J**la cdon!! nu är jag arg
Arbete, ekonomi & juridik
  1. marie
    #1

    J**la cdon!! nu är jag arg

    beställde varor den 28/11 som skulle ha en leverans tid på 4-6 dagar började få panik nu och mejlade flera gånger sista veckan utan att få svar på vart varorna tagit vägen. Fick svar idag.

    Jag har haft en blockad för jag missade att betala en räkning som gick till inkasso (klantigt av mig) och jag säger inget att dom gör så men kan dom inte tala om det när man beställer???nu har ju jag väntat på julklapar jättelänge och det är verkligen i sista minuten att beställa dom nån annanstans nu.

    dom har hävt min blockad och jag är välkommen att beställa igen men där beställer jag aldrig mer!!
  2. 1
    J**la cdon!! nu är jag arg beställde varor den 28/11 som skulle ha en leverans tid på 4-6 dagar började få panik nu och mejlade flera gånger sista veckan utan att få svar på vart varorna tagit vägen. Fick svar idag.

    Jag har haft en blockad för jag missade att betala en räkning som gick till inkasso (klantigt av mig) och jag säger inget att dom gör så men kan dom inte tala om det när man beställer???nu har ju jag väntat på julklapar jättelänge och det är verkligen i sista minuten att beställa dom nån annanstans nu.

    dom har hävt min blockad och jag är välkommen att beställa igen men där beställer jag aldrig mer!!
  3. ANna
    #2

    Nej, man tycker ju att dom skulle..

    säga det TILL dej - ofta vet man ju med sig att man betalat sent eller man upptäcker iaf att man gjort det när inkasso dyker upp... men om dom på företaget inte berättar att dom \"spärrar\" en så är det ju väldigt svårt att räkna ut det på egen hand.

    Man loggar ju ändå in på en personlig sida hos dem där de kommer ihåg ens erbjudanden etc - där kunde det väl framgå på ett snyggt sätt??
  4. 2
    Nej, man tycker ju att dom skulle.. säga det TILL dej - ofta vet man ju med sig att man betalat sent eller man upptäcker iaf att man gjort det när inkasso dyker upp... men om dom på företaget inte berättar att dom \"spärrar\" en så är det ju väldigt svårt att räkna ut det på egen hand.

    Man loggar ju ändå in på en personlig sida hos dem där de kommer ihåg ens erbjudanden etc - där kunde det väl framgå på ett snyggt sätt??

Liknande trådar

  1. rabattkod cdon
    By Madde in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2016-08-30, 10:50
  2. Bokbeställning cdon
    By skanetjej in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-06-12, 08:33
  3. Ja, Nu - cdon
    By lena m 3 barn in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-11-04, 14:14
  4. Ginza el cdon..
    By mammavicki in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-12-11, 09:45
  5. Rabattkod cdon
    By Madde in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-07-07, 16:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar