Godmorgon!
_0502 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2000
    #1

    Godmorgon!

    Inget illamående idag! WOoohoo!

    Samuel har sovit jättebra inatt, men tror ni jag har det då eller?
    Varför ska vi vara synkade på något sätt? *morr*

    Idag ska jag göra barnmat och sova middag.
    Vad tänkte ni hitta på?
  2. 1
    Godmorgon! Inget illamående idag! WOoohoo!

    Samuel har sovit jättebra inatt, men tror ni jag har det då eller?
    Varför ska vi vara synkade på något sätt? *morr*

    Idag ska jag göra barnmat och sova middag.
    Vad tänkte ni hitta på?
  3. Medlem sedan
    Nov 2001
    #2

    God morgon!

    Härligt! Låter nästan som du är gravid, inget illamående idag ;-)

    Vad dumt av dig att inte sova när du får. En middagslur låter skönt.

    Vi ska snart steppa iväg till ÖF. Sen på em när maken kommer hem ska jag iväg och hämta min nya S*H :-D
  4. 2
    God morgon! Härligt! Låter nästan som du är gravid, inget illamående idag ;-)

    Vad dumt av dig att inte sova när du får. En middagslur låter skönt.

    Vi ska snart steppa iväg till ÖF. Sen på em när maken kommer hem ska jag iväg och hämta min nya S*H :-D
  5. Anonym
    #3

    Vad är en sh?

    Den enda förkortning jag kommer på är Skip Hop men en ny sån ska du väl ite ha...=)
  6. 3
    Vad är en sh? Den enda förkortning jag kommer på är Skip Hop men en ny sån ska du väl ite ha...=)
  7. Anonym
    #4

    Morn!

    Skönt att bacillerna vart avskräckta...jag ska ta en promis m grannen nu, sen iväg till stallet o fixa papper o sen i em blir det lussebullar.
    Ha det!
  8. 4
    Morn! Skönt att bacillerna vart avskräckta...jag ska ta en promis m grannen nu, sen iväg till stallet o fixa papper o sen i em blir det lussebullar.
    Ha det!
  9. Medlem sedan
    May 2004
    #5

    Undrar med!!!

    Har jag inte hört talas om! Måste vara nått annat.....*funderar*
  10. 5
    Undrar med!!! Har jag inte hört talas om! Måste vara nått annat.....*funderar*
  11. Medlem sedan
    May 2004
    #6

    Här har det sovits

    uslare än vanligt. Lillskruttan är megaförkyld så jag förmodar att det är därför. Hostar och snorar om vartannat.
    Jonas sov med henne fram till 4.45 då jag tyckte lite synd om honom och gick in och tog över. Efter stök och bök och mycket gråt somnade hon med min mage som kudde. Hon somnar ALDRIG i våran säng längre. Jag vågade inte röra mig så jag fick snällt sitta och försöka sova.
    Fick henne faktiskt att sova till 07!*rekord*

    Idag ska jag väga mig....Var på julbord i fredags och på Bingolotto igår.(riktigt kul faktiskt) Där får man en räkbaugette a´la 25 points,typ. Så jag vet inte om jag kanske ska blunda på vägningen..

    Sen blir det julklappsrace och i em ska jag spackla en hall.

    Däremellan hoppas jag att jag ska få ett glatt telefonsamtal från mäklaren!!*nervvrak*
  12. 6
    Här har det sovits uslare än vanligt. Lillskruttan är megaförkyld så jag förmodar att det är därför. Hostar och snorar om vartannat.
    Jonas sov med henne fram till 4.45 då jag tyckte lite synd om honom och gick in och tog över. Efter stök och bök och mycket gråt somnade hon med min mage som kudde. Hon somnar ALDRIG i våran säng längre. Jag vågade inte röra mig så jag fick snällt sitta och försöka sova.
    Fick henne faktiskt att sova till 07!*rekord*

    Idag ska jag väga mig....Var på julbord i fredags och på Bingolotto igår.(riktigt kul faktiskt) Där får man en räkbaugette a´la 25 points,typ. Så jag vet inte om jag kanske ska blunda på vägningen..

    Sen blir det julklappsrace och i em ska jag spackla en hall.

    Däremellan hoppas jag att jag ska få ett glatt telefonsamtal från mäklaren!!*nervvrak*
  13. Medlem sedan
    Mar 2005
    #7

    Bingolotto

    Jag har också varit där en gång för längesedan. Det var kul! Kommer ihåg den där fantastiskt goda räkmackan (eller snarare tornet). Kommer också ihåg Bingo-Berra som rufsar runt i mitt hår och att det sändes i direktsändning = Susanne knallröd i ansiktet. Det var under en känslig period... (Var jag 20 kanske?)
    Lycka till idag iaf.

  14. 7
    Bingolotto Jag har också varit där en gång för längesedan. Det var kul! Kommer ihåg den där fantastiskt goda räkmackan (eller snarare tornet). Kommer också ihåg Bingo-Berra som rufsar runt i mitt hår och att det sändes i direktsändning = Susanne knallröd i ansiktet. Det var under en känslig period... (Var jag 20 kanske?)
    Lycka till idag iaf.

  15. Medlem sedan
    Jun 2004
    #8

    Godmorgon!

    Vi ska iväg och simma. Äntligen friska och det är sista simmet innan jul. Ska passa på och köpa en simring som Axel kan ha på Maldiverna.

    Axel har också sovit bra inatt, förutom att han bajsade vid 4 och sen fick somna om i min säng och sov där resten av natten. Undra när nattbajsandet försvinner, helt slut efter en dryg vecka med sånt. Han blir ju klarvaken:(
  16. 8
    Godmorgon! Vi ska iväg och simma. Äntligen friska och det är sista simmet innan jul. Ska passa på och köpa en simring som Axel kan ha på Maldiverna.

    Axel har också sovit bra inatt, förutom att han bajsade vid 4 och sen fick somna om i min säng och sov där resten av natten. Undra när nattbajsandet försvinner, helt slut efter en dryg vecka med sånt. Han blir ju klarvaken:(
  17. Medlem sedan
    Sep 2000
    #9

    VA???

    Ska du ha en ny??? Varför är jag inte införstådd i detta?

    Eller är det ett nytt Skit*Hus?
    Sko*Horn? Sim*Hoppare? Stål*Hätta?
  18. 9
    VA??? Ska du ha en ny??? Varför är jag inte införstådd i detta?

    Eller är det ett nytt Skit*Hus?
    Sko*Horn? Sim*Hoppare? Stål*Hätta?
  19. Medlem sedan
    Mar 2000
    #10

    hejhej

    jag sitter här och blir toookig på min hemsida..... Höll på halva natten, och nu har jag suttit här o knåpat sedan halv åtta. \"hittar inte hostern\" alltså kan jag inte ladda upp den *grrrr* När man mailar min hoster, står det att man kommer få svar inom 24 timmar, men jag vill ju NUUU!

    Detta gör mig frustrerad. JAg får väl ta o äta lite frukost o hoppas det finkar senare. Jag fick ju kontakt igår.......

    I övrigt ska jag jobba i em/kväll.
  20. 10
    hejhej jag sitter här och blir toookig på min hemsida..... Höll på halva natten, och nu har jag suttit här o knåpat sedan halv åtta. \"hittar inte hostern\" alltså kan jag inte ladda upp den *grrrr* När man mailar min hoster, står det att man kommer få svar inom 24 timmar, men jag vill ju NUUU!

    Detta gör mig frustrerad. JAg får väl ta o äta lite frukost o hoppas det finkar senare. Jag fick ju kontakt igår.......

    I övrigt ska jag jobba i em/kväll.
  21. Medlem sedan
    May 2004
    #11

    Mannens ENDA

    lediga dag innan julafton så vi myser o strax ska vi iväg o handla julklappar :)
  22. 11
    Mannens ENDA lediga dag innan julafton så vi myser o strax ska vi iväg o handla julklappar :)
  23. Medlem sedan
    May 2004
    #12

    Håller tummarna

    för att mäklaren ger positia besked OCH att Milla blir frisk fort!
  24. 12
    Håller tummarna för att mäklaren ger positia besked OCH att Milla blir frisk fort!
  25. Medlem sedan
    May 2004
    #13

    Du finns det

    olika strlk på simringarna? Jag tycker det är svårt att få upp späda Aurora ur simmets simringar nu *fniss*
  26. 13
    Du finns det olika strlk på simringarna? Jag tycker det är svårt att få upp späda Aurora ur simmets simringar nu *fniss*
  27. Medlem sedan
    Sep 2000
    #14

    Najs!

    Mysigt med hemmavarande make.
    Det har inte jag någon idag.
  28. 14
    Najs! Mysigt med hemmavarande make.
    Det har inte jag någon idag.
  29. Medlem sedan
    May 2003
    #15

    inget särskilt

    har städat bottenvåningen och kört en maskin tvätt. Nu sover lilltjejen, sedan blir det väl till att göra middag till henne och hämta storebror från dagmamman. Och så väntar jag på posten för att se om min nya telefon kommer idag!
  30. 15
    inget särskilt har städat bottenvåningen och kört en maskin tvätt. Nu sover lilltjejen, sedan blir det väl till att göra middag till henne och hämta storebror från dagmamman. Och så väntar jag på posten för att se om min nya telefon kommer idag!
  31. Medlem sedan
    Nov 2001
    #16

    *s*

    Njooo. En liten till måste jag nog ha... =0)
  32. 16
    *s* Njooo. En liten till måste jag nog ha... =0)
  33. Medlem sedan
    Nov 2001
    #17

    He he

    Sicily, du har ju haft darohaveri så dig har jag inte kunnat tjata med ju ;-)
  34. 17
    He he Sicily, du har ju haft darohaveri så dig har jag inte kunnat tjata med ju ;-)
  35. Medlem sedan
    Nov 2001
    #18

    Ja....

    behöver pigga upp mig och vagnen med lite färg förstår du. Och så dök det upp en fiiiiiiiiiiiiin s*h på tradera, så jag slog till.

    Anledningen till att du inte är införstådd, kan det vara en envis magsjuka kanske? Om ni blir friska nån gång kanske du får titta på min nya Stål*Hätta
  36. 18
    Ja.... behöver pigga upp mig och vagnen med lite färg förstår du. Och så dök det upp en fiiiiiiiiiiiiin s*h på tradera, så jag slog till.

    Anledningen till att du inte är införstådd, kan det vara en envis magsjuka kanske? Om ni blir friska nån gång kanske du får titta på min nya Stål*Hätta
  37. Medlem sedan
    Oct 2002
    #19

    Vaaaaa????

    Menar du att du nu har två??? Och jag som inte ens fått ändan ur vangen (som man säger i Östergötland), och fixat en.... Grön av avund!
  38. 19
    Vaaaaa???? Menar du att du nu har två??? Och jag som inte ens fått ändan ur vangen (som man säger i Östergötland), och fixat en.... Grön av avund!
  39. Medlem sedan
    Nov 2001
    #20

    :-)

    Snart har jag två :-) Ska hämta den nya i eftermiddag hoppas jag. Hittade precis en sida med S*H för 619 + frakt. Kanske du också kan få ändan ur vagnen nu?

    Jag vet inte om jag ska behålla båda. Ska känna mig för vilken jag gillar bäst och _kanske_ sälja den ena sen. Helst vill jag ha båda kvar förståss =)
  40. 20
    :-) Snart har jag två :-) Ska hämta den nya i eftermiddag hoppas jag. Hittade precis en sida med S*H för 619 + frakt. Kanske du också kan få ändan ur vagnen nu?

    Jag vet inte om jag ska behålla båda. Ska känna mig för vilken jag gillar bäst och _kanske_ sälja den ena sen. Helst vill jag ha båda kvar förståss =)
Sidan 1 av 3 123 SistaSista

Liknande trådar

  1. Godmorgon godmorgon ...igen....
    By Pugini in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-02-23, 08:48
  2. Godmorgon godmorgon, ute snöar det
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 35
    Senaste inlägg: 2010-01-20, 09:38
  3. Godmorgon godmorgon, ni missuppfattade
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-08-21, 12:33
  4. Godmorgon godmorgon och grattis
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-03-24, 11:38
  5. Godmorgon godmorgon *sjunger*
    By Gunill@ in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-09-19, 06:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar