lite panik...
_0609 Septemberbarn
  1. lite anonym nu
    #1

    lite panik...

    hade sex imorse och sedan kom en blödning... som fortsätter... jag var ganska säker på att jag var/är gravid med tydliga symptom (även om inte IM varit än). Hur påverkar sex?????
  2. 1
    lite panik... hade sex imorse och sedan kom en blödning... som fortsätter... jag var ganska säker på att jag var/är gravid med tydliga symptom (även om inte IM varit än). Hur påverkar sex?????
  3. Jena m J 0403
    #2

    Borde inte påverka alls

    Sex när man är gravid borde inte på verka alls. Jag vet dock att man kan få skörare slemhinnor när man är gravid som då kan blöda efter sex men jag vet inte om det gäller så här tidigt.

    Hoppas att det bara är en skenblödning som man faktiskt kan få fast man är gravid.
  4. 2
    Borde inte påverka alls Sex när man är gravid borde inte på verka alls. Jag vet dock att man kan få skörare slemhinnor när man är gravid som då kan blöda efter sex men jag vet inte om det gäller så här tidigt.

    Hoppas att det bara är en skenblödning som man faktiskt kan få fast man är gravid.
  5. lite anonym nu
    #3

    Tack för svaret

    jag får vänta och se vad som händer under dagen. Jag mår mer illa än tidigare och gör gärna det om jag nu får vara gravid... ska försöka tänka på annat och inte bara sitta och känna efter hela tiden. Suck... jag är så nojjig.
  6. 3
    Tack för svaret jag får vänta och se vad som händer under dagen. Jag mår mer illa än tidigare och gör gärna det om jag nu får vara gravid... ska försöka tänka på annat och inte bara sitta och känna efter hela tiden. Suck... jag är så nojjig.

Liknande trådar

  1. Jag får lite panik...
    By -Nike- in forum _1001 Januaribarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-11-27, 10:05
  2. Lite panik
    By Litet pyre in forum Gravidsnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-06-26, 12:40
  3. Lite panik!!!
    By susn in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-02-06, 21:01
  4. Lite panik...
    By Agneta H med 3 in forum _0511 Novemberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-04-26, 12:35
  5. Lite panik...
    By Agneta H med 3 in forum Föräldraskap
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2006-04-26, 10:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar