är det värt att boka på plats?
Resesnack
  1. Anne
    #1

    är det värt att boka på plats?

    om man tar en flygstol till gran canaria, är det värt att boka hotell på plats? hur mycket kostar det där??? har ingen aning...
  2. 1
    är det värt att boka på plats? om man tar en flygstol till gran canaria, är det värt att boka hotell på plats? hur mycket kostar det där??? har ingen aning...
  3. Medlem sedan
    Jan 1999
    #2

    På plats...

    ...är nog svårt tror jag. Det finns massor av hotell, som att leta efter en nål i myrstack. Gå in på www.sunhotels.net och kika efter hotell där och boka samtidigt som du bokar stol. Hotell finns alltid fast under julen kanske mkt är fullbokat. Nu vet jag inte när du hade tänkt resa men flygstolarna är superbilliga just nu. Men det är absolut värt att boka flygstol själv och sen hotell, du spar många tusenlappar. Lycka till och vill du fråga mer så får du göra det!
  4. 2
    På plats... ...är nog svårt tror jag. Det finns massor av hotell, som att leta efter en nål i myrstack. Gå in på www.sunhotels.net och kika efter hotell där och boka samtidigt som du bokar stol. Hotell finns alltid fast under julen kanske mkt är fullbokat. Nu vet jag inte när du hade tänkt resa men flygstolarna är superbilliga just nu. Men det är absolut värt att boka flygstol själv och sen hotell, du spar många tusenlappar. Lycka till och vill du fråga mer så får du göra det!

Liknande trådar

  1. Boka hotell på plats?
    By garions in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-07-18, 12:35
  2. Boka plats på flyget?
    By amnettan in forum Resesnack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-11-12, 09:44
  3. Boka plats på flyget?
    By Dame in forum Resesnack
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2008-11-13, 21:13
  4. Boka särskild plats på plane
    By Thai resenär in forum Resesnack
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-01-08, 21:19
  5. Kan man "boka" plats här?
    By Anna m 5 ***** in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-29, 13:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar