Heeej!
_01 Sommarbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2000
    #1

    Heeej!

    Hur är det med alla söta tjejer här inne? det var ett tag sedan igen....
    Blev nyfiken att kika in och se hur ni har det!
    Här nere flyter det pa även om allt aldrig kommer att bli som innan.
    Är fortfarande hemma med Hugobus men inte sa länge till utan i september hoppas jag komma ut i arbetslivet igen för da bôrjar lilleman skolan!
    Hann se att Anna i Seattle fatt en gosse mysigt pa min födelsedag ocksa om jag fattade rätt, GRATTIS!
    Hur gick det för dig Emma, sist jag var inne var du gravid igen....ja jag vet det var ett tag sedan jag var här men jag ser en hel del ökända signaturer här inne sa det verkar som manga är kvar!

    Kramiz
  2. 1
    Heeej! Hur är det med alla söta tjejer här inne? det var ett tag sedan igen....
    Blev nyfiken att kika in och se hur ni har det!
    Här nere flyter det pa även om allt aldrig kommer att bli som innan.
    Är fortfarande hemma med Hugobus men inte sa länge till utan i september hoppas jag komma ut i arbetslivet igen för da bôrjar lilleman skolan!
    Hann se att Anna i Seattle fatt en gosse mysigt pa min födelsedag ocksa om jag fattade rätt, GRATTIS!
    Hur gick det för dig Emma, sist jag var inne var du gravid igen....ja jag vet det var ett tag sedan jag var här men jag ser en hel del ökända signaturer här inne sa det verkar som manga är kvar!

    Kramiz
  3. Medlem sedan
    Sep 2001
    #2

    Hej!

    Kul och se dig igen, du har varit saknad!

    *kram*
  4. 2
    Hej! Kul och se dig igen, du har varit saknad!

    *kram*
  5. Medlem sedan
    Aug 2000
    #3

    Jag lovar att jag saknat er ocksa!

    Men tiden eller orken har helt enkelt inte funnits....
    Men men jag hoppas man är välkommen tillbaka :)

    Hur är det?

    Kramiz
  6. 3
    Jag lovar att jag saknat er ocksa! Men tiden eller orken har helt enkelt inte funnits....
    Men men jag hoppas man är välkommen tillbaka :)

    Hur är det?

    Kramiz
  7. Medlem sedan
    Nov 2001
    #4

    Men HEEEEJ

    Det var länge sen sist. Kul att du tittar in.
    Du är saknad.
    Har skickat ett snabbmess-måste ju testa det ibland också*S*


  8. 4
    Men HEEEEJ Det var länge sen sist. Kul att du tittar in.
    Du är saknad.
    Har skickat ett snabbmess-måste ju testa det ibland också*S*


  9. Medlem sedan
    Aug 2000
    #5

    Hehe

    Har svarat dig nu ocksa, kul funktion! det fanns inte pa min tid :)

    Kramiz
  10. 5
    Hehe Har svarat dig nu ocksa, kul funktion! det fanns inte pa min tid :)

    Kramiz
  11. Medlem sedan
    Feb 2001
    #6

    Jovars

    Det gick bara bra
    Det blev en liten tjej som är 5 månader gammal nu :)
    massor har hänt och skulle ta evigheter att skriva ned här *ler*
    skojjigt att se din signatur igen

    kram på dig
    /Emma
  12. 6
    Jovars Det gick bara bra
    Det blev en liten tjej som är 5 månader gammal nu :)
    massor har hänt och skulle ta evigheter att skriva ned här *ler*
    skojjigt att se din signatur igen

    kram på dig
    /Emma
  13. Medlem sedan
    Aug 2000
    #7

    Mysigt!

    Redan 5 man gammal, urk inser att jag inte varit här pa länge länge.....
    Kul att se att du är kvar fortfarande med den gamle signaturen hehe!

    Har saknat dig!

    Kramiz
  14. 7
    Mysigt! Redan 5 man gammal, urk inser att jag inte varit här pa länge länge.....
    Kul att se att du är kvar fortfarande med den gamle signaturen hehe!

    Har saknat dig!

    Kramiz
  15. Medlem sedan
    Sep 2001
    #8

    Jodå

    det har varit en intensiv höst med många magsjukor och nu håller jag kanske på att få en till :( är lös i magen så jag hoppas bara att det är mensen som är på g för jag kan vara skum i magen straxt före mens.

    Men annars är det bra!
  16. 8
    Jodå det har varit en intensiv höst med många magsjukor och nu håller jag kanske på att få en till :( är lös i magen så jag hoppas bara att det är mensen som är på g för jag kan vara skum i magen straxt före mens.

    Men annars är det bra!
  17. Medlem sedan
    Jun 2000
    #9

    hejsan

    vi pratas ju vid ibland. men kul att se dig här oxå.

    Välkommen tillbaka (från en som tyvärr inte är här inne varje dag, men lite då och då)
  18. 9
    hejsan vi pratas ju vid ibland. men kul att se dig här oxå.

    Välkommen tillbaka (från en som tyvärr inte är här inne varje dag, men lite då och då)
  19. Medlem sedan
    Nov 1999
    #10

    Kul att se dig! :-)

    Välkommen tillbaka!
    Här händer väl lite ditt och datt... vi har just avslutat en tre veckor lång VAB-period (vattkoppor - magont - vattkoppor) men nu är vi alla friska året ut hoppas jag ;-)
    Själv har jag kommit fram till att jag måste skola om mig, min ryggsjukdom gör att jag inte kommer kunna jobba inom barnomsorgen så värst många år till. Har bestämt mig för att plugga till bibliotekarie/informatör och väntar nu på besked om jag kommit in på Komvux för att komplettera ett par gymnasieämnen först och främst... Det skall bli jättekul och spännande att börja läsa igen!
    I jul kommer vi stöka runt lite härhemma, Lasse och jag skall byta rum med Ida, bla. Hennes rum är lite litet och konstigt planerat och har inget \"riktigt\" fönster, så vi tycker hon skall ha vårt mer traditionellt planerade rum. Det ville hon inte alls först, men ändrade sig när hon fick veta att hon fick välja färg på väggarna alldeles själv - rrrroooosa blev det såklart ;-)
    Härligt att se dig tillbaka här, Miiz, hoppas du hinner stanna! Kram!
  20. 10
    Kul att se dig! :-) Välkommen tillbaka!
    Här händer väl lite ditt och datt... vi har just avslutat en tre veckor lång VAB-period (vattkoppor - magont - vattkoppor) men nu är vi alla friska året ut hoppas jag ;-)
    Själv har jag kommit fram till att jag måste skola om mig, min ryggsjukdom gör att jag inte kommer kunna jobba inom barnomsorgen så värst många år till. Har bestämt mig för att plugga till bibliotekarie/informatör och väntar nu på besked om jag kommit in på Komvux för att komplettera ett par gymnasieämnen först och främst... Det skall bli jättekul och spännande att börja läsa igen!
    I jul kommer vi stöka runt lite härhemma, Lasse och jag skall byta rum med Ida, bla. Hennes rum är lite litet och konstigt planerat och har inget \"riktigt\" fönster, så vi tycker hon skall ha vårt mer traditionellt planerade rum. Det ville hon inte alls först, men ändrade sig när hon fick veta att hon fick välja färg på väggarna alldeles själv - rrrroooosa blev det såklart ;-)
    Härligt att se dig tillbaka här, Miiz, hoppas du hinner stanna! Kram!
  21. Medlem sedan
    Oct 2000
    #11

    åh vad kul att se dig här!!!

    har ju saknat dig!
    Allt är bara bra med oss, även om just denna dag kunde ha börjat bättre :(
    Vill du läsa så har jag en dagbok (blog) på http://anneli.t.sbgb.se/anneli/

    *kram* och varma julhälsningar
  22. 11
    åh vad kul att se dig här!!! har ju saknat dig!
    Allt är bara bra med oss, även om just denna dag kunde ha börjat bättre :(
    Vill du läsa så har jag en dagbok (blog) på http://anneli.t.sbgb.se/anneli/

    *kram* och varma julhälsningar
  23. Medlem sedan
    Sep 2001
    #12

    Men oj

    vilken morgon, avundas er INTE!

    Nä nu måste jag nog sova!

    *kram*
  24. 12
    Men oj vilken morgon, avundas er INTE!

    Nä nu måste jag nog sova!

    *kram*
  25. Anna i Seattle
    #13

    Hej Miiz!

    Och tack för grattis! Jodå, lille Daniel kom den 5/12 och han är hur söt som helst (såklart).

    Vad kul att se dig här igen och grattis i efterskott på födelsedagen.

    KRAM,
  26. 13
    Hej Miiz! Och tack för grattis! Jodå, lille Daniel kom den 5/12 och han är hur söt som helst (såklart).

    Vad kul att se dig här igen och grattis i efterskott på födelsedagen.

    KRAM,
  27. Medlem sedan
    Aug 2000
    #14

    Jo dig har jag koll pa ;)

    Hoppas allt är bra med er!

    Kramiz
  28. 14
    Jo dig har jag koll pa ;) Hoppas allt är bra med er!

    Kramiz
  29. Medlem sedan
    Aug 2000
    #15

    Oj det later skoj!

    att byta yrke sa där, mindre kul att det har en medicinsk anledning :(
    Later som du har fullt upp!

    Har tom svart att byta gardiner i Ws rum sa jag förstar att det kan vara svart att övertala dem!
    Alexia har rött och gult i sitt rum och när solen lyser blir det rosa, hon älskar rosa även hon! helst glitter till det ocksa :)

    Kramiz
  30. 15
    Oj det later skoj! att byta yrke sa där, mindre kul att det har en medicinsk anledning :(
    Later som du har fullt upp!

    Har tom svart att byta gardiner i Ws rum sa jag förstar att det kan vara svart att övertala dem!
    Alexia har rött och gult i sitt rum och när solen lyser blir det rosa, hon älskar rosa även hon! helst glitter till det ocksa :)

    Kramiz
  31. Medlem sedan
    Aug 2000
    #16

    Oj!

    vilken dag! Sa typiskt att man ska komma sent en dag som denna, men det verkar ju som ni överlevde trots allt :)

    Vi ska baka pepparkakor här hemma idag barnen har ingen skola pa onsdagar sa da är det extra stökigt här hemma!

    Hoppas dagen blir lugnare idag!

    Kramiz
  32. 16
    Oj! vilken dag! Sa typiskt att man ska komma sent en dag som denna, men det verkar ju som ni överlevde trots allt :)

    Vi ska baka pepparkakor här hemma idag barnen har ingen skola pa onsdagar sa da är det extra stökigt här hemma!

    Hoppas dagen blir lugnare idag!

    Kramiz
  33. Medlem sedan
    Aug 2000
    #17

    Ajda...

    trodde du varit duktig och prickat ind en 6:e ;) men 5:e gar nog lika bra trots allt, skönt att det gick fint!

    Hur trivs ni där borta ingen längtan efter Sw?

    Kramiz
  34. 17
    Ajda... trodde du varit duktig och prickat ind en 6:e ;) men 5:e gar nog lika bra trots allt, skönt att det gick fint!

    Hur trivs ni där borta ingen längtan efter Sw?

    Kramiz
  35. missparker
    #18

    Hallå där!

    Vad roligt att du har hittat hit igen!
    Snokade lite i ditt fotoalbum, roligt! Är så nyfiken på hur det gått för er med \"allt\", det var ju aningens.. turbulent (i brist på annat ord)
    Kram
  36. 18
    Hallå där! Vad roligt att du har hittat hit igen!
    Snokade lite i ditt fotoalbum, roligt! Är så nyfiken på hur det gått för er med \"allt\", det var ju aningens.. turbulent (i brist på annat ord)
    Kram
  37. Medlem sedan
    Aug 2000
    #19

    Visst har det varit...

    mer ner Än upp de senaste 1,5 aren men det gar sakta men säkert at rätt hall även om det kommer ett par bakslag föratt jag inte ska släppa taget helt.

    Men som jag skrev ovan det har varit värre!

    Kommer att skriva en detaljerad historia om vad som hänt sedan sist nagon dag när det är lugnt, idag har jag alla 4 hemma sa idag lär det inte bli nagra större studner vid datorn :)

    Kramiz
  38. 19
    Visst har det varit... mer ner Än upp de senaste 1,5 aren men det gar sakta men säkert at rätt hall även om det kommer ett par bakslag föratt jag inte ska släppa taget helt.

    Men som jag skrev ovan det har varit värre!

    Kommer att skriva en detaljerad historia om vad som hänt sedan sist nagon dag när det är lugnt, idag har jag alla 4 hemma sa idag lär det inte bli nagra större studner vid datorn :)

    Kramiz
  39. Medlem sedan
    Apr 2000
    #20

    åh! hej Miiz!!!

    Vad roligt att se dig här! :-)

    Vi har det bara bra, inte många förändringar här. Jag jobbar för fullt - och tränar triathlon på lediga (?) stunder, mest till och från jobbet. Samuel går i ettan allaredan och kan både läsa och simma. Simon följer så fort han kan i brorsans spår. Han har det jättebra på dagis. Inga småsyskon i sikte *s*. Kram på er!
  40. 20
    åh! hej Miiz!!! Vad roligt att se dig här! :-)

    Vi har det bara bra, inte många förändringar här. Jag jobbar för fullt - och tränar triathlon på lediga (?) stunder, mest till och från jobbet. Samuel går i ettan allaredan och kan både läsa och simma. Simon följer så fort han kan i brorsans spår. Han har det jättebra på dagis. Inga småsyskon i sikte *s*. Kram på er!
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Heeej!
    By villvillvill... in forum Försöker bli med barn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2011-03-30, 06:31
  2. Heeej :)
    By Tess&Adrian in forum _0705 Majbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-07-24, 07:27
  3. Heeej!
    By SAix in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-06-28, 08:01
  4. Heeej
    By *Mariah* in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-06-25, 17:24
  5. Heeej!
    By Ingela70 in forum _0512 Decemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-05-20, 16:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar