Hej!
Läpp-, käk- och gomspalt
  1. Besökare
    #1

    Hej!

    Redan i vecka 16 (eller 18) på första ultraljudet konstaterades att min son hade läpp- och käkspalt. Gomspalt (som han även har) kan man aldrig se förrän efter förlossningen. Önskar dig lycka till!
  2. 1
    Hej! Redan i vecka 16 (eller 18) på första ultraljudet konstaterades att min son hade läpp- och käkspalt. Gomspalt (som han även har) kan man aldrig se förrän efter förlossningen. Önskar dig lycka till!
  3. Besökare
    #2

    inlägg till Sophia! imt

    ,
  4. 2
    inlägg till Sophia! imt ,
  5. Sophia
    #3

    Hej!

    För mig är vecka 16- 18 långt. Borde det inte gå att se det tidigare med hjälp av 3 D eller 4 D? vet inte om jag orkar vänta med den här ovissheten så länge till. Jag har sett UL 3D från vecka 14 och där ser man tydligt ansiktet tror ni inte att det är möjligt att se om hakan är utvecklad då?
  6. 3
    Hej! För mig är vecka 16- 18 långt. Borde det inte gå att se det tidigare med hjälp av 3 D eller 4 D? vet inte om jag orkar vänta med den här ovissheten så länge till. Jag har sett UL 3D från vecka 14 och där ser man tydligt ansiktet tror ni inte att det är möjligt att se om hakan är utvecklad då?
  7. Besökare
    #4

    Vet ej men...

    hade ringt och frågat bm/läkare på ultraljudsavdelningen om jag vore du. De måste veta. Förklara för dem varför det är så viktigt för dig!
  8. 4
    Vet ej men... hade ringt och frågat bm/läkare på ultraljudsavdelningen om jag vore du. De måste veta. Förklara för dem varför det är så viktigt för dig!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar