ögoninflammation på katt
_0408 Augustibarn
  1. Myran
    #1

    ögoninflammation på katt

    Jag har en katt som fick problem med ena ögat...det rann tårar och hon kisade lite. Fick \"Fucithalmic\" som vi skulle ge i 10 dagar nu har det gått 9 dagar. Idag var hon fortfarande lite fuktig det kom en liten tår.
    Vetrinären kollade med nån vätska så att det inte skulle vara nån skada.
    Hon ser inte alls irriterad ut, hon verkar pigg o glad =) Nu tyckte jag att en av de andra katterna var lite fuktig i ögat. Vet ej om jag överreagerar lr inte.
    Är det nån som vet om det går att bli av med ögoninflammation på katter? Fast det inte syns så mkt kan det ändå vara \"allvarligt\"..typ klamydia (eller vad det nu heter)
    Kan en katt vara bärar utan att man vet om det..att det syns menar jag.
    Är det nån som kan berätta lite om ögoninflammation på katter eller som har varit med om det?
  2. 1
    ögoninflammation på katt Jag har en katt som fick problem med ena ögat...det rann tårar och hon kisade lite. Fick \"Fucithalmic\" som vi skulle ge i 10 dagar nu har det gått 9 dagar. Idag var hon fortfarande lite fuktig det kom en liten tår.
    Vetrinären kollade med nån vätska så att det inte skulle vara nån skada.
    Hon ser inte alls irriterad ut, hon verkar pigg o glad =) Nu tyckte jag att en av de andra katterna var lite fuktig i ögat. Vet ej om jag överreagerar lr inte.
    Är det nån som vet om det går att bli av med ögoninflammation på katter? Fast det inte syns så mkt kan det ändå vara \"allvarligt\"..typ klamydia (eller vad det nu heter)
    Kan en katt vara bärar utan att man vet om det..att det syns menar jag.
    Är det nån som kan berätta lite om ögoninflammation på katter eller som har varit med om det?
  3. Myran
    #2

    oops fel *imt*

    wr
  4. 2
    oops fel *imt* wr

Liknande trådar

  1. ögoninflammation
    By fiffiluran in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-08-30, 05:41
  2. Ögoninflammation?
    By pineapple in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-02-13, 08:53
  3. Ögoninflammation:(
    By Anna_72 in forum _0605 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-06-07, 13:53
  4. Ögoninflammation
    By BrazilianLinda in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-07, 12:48
  5. Ögoninflammation?
    By ihaa in forum Barnsjukdomar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-12-21, 12:13
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar