Bajsa
_05/06 Vinterbarn
  1. live
    #1

    Bajsa

    Vet ej vilken snackgrupp jag ska skriva i...men nu valde jag denna. Jag helammar min dotter som är 8 veckor, men hon bajsar inte..nu är det ca 3 veckor sedan sist. Kan det dröja hur länge som helst?
  2. 1
    Bajsa Vet ej vilken snackgrupp jag ska skriva i...men nu valde jag denna. Jag helammar min dotter som är 8 veckor, men hon bajsar inte..nu är det ca 3 veckor sedan sist. Kan det dröja hur länge som helst?
  3. kråkan+lillkråkan
    #2

    Tre veckor

    lät som en väldigt lång tid. JAg har hört att det kan dröja en vecka emellan men inte tre. Har du pratat med BVC? Ibland kan man behöva ge dem små något som sätter fart på magen.
  4. 2
    Tre veckor lät som en väldigt lång tid. JAg har hört att det kan dröja en vecka emellan men inte tre. Har du pratat med BVC? Ibland kan man behöva ge dem små något som sätter fart på magen.
  5. Medlem sedan
    Dec 1998
    #3

    Jag höll på

    att skriva lyllos för August bajsar HELA TIDEN men jag förstår att du är orolig! 3 veckor är nog lite länge så jag skulle kontakta BVC!
  6. 3
    Jag höll på att skriva lyllos för August bajsar HELA TIDEN men jag förstår att du är orolig! 3 veckor är nog lite länge så jag skulle kontakta BVC!

Liknande trådar

  1. Åh, så skönt att bajsa!!!!
    By Viivi in forum _1003 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-04-17, 17:13
  2. Bajsa =
    By KAJOthegreat in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-10-30, 23:21
  3. han bajsa på toa!!!!
    By labannu in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-08-16, 22:34
  4. Bajsa
    By live in forum Bebissnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-12-21, 22:34
  5. Bajsa
    By live in forum _05 Höstbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-12-18, 23:06
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar