Har ringt ortopedkliniken nu
Höftluxationer
  1. Anna m. Leo + Antonia
    #1

    Har ringt ortopedkliniken nu

    De kunde bara säga att de tycker att det är dåligt hanterat av BVC och att BVC måste ta ansvar för att detta blir gjort på ett bra sätt. Nu ska jag avvakta till imorgon och har inte BVC ringt så får jag ringa. Vad tråkigt det är att man ska ligga på så här. Jag har liksom nog med annat att tänka på. Jag fick bråka jättemycket för att få ut vadd till Antonias gips (ska ju bytas kontinueligt och det är VC som ska beställa och ordna så att vi får det).

    /A
  2. 1
    Har ringt ortopedkliniken nu De kunde bara säga att de tycker att det är dåligt hanterat av BVC och att BVC måste ta ansvar för att detta blir gjort på ett bra sätt. Nu ska jag avvakta till imorgon och har inte BVC ringt så får jag ringa. Vad tråkigt det är att man ska ligga på så här. Jag har liksom nog med annat att tänka på. Jag fick bråka jättemycket för att få ut vadd till Antonias gips (ska ju bytas kontinueligt och det är VC som ska beställa och ordna så att vi får det).

    /A
  3. Medlem sedan
    Jan 1999
    #2

    Du får berätta

    hur det har gått i morgon. Verkligen tråkigt att de inte är mer tillmötesgående på VC/BVC! Skickar en styrkekram till dig!
  4. 2
    Du får berätta hur det har gått i morgon. Verkligen tråkigt att de inte är mer tillmötesgående på VC/BVC! Skickar en styrkekram till dig!

Liknande trådar

  1. Har ringt och ringt idag till
    By spider-woman in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-12-12, 00:35
  2. om ni ringt o ringt o ingen svarar
    By xaramia in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-04-29, 20:49
  3. Har ringt
    By peter56 in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-11-02, 11:11
  4. Nu har jag ringt...
    By Moonbeam in forum Hem & fritid
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-08-14, 18:31
  5. Jag har ringt!
    By cia-75 in forum _0506 Junibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-08-10, 19:18
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar