Vet inte om jag platsar här
Synskador & nedsatt syn
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    Vet inte om jag platsar här

    Min dotter är översynt + 5 på båda ögonen. Förra gången vi var hos optikern för att prova ut bågar så vägrade hon men idag gick det bättre.
    Hur har det gått för era barn ca: 2 år när de fått glasögon?
  2. 1
    Vet inte om jag platsar här Min dotter är översynt + 5 på båda ögonen. Förra gången vi var hos optikern för att prova ut bågar så vägrade hon men idag gick det bättre.
    Hur har det gått för era barn ca: 2 år när de fått glasögon?
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2

    Min dotter

    fick glasögon strax innan sin 2 års dag. De gör att hon ser bättre och så att hennes öga inte sticker iväg åt fel håll. Jag har glasögon men det som blev räddningen var dagis. Där satte de på dem så fort de åkte av o efter ett tag blev de kvar då hon helt enkelt glömde bort dem. Det är envishet o att vara bestämd som gäller. Lycka till!
  4. 2
    Min dotter fick glasögon strax innan sin 2 års dag. De gör att hon ser bättre och så att hennes öga inte sticker iväg åt fel håll. Jag har glasögon men det som blev räddningen var dagis. Där satte de på dem så fort de åkte av o efter ett tag blev de kvar då hon helt enkelt glömde bort dem. Det är envishet o att vara bestämd som gäller. Lycka till!
  5. Helena med Evelina 031122
    #3

    Jag har sagt till på dagis

    att hon ska få glasögon så de är förberedda. Jag hoppas också att det går bra så hon får se världen på ett nytt sätt.
  6. 3
    Jag har sagt till på dagis att hon ska få glasögon så de är förberedda. Jag hoppas också att det går bra så hon får se världen på ett nytt sätt.

Liknande trådar

  1. vet inte om jag platsar här
    By Anonym in forum Språk- och talstörningar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-10-20, 21:16
  2. vet inte om jag platsar här
    By anonymisen in forum Dysfunktionell uppväxt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-12-04, 22:27
  3. Jag vet inte om jag platsar här
    By Mamma till söta tösduon in forum Planera för barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-09-01, 09:04
  4. Vet inte om jag platsar här
    By Lilla Jag in forum Öronbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-07-13, 10:27
  5. Vet inte om jag platsar?
    By maria s in forum Förlossning
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-07-05, 09:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar