Nån som kommer ihåg mig...
_0307 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2003
    #1

    Nån som kommer ihåg mig...

    Ja , äntligen har vårat bredband blivit fixat, så nu kan jag hänga här inne igen, emellan julstök och barnabus.
    Hur är det med er allihop?
    Här är det lite upp och ner, känner mig stressad och lite nere emellanåt. Jag älskar julen men just nu är det lite mycke och så ska M åka iväg med jobbet till Österrike torsd.-sönd. nästa vecka men men det ska väl bli jul ändå.
    Madde sjunger julsånger vareviga dag, det låter så härligt så.
    *kram*
  2. 1
    Nån som kommer ihåg mig... Ja , äntligen har vårat bredband blivit fixat, så nu kan jag hänga här inne igen, emellan julstök och barnabus.
    Hur är det med er allihop?
    Här är det lite upp och ner, känner mig stressad och lite nere emellanåt. Jag älskar julen men just nu är det lite mycke och så ska M åka iväg med jobbet till Österrike torsd.-sönd. nästa vecka men men det ska väl bli jul ändå.
    Madde sjunger julsånger vareviga dag, det låter så härligt så.
    *kram*
  3. Medlem sedan
    Feb 2003
    #2

    har saknat dig

    skönt du är tillbaka, du hör ju till inventarierna här ;-) Visst är de söta när de sjunger julsånger.Ellinor övar för fullt inför luciafirande här med :-)
  4. 2
    har saknat dig skönt du är tillbaka, du hör ju till inventarierna här ;-) Visst är de söta när de sjunger julsånger.Ellinor övar för fullt inför luciafirande här med :-)
  5. Medlem sedan
    Apr 2003
    #3

    Hej!!

    Jo visst blir det jul ändå, men jag känner igen dina tankar mycket mycket väl, det är tungt i december, bara att konstatera :(
    Kram!!
  6. 3
    Hej!! Jo visst blir det jul ändå, men jag känner igen dina tankar mycket mycket väl, det är tungt i december, bara att konstatera :(
    Kram!!
  7. Medlem sedan
    Aug 2003
    #4

    Hej Gullan!

    Har funderat lite var du håller hus :) Vi har det bra, är i Finland just nu o jag blir galen på morsans dator som inte funkar så bra som jag vill, ska nämligen skriva en uppsats den här veckan. Noel har hemlängtan o vaknar på nätterna och vill hem till sin egen säng, och det är jobbigt. Men annars ska det bli skönt att fira jul här - här finns ju snö och släktingar och julbak och allt!

    Vad härligt det måste vara med Madde som sjunger och allt, låter jättemysigt!
  8. 4
    Hej Gullan! Har funderat lite var du håller hus :) Vi har det bra, är i Finland just nu o jag blir galen på morsans dator som inte funkar så bra som jag vill, ska nämligen skriva en uppsats den här veckan. Noel har hemlängtan o vaknar på nätterna och vill hem till sin egen säng, och det är jobbigt. Men annars ska det bli skönt att fira jul här - här finns ju snö och släktingar och julbak och allt!

    Vad härligt det måste vara med Madde som sjunger och allt, låter jättemysigt!
  9. Medlem sedan
    Feb 2003
    #5

    Åh så

    glad jag blev ,någon som märker när man försvinner.
    Jo alltså luciasånger är bäst när de sjungs av små.
    *kram*
  10. 5
    Åh så glad jag blev ,någon som märker när man försvinner.
    Jo alltså luciasånger är bäst när de sjungs av små.
    *kram*
  11. Medlem sedan
    Feb 2003
    #6

    Får försöka

    sänka kraven, men jag känner att mycke rasar bara för att M åker bort hela nästa helg, inte SÅ att jag missunnar honom det men det känns tungt att det är just den helgen.
    Har inte ens bakat pepparkakor med barnen ännu, tappar lite av all min julspirit just nu. Trist för jag verkligen ÄLSKAR julen.
  12. 6
    Får försöka sänka kraven, men jag känner att mycke rasar bara för att M åker bort hela nästa helg, inte SÅ att jag missunnar honom det men det känns tungt att det är just den helgen.
    Har inte ens bakat pepparkakor med barnen ännu, tappar lite av all min julspirit just nu. Trist för jag verkligen ÄLSKAR julen.
  13. Medlem sedan
    Feb 2003
    #7

    Åh så du är

    på den sidan om oss nu !
    Härligt med snö, här har det som kommit i princip försvunnit igen.
    Hoppas att min julkänsla snart kommer...känns lite tungt just nu.
    *kram*
  14. 7
    Åh så du är på den sidan om oss nu !
    Härligt med snö, här har det som kommit i princip försvunnit igen.
    Hoppas att min julkänsla snart kommer...känns lite tungt just nu.
    *kram*
  15. Medlem sedan
    Nov 2001
    #8

    Tjenixen!

    Jobbigt att vara utan bredband!

    Här är det bra! Livet går vidare och det är minst sagt fullt upp!
    Juni försöker ta kommando över familjen, men vi gör vårt bästa för att hålla emot!
    Senaste tiden har det varit mest \"Lill inte!\" (vill inte) och så har hon börjat rymma! Man får motion!
    :o)
  16. 8
    Tjenixen! Jobbigt att vara utan bredband!

    Här är det bra! Livet går vidare och det är minst sagt fullt upp!
    Juni försöker ta kommando över familjen, men vi gör vårt bästa för att hålla emot!
    Senaste tiden har det varit mest \"Lill inte!\" (vill inte) och så har hon börjat rymma! Man får motion!
    :o)
  17. Medlem sedan
    Feb 2003
    #9

    Ha ha

    ja de vill att styra hela sin familj de där bestämda tjejerna och jag tycker nog Madde lyckas hyfsat med brorsorna, hon utnyttjar deras otroliga kärlek för lilla syster. Vi andra kämpar emot mot hennes \"jag vill\" och \"vill inte\"!
  18. 9
    Ha ha ja de vill att styra hela sin familj de där bestämda tjejerna och jag tycker nog Madde lyckas hyfsat med brorsorna, hon utnyttjar deras otroliga kärlek för lilla syster. Vi andra kämpar emot mot hennes \"jag vill\" och \"vill inte\"!

Liknande trådar

  1. Kommer ni ihåg?
    By J-Ox in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-11-27, 20:27
  2. Kommer ni ihåg?
    By Gabricia in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-03-19, 21:30
  3. Kommer ni ihåg mig?
    By e-l-m-l in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-12-29, 17:49
  4. Kommer ni ihåg..
    By VittVittVitt in forum Hem & fritid
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-10-04, 20:47
  5. Hej, kommer ni ihåg mig?
    By majo72 in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-06-15, 08:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar