Hör era barn bra?
_02 Höstbarn
  1. milou
    #1

    Hör era barn bra?

    Hampus säger va? hela tiden o man får upprepa samma sak 5ggr innan han hör.
    Det kanske bara är en grej han kör med?
  2. 1
    Hör era barn bra? Hampus säger va? hela tiden o man får upprepa samma sak 5ggr innan han hör.
    Det kanske bara är en grej han kör med?
  3. Medlem sedan
    Aug 2003
    #2

    Ja Oliver hör

    Du kanske ska kolla med bvc om han säger Va? så mycket? Det hade jag gjort. Här nere i Blekinge kollar de inte hörseln förrän på 4-årskontrollen. Då är det längd, vikt, syn, hörsel och lite sånt. Hoppas det är bra. :-)
  4. 2
    Ja Oliver hör Du kanske ska kolla med bvc om han säger Va? så mycket? Det hade jag gjort. Här nere i Blekinge kollar de inte hörseln förrän på 4-årskontrollen. Då är det längd, vikt, syn, hörsel och lite sånt. Hoppas det är bra. :-)
  5. milou
    #3

    Lucia

    Ja annars är det bra här.
    Var på Hampus dagis luciatåg imorse.
    Han såg helt frågande ut samt gäspade stort.
    De är riktigt duktiga o fina de små!
    Hur är det med er då?
  6. 3
    Lucia Ja annars är det bra här.
    Var på Hampus dagis luciatåg imorse.
    Han såg helt frågande ut samt gäspade stort.
    De är riktigt duktiga o fina de små!
    Hur är det med er då?
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4

    \"Va sa du?\"

    Jag känner väldigt väl igen det där... Min son säger \"va sa du\" väldigt ofta, även om han hör egentligen. Det är nog lite utav en grej han kör med, för vi var på hörselkontroll med honom nyligen och det var inga problem. Det kan väl handla lite om att man ofta säger \"va\" själv trots att man hör. Så ibland säger jag \"du hörde vad jag sa\" och det har man ju fått höra själv nu, när man frågar vad han sa! De är för sköna!
  8. 4
    \"Va sa du?\" Jag känner väldigt väl igen det där... Min son säger \"va sa du\" väldigt ofta, även om han hör egentligen. Det är nog lite utav en grej han kör med, för vi var på hörselkontroll med honom nyligen och det var inga problem. Det kan väl handla lite om att man ofta säger \"va\" själv trots att man hör. Så ibland säger jag \"du hörde vad jag sa\" och det har man ju fått höra själv nu, när man frågar vad han sa! De är för sköna!
  9. Medlem sedan
    Feb 2000
    #5

    Ja...

    hon hör bra (om hon vill!!) och vad man än säger så får man \"Varför?\" till svar... *suck*
  10. 5
    Ja... hon hör bra (om hon vill!!) och vad man än säger så får man \"Varför?\" till svar... *suck*
  11. Medlem sedan
    Aug 2003
    #6

    Spännande

    är det nu! 17:45 ska de vara ombytta och färdiga på dagis (Oliver & Alicia i kväll, Alexander på torsdag kväll)! Oliver ska vara stjärngosse och Alicia tomtegumma. O VÄGRAR struten! Och eftersom han har fått effektkrampsanfall så vill vi undvika att han skriker... Men det blir nog fint, det ska ju inte vara för organiserat när det är barn tycker jag. :-)
  12. 6
    Spännande är det nu! 17:45 ska de vara ombytta och färdiga på dagis (Oliver & Alicia i kväll, Alexander på torsdag kväll)! Oliver ska vara stjärngosse och Alicia tomtegumma. O VÄGRAR struten! Och eftersom han har fått effektkrampsanfall så vill vi undvika att han skriker... Men det blir nog fint, det ska ju inte vara för organiserat när det är barn tycker jag. :-)
  13. miya m. felizia
    #7

    va!

    säger hon rätt ofta. *suck*
  14. 7
    va! säger hon rätt ofta. *suck*

Liknande trådar

  1. Barn per vuxen/små barn/stora barn
    By Piilla in forum Barn som yrke
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-02-15, 10:06
  2. Två barn har frågat efter mitt barn.
    By Kulan in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-05-22, 17:07
  3. Korta barn är smartare än långa barn
    By Rut_Blad in forum Ordet är fritt
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2008-09-21, 09:32
  4. Äldre barn eller yngre barn?
    By Millis1 in forum Barn som yrke
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-08-18, 08:57
  5. Stort steg från 3 barn till 4 barn??
    By TJ in forum Många barn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-12-03, 21:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar