Hallo!
_05 Sommarbarn
  1. loone
    #1

    Hallo!

    Hejsan.är ny här,har aldrig varit inne på sådana här sajter förut,men det verkar ju jättekul.
    Jag har tre barn och är 28år. Min siste fick jag nu förste augusti. och han är inte lik någon annan. Får ofta komentaren när jag har tre barn \"då kan ju du det här\" -Nej brukar jag svara det är första gången jag har Elias. Har ett problem som jag tänkte höra någon vet något om,har ränt till massor av barn läkare,han har nämligen varit \"förkyld\" i snart två månader utan uppehåll,och inget vad det är. jag tror på allergi (har katt) men det kan de inte få säger dom.infekt prover och polyper är kollade men inget där heller. Vad ska man göra,nu är man hemskickad i tron på att \"det går över\" Känns som om han är jätte ovanlig,någon som hört en sådan historia förut? Kram
  2. 1
    Hallo! Hejsan.är ny här,har aldrig varit inne på sådana här sajter förut,men det verkar ju jättekul.
    Jag har tre barn och är 28år. Min siste fick jag nu förste augusti. och han är inte lik någon annan. Får ofta komentaren när jag har tre barn \"då kan ju du det här\" -Nej brukar jag svara det är första gången jag har Elias. Har ett problem som jag tänkte höra någon vet något om,har ränt till massor av barn läkare,han har nämligen varit \"förkyld\" i snart två månader utan uppehåll,och inget vad det är. jag tror på allergi (har katt) men det kan de inte få säger dom.infekt prover och polyper är kollade men inget där heller. Vad ska man göra,nu är man hemskickad i tron på att \"det går över\" Känns som om han är jätte ovanlig,någon som hört en sådan historia förut? Kram
  3. Medlem sedan
    Nov 2004
    #2

    Min mellantjej...

    var förkyld konstant i fem månader från dt hon var ca 3 månader och läkarna sa till mig att barn blir ju ofta förkylda.Jag stod på mig och menade på att det inte är normalt att de hon aldrig hade någpon paus i förkylningen.Till sluta var det en vikarierande läkare som frågade om vi hadde testat om hon hadde kroniska bakterier i bihåla/näshåla.Det var ju naturligtvis inte testat.Det visade sig att det var det.Så efter 5 månaders förkylning så blev hon bra efter en liten antibiotikakur.De hadde tagit infektionsprover tidigare men de var tvungen att göra en odling från näsan för att konstatera detta.Hoppas din lille Elias snart blir bättre!
  4. 2
    Min mellantjej... var förkyld konstant i fem månader från dt hon var ca 3 månader och läkarna sa till mig att barn blir ju ofta förkylda.Jag stod på mig och menade på att det inte är normalt att de hon aldrig hade någpon paus i förkylningen.Till sluta var det en vikarierande läkare som frågade om vi hadde testat om hon hadde kroniska bakterier i bihåla/näshåla.Det var ju naturligtvis inte testat.Det visade sig att det var det.Så efter 5 månaders förkylning så blev hon bra efter en liten antibiotikakur.De hadde tagit infektionsprover tidigare men de var tvungen att göra en odling från näsan för att konstatera detta.Hoppas din lille Elias snart blir bättre!

Liknande trådar

  1. Hallo på Er!
    By willel in forum Mat & dryck
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-03-07, 15:02
  2. Men hallo!
    By F m. N05+H06+L09 in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-02-07, 21:59
  3. Hallo hallo!!
    By Mea@ in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-02-01, 16:27
  4. Hallo!
    By Katarina m L o M in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-10-15, 08:30
  5. Hallo!!
    By Snice in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-09-30, 13:13
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar