hurrraaaaa
Höftluxationer
  1. bejbis
    #1

    hurrraaaaa

    Nu är gipset av o istället ska vi ha camp-skena i 3 veckor sen är behandlingen färdig!!!!!!
    jAG ÄR SÅÅÅÅÅÅÅ LYCKLIG
  2. 1
    hurrraaaaa Nu är gipset av o istället ska vi ha camp-skena i 3 veckor sen är behandlingen färdig!!!!!!
    jAG ÄR SÅÅÅÅÅÅÅ LYCKLIG
  3. Medlem sedan
    Jan 1999
    #2

    Vad skönt för er alla,

    att slippa gipset. Förstår att den stora nedräkningen har börjat *ler*. Vad är en camp-skena?
    *kram*
  4. 2
    Vad skönt för er alla, att slippa gipset. Förstår att den stora nedräkningen har börjat *ler*. Vad är en camp-skena?
    *kram*
  5. Anna m. Leo + Antonia
    #3

    Åh, vad härligt!

    Ja, jag är ju jätteavundsjuk förstås på att ni har mycket kortare behandling än vi, men skönt för er! Skenan måste framstå som väldigt mycket smidigare än gipset när man har haft ett sånt. Bara det att man kan tvätta av ordentligt och få bada! Jag förstår att du är glad.

    Snälla, håll tummarna för att vi får en lite kortare behandling!

    Hur ser det förresten ut under gipset? Är huden torr?

    grattis igen!

    /A
  6. 3
    Åh, vad härligt! Ja, jag är ju jätteavundsjuk förstås på att ni har mycket kortare behandling än vi, men skönt för er! Skenan måste framstå som väldigt mycket smidigare än gipset när man har haft ett sånt. Bara det att man kan tvätta av ordentligt och få bada! Jag förstår att du är glad.

    Snälla, håll tummarna för att vi får en lite kortare behandling!

    Hur ser det förresten ut under gipset? Är huden torr?

    grattis igen!

    /A
  7. bejbis
    #4

    håller tummarna för er

    huden är jätte torr. Imorgon ska hon badas för första gången på två månader. Idag tvättade jag bara av henne lite snabbt med tvättlappar för hon var sååå ledsen när gipset åkte av =) Det var inte lite smutsigt heller. Kräkte nästan när jag såg hur ljumskarna såg ut ( fullt med gegga )Härligt att få se hennes ben igen O vad knubbiga dom var =) trodde gipset skulle få dom att se jätte smala ut men icke.
  8. 4
    håller tummarna för er huden är jätte torr. Imorgon ska hon badas för första gången på två månader. Idag tvättade jag bara av henne lite snabbt med tvättlappar för hon var sååå ledsen när gipset åkte av =) Det var inte lite smutsigt heller. Kräkte nästan när jag såg hur ljumskarna såg ut ( fullt med gegga )Härligt att få se hennes ben igen O vad knubbiga dom var =) trodde gipset skulle få dom att se jätte smala ut men icke.
  9. bejbis
    #5

    skena

    en skena som vi själva fäster med kardborrar. Den är väldigt mycket smidigare än gipset. Den sitter utanpå kläderna..
  10. 5
    skena en skena som vi själva fäster med kardborrar. Den är väldigt mycket smidigare än gipset. Den sitter utanpå kläderna..
  11. Madicken
    #6

    Vad mysigt...

    nu kan ni kramas ordentligt.
    Grattis!
  12. 6
    Vad mysigt... nu kan ni kramas ordentligt.
    Grattis!
  13. Medlem sedan
    Aug 2003
    #7

    vad kul

    grattis till er. Vad skönt att vara av med gipset och kunna gulla med hennes ben fast hon har skena.
  14. 7
    vad kul grattis till er. Vad skönt att vara av med gipset och kunna gulla med hennes ben fast hon har skena.
  15. Medlem sedan
    Jan 2001
    #8

    Härligt!!!

    Vad skönt för er att bli av med gipset. Tre veckor med skenan går fort så snart är ni framme!

    Stor kram!
  16. 8
    Härligt!!! Vad skönt för er att bli av med gipset. Tre veckor med skenan går fort så snart är ni framme!

    Stor kram!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar