Var i centrala Göteborg på möte idag...
Vikt
  1. ÅJ67 m 3 kidz
    #1

    Var i centrala Göteborg på möte idag...

    tyckte det var mycket blåljus ute och tydligen så hade en fiskare dumpat en mina inte långt från där vi var. Synd att man inte visste det då för då kanske mötet hade varit mer spännande :-)

    Idag skall jag inte vara uppe till kl 01.30 på natten i alla fall, sitter bara och väntar på att den skall bli 9 så jag kan med att gå och lägga mig. Trött som en gnu är jag nu. Gjorde förövrigt precis ett stresstest och fick varning eller riskzon på 7 av 10 frågor :-( Det borde kanske säga mig något.
  2. 1
    Var i centrala Göteborg på möte idag... tyckte det var mycket blåljus ute och tydligen så hade en fiskare dumpat en mina inte långt från där vi var. Synd att man inte visste det då för då kanske mötet hade varit mer spännande :-)

    Idag skall jag inte vara uppe till kl 01.30 på natten i alla fall, sitter bara och väntar på att den skall bli 9 så jag kan med att gå och lägga mig. Trött som en gnu är jag nu. Gjorde förövrigt precis ett stresstest och fick varning eller riskzon på 7 av 10 frågor :-( Det borde kanske säga mig något.
  3. Medlem sedan
    Dec 2000
    #2

    Ja, usch

    såna test blir man ju inte direkt mindre stressad av :-( Jag menar: det är stressande att veta att man är stressad! Frågan är vad man ska göra åt det?
    Gå och lägga sej tidigt lät som en god ide´!
  4. 2
    Ja, usch såna test blir man ju inte direkt mindre stressad av :-( Jag menar: det är stressande att veta att man är stressad! Frågan är vad man ska göra åt det?
    Gå och lägga sej tidigt lät som en god ide´!

Liknande trådar

  1. Mamma i centrala Göteborg?
    By Lexiplex in forum _1103 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-02-16, 21:22
  2. Möte i göteborg?
    By Stefan6666 in forum Separation
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-06-10, 09:44
  3. Centrala Göteborg mot förslag
    By Susanna in forum Byta fritidsbostad
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-05-29, 04:55
  4. Billigt boende i centrala göteborg
    By yllis in forum Resesnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-17, 10:41
  5. Centrala Göteborg..
    By iggan in forum Föräldraskap
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-12, 01:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar