Vi ändrar namn på gruppen
Omhändertagna barn
  1. Medlem sedan
    May 2000
    #1

    Vi ändrar namn på gruppen


    Den kommer att heta Omhändertagna barn, så hittar man det lättare i listan där alla ämnen står i bokstavsordning också.
  2. 1
    Vi ändrar namn på gruppen
    Den kommer att heta Omhändertagna barn, så hittar man det lättare i listan där alla ämnen står i bokstavsordning också.
  3. essa
    #2

    omhändertagna

    var finns omhändertagna barn,under vilken rubrik
  4. 2
    omhändertagna var finns omhändertagna barn,under vilken rubrik
  5. Marianne
    #3

    Det ligger

    kvar under Familjestruktur och heter fortfarande Föräldrar till omhändertagna barn.

    Inte för att jag har rätt att lägga mig i det men jag tycker ändå det är knasigt att ha Familjehemsföräldrar/LVU under Föräldraskap /Familj och låta föräldrar till omhändertagna barn finnas som Omhändertagna barn under rubrik Familjestruktur.
  6. 3
    Det ligger kvar under Familjestruktur och heter fortfarande Föräldrar till omhändertagna barn.

    Inte för att jag har rätt att lägga mig i det men jag tycker ändå det är knasigt att ha Familjehemsföräldrar/LVU under Föräldraskap /Familj och låta föräldrar till omhändertagna barn finnas som Omhändertagna barn under rubrik Familjestruktur.
  7. Medlem sedan
    May 2000
    #4

    Denna grupp ligger under Familj med


    Vi vill inte ha alla grupper direkt under huvudrubriken Föräldraskap/Familj, utan delar upp dem i olika underrubriker. Då slipper vi att alla ligger i en enda lång radda som det blir näst intill omöjligt att hitta i.

    Om du har bättre förslag på lösning så får du gärna säga till.

  8. 4
    Denna grupp ligger under Familj med
    Vi vill inte ha alla grupper direkt under huvudrubriken Föräldraskap/Familj, utan delar upp dem i olika underrubriker. Då slipper vi att alla ligger i en enda lång radda som det blir näst intill omöjligt att hitta i.

    Om du har bättre förslag på lösning så får du gärna säga till.

  9. Medlem sedan
    May 2000
    #5

    Det är alltså denna grupp ...


    som vi vill byta namn på så att man lättare ska hitta den i rullgardinslistan här ovan (Välj snackgrupp).

    Ni i gruppen kanske har förslag på andra namn?

  10. 5
    Det är alltså denna grupp ...
    som vi vill byta namn på så att man lättare ska hitta den i rullgardinslistan här ovan (Välj snackgrupp).

    Ni i gruppen kanske har förslag på andra namn?

  11. Marianne
    #6

    Ok

    Lägg den här gruppen under föräldraskap och familj. Det tycker jag är ett bättre förslag. Man slutar inte vara förälder och familj för att barnen blir omhändertagna. Och så kan ni ju kalla Familjehemsföräldrar för bara Familjehem, i rättvisans namn om föräldrar till de omhändertagna barnen ska skriva i en grupp som bara heter omhändertagna barn.
  12. 6
    Ok Lägg den här gruppen under föräldraskap och familj. Det tycker jag är ett bättre förslag. Man slutar inte vara förälder och familj för att barnen blir omhändertagna. Och så kan ni ju kalla Familjehemsföräldrar för bara Familjehem, i rättvisans namn om föräldrar till de omhändertagna barnen ska skriva i en grupp som bara heter omhändertagna barn.
  13. Medlem sedan
    May 2000
    #7

    Den ligger ju redan där :)


    Som sagt så ligger denna grupp under Föräldraskap/Familj och underrubriken Familjestruktur.

    Kom gärna med förslag till vad gruppen ska heta. Det är svårt att hitta olika ämnen om ett flertal av grupperna heter Föräldrar till ... Om man t.ex. vill prata om sina omhändertagna barn.

    Har du några namnförslag på lager? (Något som är kortare än nuvarande.)

  14. 7
    Den ligger ju redan där :)
    Som sagt så ligger denna grupp under Föräldraskap/Familj och underrubriken Familjestruktur.

    Kom gärna med förslag till vad gruppen ska heta. Det är svårt att hitta olika ämnen om ett flertal av grupperna heter Föräldrar till ... Om man t.ex. vill prata om sina omhändertagna barn.

    Har du några namnförslag på lager? (Något som är kortare än nuvarande.)

Liknande trådar

  1. Var är det man ändrar namn nu igen-
    By bunozi in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-01-15, 13:36
  2. Jag ändrar namn!!!!
    By Anniz82 in forum _0807 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-12-01, 08:03
  3. Ändrar namn
    By fredrika in forum _0707 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-06-16, 11:31
  4. Föddalistan (ändrar namn)
    By sarah, maxen03 o julia06 in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-03-13, 15:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar