Hoppis & Skuttis!?!?!
_01/02 Vinterbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2005
    #1

    Hoppis & Skuttis!?!?!

    Guuu va kul! Det har jag aldrig hört talas om, det vore verkligen nåt för William, är det nån som vet vilken Friskis anläggning i stockholm som har detta?

    kram
    Helena
  2. 1
    Hoppis & Skuttis!?!?! Guuu va kul! Det har jag aldrig hört talas om, det vore verkligen nåt för William, är det nån som vet vilken Friskis anläggning i stockholm som har detta?

    kram
    Helena
  3. milla
    #2

    Kungsholmen, hornstull, ringen

    och kanske gärdet. Det heter familjejumpa här och är för barn mellan ca 3 och 6 år med föräldrar. Lördagar eller söndagar klockan 10. Jag går med mina tjejer ibland och de tycker att det är jätteroligt.
  4. 2
    Kungsholmen, hornstull, ringen och kanske gärdet. Det heter familjejumpa här och är för barn mellan ca 3 och 6 år med föräldrar. Lördagar eller söndagar klockan 10. Jag går med mina tjejer ibland och de tycker att det är jätteroligt.
  5. Medlem sedan
    Sep 2005
    #3

    Tack

    det ska jag genast kolla upp, William har rätt så mycket överskottsenergi som måte komma ut =o)
    Vi var inne på \"The Little Gym\" förut med det är så otroligt dyrt.

  6. 3
    Tack det ska jag genast kolla upp, William har rätt så mycket överskottsenergi som måte komma ut =o)
    Vi var inne på \"The Little Gym\" förut med det är så otroligt dyrt.

  7. Maa, på besök från -00
    #4

    Vad har de på sig?

    Alltså barnen? Måste de ha gympaskor med ljusa sulor?
    (tänkte skicka iväg pappan och sonen på detta, men måste kanske fixa skor först då...?)
    Tröja och mjukisbyxor eller shorts?
  8. 4
    Vad har de på sig? Alltså barnen? Måste de ha gympaskor med ljusa sulor?
    (tänkte skicka iväg pappan och sonen på detta, men måste kanske fixa skor först då...?)
    Tröja och mjukisbyxor eller shorts?
  9. milla
    #5

    halksockor går också bra

    Mina flickor dansar så de använder ju sina dansdräkter och dansskor även på jumpan. Pojkarna har oftast tröja och mjukisbyxor eller shorts. På fötterna får de inte ha vanliga stumpor (halkrisk) eller ytterskor men det varierar vad barnen har på sig. barfota, innejumpaskor, mjuka skor, halksockor mm. Barn blir så klumpiga i jumpaskor inne och de kan trampa varandra på fingrarna mm så mjuka saker som de inte kan halka i är bäst.
  10. 5
    halksockor går också bra Mina flickor dansar så de använder ju sina dansdräkter och dansskor även på jumpan. Pojkarna har oftast tröja och mjukisbyxor eller shorts. På fötterna får de inte ha vanliga stumpor (halkrisk) eller ytterskor men det varierar vad barnen har på sig. barfota, innejumpaskor, mjuka skor, halksockor mm. Barn blir så klumpiga i jumpaskor inne och de kan trampa varandra på fingrarna mm så mjuka saker som de inte kan halka i är bäst.
  11. Medlem sedan
    Sep 2005
    #6

    Quanto costa??

    Hur betalar man? Är det terminskort eller per gång??
    Vet du hur mycket det ligger på?
  12. 6
    Quanto costa?? Hur betalar man? Är det terminskort eller per gång??
    Vet du hur mycket det ligger på?
  13. milla
    #7

    lite priser mm

    Jag har ett årskort och då får jag och barnen gå på familjejumpan \"gratis\". Ett jumpakort som jag har kostar 2200 kr/år och gäller så jag får träna på alla jumpapass på alla lokaler i Stockholm. (finns gym och spinning och kompikort också)
    Ett förmånskort kostar 500 kr/år och då ingår familjejumpa, friluftsaktiviteter och medlemsskap.
    En engångsbiljett kostar 50 kr för medlemmar och 90 kr för icke medlemmar. Jag rekomenderar att du går in på närmaste friskis och svettis och hämtar schemat för vårterminen som är ett litet häfte som ligger på disken.
  14. 7
    lite priser mm Jag har ett årskort och då får jag och barnen gå på familjejumpan \"gratis\". Ett jumpakort som jag har kostar 2200 kr/år och gäller så jag får träna på alla jumpapass på alla lokaler i Stockholm. (finns gym och spinning och kompikort också)
    Ett förmånskort kostar 500 kr/år och då ingår familjejumpa, friluftsaktiviteter och medlemsskap.
    En engångsbiljett kostar 50 kr för medlemmar och 90 kr för icke medlemmar. Jag rekomenderar att du går in på närmaste friskis och svettis och hämtar schemat för vårterminen som är ett litet häfte som ligger på disken.
  15. Medlem sedan
    Apr 2001
    #8

    Jag rekommenderar verkligen

    Friskis och Svettis i Skarpnäck på söndagar kl 16. Karusellen i fallskärmen är vrålkul!!!
  16. 8
    Jag rekommenderar verkligen Friskis och Svettis i Skarpnäck på söndagar kl 16. Karusellen i fallskärmen är vrålkul!!!
  17. Medlem sedan
    Apr 2001
    #9

    I förort tror jag engångspriset

    för icke-medlem är 60 kr. Tex Skarpnäck kl 16 söndagar.
  18. 9
    I förort tror jag engångspriset för icke-medlem är 60 kr. Tex Skarpnäck kl 16 söndagar.
  19. Medlem sedan
    Nov 2001
    #10

    dom har

    gympa i Västertorpshallen oxå!

    kolla på www.stockholm.se
    gå in under stadsdelar o så kan du hitta simhallar där!

    kramar från oss
  20. 10
    dom har gympa i Västertorpshallen oxå!

    kolla på www.stockholm.se
    gå in under stadsdelar o så kan du hitta simhallar där!

    kramar från oss
  21. Anonym
    #11

    vet inte

    var du bor men friskis och svettis har familjgympa i haninge på lördagar kl 10.
    Har aldrig varit där men känner ledaren och hon är supertrevlig;)
    Tänkte börja efter jul med mina stora flickor.
  22. 11
    vet inte var du bor men friskis och svettis har familjgympa i haninge på lördagar kl 10.
    Har aldrig varit där men känner ledaren och hon är supertrevlig;)
    Tänkte börja efter jul med mina stora flickor.
  23. Maa
    #12

    Hjälp! Sockeplast??????

    Alltså, tack så mycket för tipsen, jag skickade sonen och pappan att fixa nåt för fötterna, och de kommer hem med vita sockeplast!!! Alltså, jag trodde inte de fanns, jag minns dem med fasa, och skulle aldrig sätta på nån nåt sånt, trodde jag. Pappan påstod att det inte fanns nåt annat (utom mockasiner som sonen inte ville ha för de klämde).
  24. 12
    Hjälp! Sockeplast?????? Alltså, tack så mycket för tipsen, jag skickade sonen och pappan att fixa nåt för fötterna, och de kommer hem med vita sockeplast!!! Alltså, jag trodde inte de fanns, jag minns dem med fasa, och skulle aldrig sätta på nån nåt sånt, trodde jag. Pappan påstod att det inte fanns nåt annat (utom mockasiner som sonen inte ville ha för de klämde).

Liknande trådar

  1. Hoppis & skuttis rapport!
    By Ulrika med 2+1 in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-06, 21:31
  2. Hoppis & skuttis?
    By Ulrika med 2+1 in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-08-18, 06:28
  3. hoppis och skuttis
    By gladgravid in forum Vikt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-01-05, 21:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar