutan nere..! Alla som åkte med mej frös jämt, och jag va svettig:)

    Skickar en styrkekram, det kan vara kämpigt med giftstruma! KRAM
  34. 17
    Låter precis som giftstruma... så det är ju bara hoppas att du får det beskedet hos läkaren. Det kan ju vara lite jobbgt en tid när man ska reglera dosen på medicineringen men man mår ju mycket bättre ganska snabbt! Jag opererades 96 och jag minns hur jag körde bil uder vinterhalvåret med rutan nere..! Alla som åkte med mej frös jämt, och jag va svettig:)

    Skickar en styrkekram, det kan vara kämpigt med giftstruma! KRAM
  35. Medlem sedan
    Jun 2005
    #18

    Äter du levaxin ff?

    För mamma måste äta det alltid.
    Ja, det är ganska jobbigt att må så här men nu vet jag hur mamma måt under ganska lång tid. Jag tvingade iväg henne till läkaren efter att jag sett hennes ögon förändras o det var ganska långt gånget på henne.

    Tack för att jag får fråga dig. Det är ju alltid bra med fler aspekter.

    Tack för kramen!
  36. 18
    Äter du levaxin ff? För mamma måste äta det alltid.
    Ja, det är ganska jobbigt att må så här men nu vet jag hur mamma måt under ganska lång tid. Jag tvingade iväg henne till läkaren efter att jag sett hennes ögon förändras o det var ganska långt gånget på henne.

    Tack för att jag får fråga dig. Det är ju alltid bra med fler aspekter.

    Tack för kramen!
  37. Medlem sedan
    Jun 2005
    #19

    Tack! *IMT*

    .
  38. 19
    Tack! *IMT* .
  39. Medlem sedan
    Jun 2005
    #20

    Tack för kramen!

    Skönt med fler som vet hur det är.
  40. 20
    Tack för kramen! Skönt med fler som vet hur det är.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Tog prover idag.....
    By piga in forum _1006 Junibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-02-16, 14:52
  2. Nya prover tagna idag!
    By Meriam in forum Försöker bli med barn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-12-03, 18:06
  3. Nu har jag varit å tagit svinsprutan!
    By -Plupp- in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-11-12, 20:15
  4. Tagit prover
    By lena m 3 barn in forum Föräldraskap
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-11-28, 11:31
  5. Prover tagna idag-ej bra
    By Malin m L02&V04 in forum _0406 Junibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-12-14, 10:43
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar