Barn som slår
  1. malin2
    #1

    Barn som slår

    ihjäl varandra och jag stryker lusselinnen.
    Pust!
    De stora var ute och jag sa vill ni inte ha snöbollskrig kasta inga snöbollar. Men visst. Givetvis hamnar en i mellantjejens ansikte.. KRIG!
    Och gap och skrik och svordomar.
    Nu har jag Timeout och de stora har timeout. Lillan är med pappa.
  2. 1
    Barn som slår ihjäl varandra och jag stryker lusselinnen.
    Pust!
    De stora var ute och jag sa vill ni inte ha snöbollskrig kasta inga snöbollar. Men visst. Givetvis hamnar en i mellantjejens ansikte.. KRIG!
    Och gap och skrik och svordomar.
    Nu har jag Timeout och de stora har timeout. Lillan är med pappa.
  3. amnai, USA
    #2

    Det är lugnare på veckodagarna

    när barnen inte hinner träffas lika mycket, tycker jag... helger är både sköna och jobbiga, liksom.

    Du har kanske som jag, MYCKET energiska barn, som inte sitter där man lämnade dem och behöver röra på sig mycket, se nya saker, som blir uttråkade.

    jag ser fram emot när barnen är större och de själva kan arrangera playdates, fast skjutsa dem får man ju göra ändå, men det är ju ett mindre problem.

    Om nån timme ska vi iväg till vänner och lussa. Det kommer barnen gilla.
  4. 2
    Det är lugnare på veckodagarna när barnen inte hinner träffas lika mycket, tycker jag... helger är både sköna och jobbiga, liksom.

    Du har kanske som jag, MYCKET energiska barn, som inte sitter där man lämnade dem och behöver röra på sig mycket, se nya saker, som blir uttråkade.

    jag ser fram emot när barnen är större och de själva kan arrangera playdates, fast skjutsa dem får man ju göra ändå, men det är ju ett mindre problem.

    Om nån timme ska vi iväg till vänner och lussa. Det kommer barnen gilla.
  5. amnai, USA
    #3

    Julkort från fam J

    i Sverige. vad lika grabbarna var! Kommer inte ihåg att de var sååå lika, vi träffade dem i somras på ön i skärgården.
  6. 3
    Julkort från fam J i Sverige. vad lika grabbarna var! Kommer inte ihåg att de var sååå lika, vi träffade dem i somras på ön i skärgården.

Liknande trådar

  1. Barn som slår barn på förskolan
    By honhan in forum Småbarn
    Svar: 58
    Senaste inlägg: 2010-04-26, 11:33
  2. Barn som slår andra barn
    By honhan in forum Barn som yrke
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2010-04-25, 17:24
  3. slår era barn andra barn?
    By tolovi in forum _03 Sommarbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-04-20, 11:44
  4. Slår sig era barn?
    By cachi in forum _0406 Junibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-10-29, 18:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar