Thailand om en vecka!
_0605 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 1998
    #1

    Thailand om en vecka!

    Nu är det bara en vecka kvar tills vi åker till Thailand! Fattar inte att det är så nära! Vi ska vara borta i hela tre veckor och det ska bli underbart! Önskar dock att jag kunde hoppa över morgondagen då jag har världens medicintenta. Sitter och försöker plugga nu men det går inte så bra...
    Kram till er alla!
  2. 1
    Thailand om en vecka! Nu är det bara en vecka kvar tills vi åker till Thailand! Fattar inte att det är så nära! Vi ska vara borta i hela tre veckor och det ska bli underbart! Önskar dock att jag kunde hoppa över morgondagen då jag har världens medicintenta. Sitter och försöker plugga nu men det går inte så bra...
    Kram till er alla!
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2

    Åhh..

    ..satt presis och kollade i en resekatalog och längtade efter lite värme. Vi var på cypern i september och jag trodde nog att vi skulle känna oss rätt så mätta på sol, värme och resa med barn. Men nä, det var ju superkul!! Mkt roligare än att resa som par tycker jag. Hur reser ni? Med barn?, ensamma (fast m. bebis i magen då..;)?

    3 veckor är rätt lagom när man ska så långt bort.
  4. 2
    Åhh.. ..satt presis och kollade i en resekatalog och längtade efter lite värme. Vi var på cypern i september och jag trodde nog att vi skulle känna oss rätt så mätta på sol, värme och resa med barn. Men nä, det var ju superkul!! Mkt roligare än att resa som par tycker jag. Hur reser ni? Med barn?, ensamma (fast m. bebis i magen då..;)?

    3 veckor är rätt lagom när man ska så långt bort.
  5. Medlem sedan
    Nov 2003
    #3

    *Avis*

    Nu är det min tur att vara avis på dig :) Låter helt underbart att få komma iväg till värmen!

    Hoppas verkligen att ni får en toppensemester och att tentan imorrn går bra!

    Kram
  6. 3
    *Avis* Nu är det min tur att vara avis på dig :) Låter helt underbart att få komma iväg till värmen!

    Hoppas verkligen att ni får en toppensemester och att tentan imorrn går bra!

    Kram
  7. ulle v19
    #4

    Fuskigt :)

    Åh vad härligt du kommer få det, blir lite avis :). Tänk vad brun du kommer vara när du kommer hem.
  8. 4
    Fuskigt :) Åh vad härligt du kommer få det, blir lite avis :). Tänk vad brun du kommer vara när du kommer hem.
  9. Medlem sedan
    Sep 2002
    #5

    Ah vad harligt!

    Sjalva aker vi till Sverige om en dryg vecka! ;-)

    Lycka till pa tentan! *sparkar i baken*
  10. 5
    Ah vad harligt! Sjalva aker vi till Sverige om en dryg vecka! ;-)

    Lycka till pa tentan! *sparkar i baken*
  11. Medlem sedan
    Sep 2002
    #6

    Visst ar det kul

    att resa med barn! Vi har iofs bara en an sa lange och jag kan tanka mej att det lite skillnad med tva barn i bagaget... *s* Herman aker med oss vart vi an aker och han ar vid det har laget mer berest an manga vuxna, synd bara att han ar sa ung att han inte kommer att komma ihag halften av sina resor... ;-)
  12. 6
    Visst ar det kul att resa med barn! Vi har iofs bara en an sa lange och jag kan tanka mej att det lite skillnad med tva barn i bagaget... *s* Herman aker med oss vart vi an aker och han ar vid det har laget mer berest an manga vuxna, synd bara att han ar sa ung att han inte kommer att komma ihag halften av sina resor... ;-)
  13. Medlem sedan
    Feb 2005
    #7

    Ha det så härligt!!!

    Blir jätteavis!! Gud så härligt med tre veckor i Thailand (fast som icke-gravid helst, jag är lite halvnojjig sådär *S*).

    Hoppas ni får helt underbara veckor!!!

    Kram
  14. 7
    Ha det så härligt!!! Blir jätteavis!! Gud så härligt med tre veckor i Thailand (fast som icke-gravid helst, jag är lite halvnojjig sådär *S*).

    Hoppas ni får helt underbara veckor!!!

    Kram
  15. Medlem sedan
    Mar 2000
    #8

    Fy så fuskigt.... *s*

    En annan skall gå kvar här i slaskiga Göteborg och lida...

    Hoppas ni får tre ljuvliga veckor!
  16. 8
    Fy så fuskigt.... *s* En annan skall gå kvar här i slaskiga Göteborg och lida...

    Hoppas ni får tre ljuvliga veckor!
  17. Medlem sedan
    Feb 1999
    #9

    så skönt, vi har bokat av våran

    tre-veckors resa i januari.
    Fel läge efter att ha byggt hus i ett halvåroch inte klara än. Ekonomiskt har det också dragit i väg.
    Först blev vi av med 3000:-från förskottet, men då kom jag på att boka om resan.
    Så nu har jag bokat om ett år!
    Men vill nu!
    perfekt innan bebisen kommer ju!
    Hälsa Thailand. Jag älskar Thailand!
  18. 9
    så skönt, vi har bokat av våran tre-veckors resa i januari.
    Fel läge efter att ha byggt hus i ett halvåroch inte klara än. Ekonomiskt har det också dragit i väg.
    Först blev vi av med 3000:-från förskottet, men då kom jag på att boka om resan.
    Så nu har jag bokat om ett år!
    Men vill nu!
    perfekt innan bebisen kommer ju!
    Hälsa Thailand. Jag älskar Thailand!

Liknande trådar

  1. en hel vecka, de har sovit en hel vecka!
    By mandelblomma in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-02-06, 09:32
  2. Graviditeten vecka för vecka :)
    By Sarendal in forum _1109 Septemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-02-01, 23:28
  3. Nästa vecka.. vecka 42
    By PappaMed2 in forum Singelmingel
    Svar: 34
    Senaste inlägg: 2010-10-17, 21:19
  4. Om en vecka drar vi till Thailand...
    By MiaKL,S03+K06 in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-04-06, 19:31
  5. Flyttar upp tråd om thailand, thailand,.
    By anjaaa in forum Resesnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-08-17, 18:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar