Celluliter..
_0601 Januaribarn
  1. Anonym
    #1

    Celluliter..

    dessa elaka gropar har under denna graviditet dykt upp i mängder på mina lår, ben och rumpa. Det känns lite \"småaktigt\" att bekymra sig över sådana värdsligheter när man har ett litet liv i magen men jag kan inte låta bli att tycka det är tråkigt. Vad är era erfarenheter, har ni fått mer under grav. än innan? Stannar alla kvar efteråt, eller är det homroniellt? ( man hör ju om att om väl celluliterna sitter där de sitter, är de svåra att bli av med.. )

    Ha en bra dag ! Kram!
  2. 1
    Celluliter.. dessa elaka gropar har under denna graviditet dykt upp i mängder på mina lår, ben och rumpa. Det känns lite \"småaktigt\" att bekymra sig över sådana värdsligheter när man har ett litet liv i magen men jag kan inte låta bli att tycka det är tråkigt. Vad är era erfarenheter, har ni fått mer under grav. än innan? Stannar alla kvar efteråt, eller är det homroniellt? ( man hör ju om att om väl celluliterna sitter där de sitter, är de svåra att bli av med.. )

    Ha en bra dag ! Kram!
  3. Medlem sedan
    Nov 2001
    #2

    Jag fick cellisar..

    ..under förra graviditeten men de försvann sedan i takt med att man var ute och knatade runt med vagnen:) Nu har cellisarna dykt upp på nytt och jag hoppas att de kommer försvinna även denna gång:)
  4. 2
    Jag fick cellisar.. ..under förra graviditeten men de försvann sedan i takt med att man var ute och knatade runt med vagnen:) Nu har cellisarna dykt upp på nytt och jag hoppas att de kommer försvinna även denna gång:)
  5. Anonym
    #3

    Åh tack

    det var väl ungefär ett nåt liknande svar jag önskade mig.. !
  6. 3
    Åh tack det var väl ungefär ett nåt liknande svar jag önskade mig.. !
  7. Oxen m 2 + bf 31/1
    #4

    Celluiter


    Jag fick en del under första gaviditeten men de försvann tack och lov så småning om :-)
  8. 4
    Celluiter
    Jag fick en del under första gaviditeten men de försvann tack och lov så småning om :-)
  9. Medlem sedan
    May 2001
    #5

    Då ska du se

    mina lår o rumpa. HAde så sist ocå och det försvann.
    Så jag hoppas att det försvinner denna gång oxå.
  10. 5
    Då ska du se mina lår o rumpa. HAde så sist ocå och det försvann.
    Så jag hoppas att det försvinner denna gång oxå.
  11. Medlem sedan
    Aug 2001
    #6

    Låter bra

    Ni är fler som skrivit att de försvinner sen så då litar jag på er *s*
    Har inte fått så jättemycket men det syns definitivt tydligare än innan jag blev gravid.
  12. 6
    Låter bra Ni är fler som skrivit att de försvinner sen så då litar jag på er *s*
    Har inte fått så jättemycket men det syns definitivt tydligare än innan jag blev gravid.
  13. Medlem sedan
    Aug 2005
    #7

    Jag har fått mindre...

    Men jag har ju minskat i \"omfång\" oxå, så det beror väl på det. Om din kropp återgår till det \"normala\" innan så kommer de säkert att försvinna. Det är ju sånt som är mer relaterat till vikten tror jag. Själv hoppas jag på att hålla mitt \"mindre omfång\" även efter graviditeten.

    Så du kan nog va lugn! *kram*
  14. 7
    Jag har fått mindre... Men jag har ju minskat i \"omfång\" oxå, så det beror väl på det. Om din kropp återgår till det \"normala\" innan så kommer de säkert att försvinna. Det är ju sånt som är mer relaterat till vikten tror jag. Själv hoppas jag på att hålla mitt \"mindre omfång\" även efter graviditeten.

    Så du kan nog va lugn! *kram*

Liknande trådar

  1. Celluliter?
    By Malin med V o V in forum Vikt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2018-09-25, 05:49
  2. Celluliter? Har ni det?
    By JaxiBaxi in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2014-12-29, 11:23
  3. celluliter...
    By Anonym in forum Kropp & hälsa
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-03-08, 20:07
  4. celluliter
    By Miro78 in forum Kropp & hälsa
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-11-28, 21:19
  5. celluliter?
    By LillaHon in forum Träning
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-04-21, 19:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar