Vad gör ni på nätterna?
_0512 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 1999
    #1

    Vad gör ni på nätterna?

    När era små är vakna?

    Har vart vaken 1½ timma nu.

    Hoppas Saga somnar snart så ja får sova en stund innan kl ringer för väckning 07.30
  2. 1
    Vad gör ni på nätterna? När era små är vakna?

    Har vart vaken 1½ timma nu.

    Hoppas Saga somnar snart så ja får sova en stund innan kl ringer för väckning 07.30
  3. Medlem sedan
    Dec 2001
    #2

    PÅ nätterna

    försöker jag hålla ögonen öppna, för damen här i fråga vägrade sova inatt, klarvaken mellan 22 -05 e jag helt slut eller vad?
    Jag försökte allt, amma liggande, amma sittande gunga vagnen bredvid sängen, dunka rumpan gunga henne, svänga henne, allt detta under tvångs vaket tillstångd där jag nästan höll på att ramla ihop varenda gång jag blinkade.
    Sånna här nätter e sånna så att jag undrar om jag HAR mjölk och varför hon inte äter bra utan bara bråkar.

    Sen ja, tv går igång här för att försöka få tiden att gå oxå.
  4. 2
    PÅ nätterna försöker jag hålla ögonen öppna, för damen här i fråga vägrade sova inatt, klarvaken mellan 22 -05 e jag helt slut eller vad?
    Jag försökte allt, amma liggande, amma sittande gunga vagnen bredvid sängen, dunka rumpan gunga henne, svänga henne, allt detta under tvångs vaket tillstångd där jag nästan höll på att ramla ihop varenda gång jag blinkade.
    Sånna här nätter e sånna så att jag undrar om jag HAR mjölk och varför hon inte äter bra utan bara bråkar.

    Sen ja, tv går igång här för att försöka få tiden att gå oxå.
  5. Cinnah o Alva 30/11
    #3

    Ligger i sängen

    o försöker få henne o somna/ går runt o vaggar henne:-) Alva har också vakenperioder på nätterna i bland, fast allt som oftast ligger hon själv o fäktar med armarna mellan oss (o verkar inte särskilt ledsen).
  6. 3
    Ligger i sängen o försöker få henne o somna/ går runt o vaggar henne:-) Alva har också vakenperioder på nätterna i bland, fast allt som oftast ligger hon själv o fäktar med armarna mellan oss (o verkar inte särskilt ledsen).
  7. Tedas m Amelia
    #4

    Vi sitter kvar

    i sängen när hon äter sen så får hon lägga sig igen. För det mesta går det det bra att få henne att somna om
  8. 4
    Vi sitter kvar i sängen när hon äter sen så får hon lägga sig igen. För det mesta går det det bra att få henne att somna om
  9. Medlem sedan
    Jan 2004
    #5

    Ligger eller...

    sitter kvar i sängen med lampan släckt.
  10. 5
    Ligger eller... sitter kvar i sängen med lampan släckt.
  11. Medlem sedan
    Jan 2003
    #6

    så gör vi med

    Så att hon inte blir för pigg.
  12. 6
    så gör vi med Så att hon inte blir för pigg.
  13. Anna i Seattle
    #7

    ligger kvar i sängen

    och ammar liggande tills han somnar om. brukar funka - men ibland tar det en timme
  14. 7
    ligger kvar i sängen och ammar liggande tills han somnar om. brukar funka - men ibland tar det en timme

Liknande trådar

  1. Ont på nätterna
    By Längtan2010 in forum Gravidsnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-01-11, 20:51
  2. Så ont på nätterna!
    By -Nike- in forum _1001 Januaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-12-28, 12:05
  3. Vad gör ni på nätterna...
    By Väntar 3an in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-08-26, 19:34
  4. nätterna
    By Zelda. in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-06-19, 22:18
  5. Nätterna
    By anonymt namn in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-05-14, 13:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar