Aimee är frisk!!!
_0410 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    May 1999
    #1

    Aimee är frisk!!!

    Det gick jättebra på sjukhuset idag, de behövde knappt hålla i henne alls utan hon låg blixtstilla och stirrade upp på den stora maskinen! Inte heller när läkaren skulle känna på hennes höftleder brydde hon sig nämnvärt så det var inga problem. Tur att barnen har vett att uppföra sig när de är borta iaf för hemma är de sjövilda! Så nu är hon iaf avskriven från ortopedkliniken och mamma kan andas ut...iaf nästan för när vi sen var på dagis så kräktes ett barn rätt ut! Så nu oroar jag mig för kräksjuka lagom till jul...aldrig någon ro...kan man låsa in sig och barnen from nu tro? Tack för alla tummar iaf!
  2. 1
    Aimee är frisk!!! Det gick jättebra på sjukhuset idag, de behövde knappt hålla i henne alls utan hon låg blixtstilla och stirrade upp på den stora maskinen! Inte heller när läkaren skulle känna på hennes höftleder brydde hon sig nämnvärt så det var inga problem. Tur att barnen har vett att uppföra sig när de är borta iaf för hemma är de sjövilda! Så nu är hon iaf avskriven från ortopedkliniken och mamma kan andas ut...iaf nästan för när vi sen var på dagis så kräktes ett barn rätt ut! Så nu oroar jag mig för kräksjuka lagom till jul...aldrig någon ro...kan man låsa in sig och barnen from nu tro? Tack för alla tummar iaf!
  3. Medlem sedan
    Jun 2004
    #2

    Men det var ju skönt!

    Vad skööönt att det gick bra!!!
    Tänkte faktiskt på er ikväll när jag värmde välling. :-)
    Ha det fint nu och hoppas verkligen ni inte blir kräkiga!
  4. 2
    Men det var ju skönt! Vad skööönt att det gick bra!!!
    Tänkte faktiskt på er ikväll när jag värmde välling. :-)
    Ha det fint nu och hoppas verkligen ni inte blir kräkiga!
  5. Medlem sedan
    Dec 2003
    #3

    Härligt!

    Vad skönt att höra!

    Hoppas ni klarar er ifrån magsjuka nu också , håller tummarna!

    kram
  6. 3
    Härligt! Vad skönt att höra!

    Hoppas ni klarar er ifrån magsjuka nu också , håller tummarna!

    kram
  7. Marisan m. Emelie
    #4

    Åh vad bra!!

    Att höftleden var frisk =))) Min systers kompis son råkade ut för samma sak...men han är inte ok. Ville dock inte skriva det igår och jaga upp dig. Han är också född i okt 04, hur de ska gå vidare vet jag inte än.
    Håller tummarna för att ni slipper magsjuka...
    Kram kram!
  8. 4
    Åh vad bra!! Att höftleden var frisk =))) Min systers kompis son råkade ut för samma sak...men han är inte ok. Ville dock inte skriva det igår och jaga upp dig. Han är också född i okt 04, hur de ska gå vidare vet jag inte än.
    Håller tummarna för att ni slipper magsjuka...
    Kram kram!
  9. Gabbi med grynen
    #5

    Skönt att höra!

    Vad duktig hon var. Tappra tjejen!
    Magsjuka är inte kul. Mina barn har aldrig haft det. *peppar peppar* Jag fasar för första spyan!
  10. 5
    Skönt att höra! Vad duktig hon var. Tappra tjejen!
    Magsjuka är inte kul. Mina barn har aldrig haft det. *peppar peppar* Jag fasar för första spyan!
  11. Jessica m. R -02 & C -04
    #6

    Åh, va skönt...

    att allt var bra med höfterna!!

    Håller tummarna för att ni inte blev smittade av kräksjukan...vore ju typiskt om ni skulle drabbas precis nu vid jul.

    kram kram
  12. 6
    Åh, va skönt... att allt var bra med höfterna!!

    Håller tummarna för att ni inte blev smittade av kräksjukan...vore ju typiskt om ni skulle drabbas precis nu vid jul.

    kram kram
  13. Mia m.tre
    #7

    Du ser!

    Klart ni skulle tillhöra den där skaran som läkaren sa, att de flesta är helt ua vid ett års kollen.
    Phu...gud så skönt för er.

    Är ni inlåsta nu då eller??
    Nej,men du...hoppas allt är bra med er!
  14. 7
    Du ser! Klart ni skulle tillhöra den där skaran som läkaren sa, att de flesta är helt ua vid ett års kollen.
    Phu...gud så skönt för er.

    Är ni inlåsta nu då eller??
    Nej,men du...hoppas allt är bra med er!
  15. Medlem sedan
    May 1999
    #8

    Nej...

    inlåsta har vi inte varit men jag har faktiskt låtit Ronan vara hemma från dagis i två dagar nu så att han slipper bli smittad förhoppningsvis. Jag har ju alltid haft förhållandevis friska ungar så jag vet inte hur pass smittsamt vinterkräkan eg är. Själv har jag nog inte kräkts av annan anledning än bakfylla på 15 år...Nåja, julklapparna är fixade, julmaten inhandlad och ny frisyr ordnad så nu är det snart dags för julfrid! Idag firar vi lite \"Vintersolstånd\" och \"Yule\" på Wicca-vis och imorgon och på fredag blir det matlagning och städning, sen får vi fira jul på \"Svensson-vis\" också! Ja, vi är lite knepiga...*ler*
  16. 8
    Nej... inlåsta har vi inte varit men jag har faktiskt låtit Ronan vara hemma från dagis i två dagar nu så att han slipper bli smittad förhoppningsvis. Jag har ju alltid haft förhållandevis friska ungar så jag vet inte hur pass smittsamt vinterkräkan eg är. Själv har jag nog inte kräkts av annan anledning än bakfylla på 15 år...Nåja, julklapparna är fixade, julmaten inhandlad och ny frisyr ordnad så nu är det snart dags för julfrid! Idag firar vi lite \"Vintersolstånd\" och \"Yule\" på Wicca-vis och imorgon och på fredag blir det matlagning och städning, sen får vi fira jul på \"Svensson-vis\" också! Ja, vi är lite knepiga...*ler*

Liknande trådar

  1. Aimee är en kändis!!!
    By Sharp in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-03-28, 00:01
  2. Aimee?
    By Joanna & prinsessa in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-11-13, 20:34
  3. Aimee fick en...
    By aimee in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2006-10-04, 19:01
  4. Aimee har ett pass nu
    By Victoria m Aimee -06 in forum _0605 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-08-20, 17:35
  5. Aimee blev...
    By Sharp in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-04-28, 10:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar