Rapport från Myran
_0608 Augustibarn
  1. Myran bf 1/8
    #1

    Rapport från Myran

    Hej alla och tack för tumhållning! Det hjälpte :-) Inuti mig bor en liten, liten människa (5 mm i fredags) som varit duktig och placerat sig i livmodern. Gott om fostervatten fanns det och det bästa av allt, ett litet hjärta pickade på för fullt! Känns helt underbart och äntligen börjar jag våga glädja mig för fullt. Närmaste familjerna har fått veta nu i helgen för om något skulle gå fel känns det bra om de vet. Är nu i vecka 6 + 5 och bf blir då 1/8-06. Vet att jag lovade att avslöja mig nu när jag vet att allt gått bra men jag håller mig nog ett tag till, tills jag är redo att berätta i första barnets ankomstgrupp. Tröttheten är också här med besked nu och illamåendet smyger sig långsamt på. Känns dock som att jag kan ta det med tanke på vad som väntar. :-)
  2. 1
    Rapport från Myran Hej alla och tack för tumhållning! Det hjälpte :-) Inuti mig bor en liten, liten människa (5 mm i fredags) som varit duktig och placerat sig i livmodern. Gott om fostervatten fanns det och det bästa av allt, ett litet hjärta pickade på för fullt! Känns helt underbart och äntligen börjar jag våga glädja mig för fullt. Närmaste familjerna har fått veta nu i helgen för om något skulle gå fel känns det bra om de vet. Är nu i vecka 6 + 5 och bf blir då 1/8-06. Vet att jag lovade att avslöja mig nu när jag vet att allt gått bra men jag håller mig nog ett tag till, tills jag är redo att berätta i första barnets ankomstgrupp. Tröttheten är också här med besked nu och illamåendet smyger sig långsamt på. Känns dock som att jag kan ta det med tanke på vad som väntar. :-)
  3. Kajsa bf 1/8
    #2

    Vad skönt...

    det måste vara att få se att allt är ok. Vi har samma bf, så då kanske mitt lilla gryn också var 5mm i fredags : )
  4. 2
    Vad skönt... det måste vara att få se att allt är ok. Vi har samma bf, så då kanske mitt lilla gryn också var 5mm i fredags : )
  5. Medlem sedan
    Oct 2005
    #3

    Grattis!!

    Visst är det helt underbart ,fast man mår lite annorlunda då vill säga ;-)men man väntar nått underbart!!!
    Kram!!
  6. 3
    Grattis!! Visst är det helt underbart ,fast man mår lite annorlunda då vill säga ;-)men man väntar nått underbart!!!
    Kram!!
  7. Vilmasmamma bf 19/8
    #4

    Ååå vad härligt!!

    Borde inte alla få se det lilla hjärtat??!!
    Jag vill också!! Längtar till UL!!
  8. 4
    Ååå vad härligt!! Borde inte alla få se det lilla hjärtat??!!
    Jag vill också!! Längtar till UL!!
  9. AnnaS m trean bf 1/8
    #5

    Vad skönt att det gick bra! *imt*

    .
  10. 5
    Vad skönt att det gick bra! *imt* .
  11. Lilla My m Mini 5/8
    #6

    Härligt!!!

    VAd skönt att allt var bra! Ska själv på vul snart och är sjuk av oro inför ett ev negativt besked.
  12. 6
    Härligt!!! VAd skönt att allt var bra! Ska själv på vul snart och är sjuk av oro inför ett ev negativt besked.

Liknande trådar

  1. Hälsningar från Myran...
    By madicken73 in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-09-21, 18:52
  2. Rapport från oss...
    By keas in forum _05 Höstbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-03-03, 15:44
  3. rapport från UL
    By noone bf10/7 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-02-17, 15:48
  4. Rapport från mig!
    By -Liza- in forum _0512 Decemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-12-20, 21:19
  5. Rapport från Fia
    By Fiarv in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-11-03, 21:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar