Nu när det ändå pratas
_0409 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2004
    #1

    Nu när det ändå pratas

    sjalar här inne...

    skulle jag vilja ha lite råd. Har tänkt utöka mitt \"sjalstall\" med en vävd långsjal. Har nu \"bara\" en elastisk moby wrap. Den är jätte bra!! men Noel börjar bli tung och en vävd ger väl mer stöd?

    Så.. hit med alla tips & råd ni har ang. vilken vävd sjal som är bäst & mest prisvärd !!!
  2. 1
    Nu när det ändå pratas sjalar här inne...

    skulle jag vilja ha lite råd. Har tänkt utöka mitt \"sjalstall\" med en vävd långsjal. Har nu \"bara\" en elastisk moby wrap. Den är jätte bra!! men Noel börjar bli tung och en vävd ger väl mer stöd?

    Så.. hit med alla tips & råd ni har ang. vilken vävd sjal som är bäst & mest prisvärd !!!
  3. Elisa m Leo
    #2

    www.sjalbarn.se

    Här finns ALLT du behöver veta och mycket, mycket mer:)!!!
    Bra tips från erfarna sjalbärare, utvärderingar, frågesnack, bildgalleri, m.m.m.m.
    Dessutom anordnas sjalträffar i olika delar av landet - inte dumt att åka på så man får klämma och känna lite:)
  4. 2
    www.sjalbarn.se Här finns ALLT du behöver veta och mycket, mycket mer:)!!!
    Bra tips från erfarna sjalbärare, utvärderingar, frågesnack, bildgalleri, m.m.m.m.
    Dessutom anordnas sjalträffar i olika delar av landet - inte dumt att åka på så man får klämma och känna lite:)
  5. Medlem sedan
    Mar 2004
    #3

    tack !!

    *
  6. 3
    tack !! *
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4

    Japp!

    Jag skulle satsa på en sjal som är snygg ;) Alltså, så stor skillnad är det inte på sjalarna. Storchenwiege är en bra sjal till bra pris. Hoppediz är nästan lika bra menmed massor av färgställningar och ännu bättre pris. Sedan finns Didymos, Easycare och Bebina tex. De två sistnämnda är jättesköna, ganska tunna och superfina sjalar som är svindyra ;)

    Ta en du tycker är snygg ;)
  8. 4
    Japp! Jag skulle satsa på en sjal som är snygg ;) Alltså, så stor skillnad är det inte på sjalarna. Storchenwiege är en bra sjal till bra pris. Hoppediz är nästan lika bra menmed massor av färgställningar och ännu bättre pris. Sedan finns Didymos, Easycare och Bebina tex. De två sistnämnda är jättesköna, ganska tunna och superfina sjalar som är svindyra ;)

    Ta en du tycker är snygg ;)
  9. Medlem sedan
    Mar 2004
    #5

    TACK!!

    för info :-))
  10. 5
    TACK!! för info :-))

Liknande trådar

  1. Oj vad det pratas!
    By Heidi.P in forum _0905 Majbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-06-05, 08:47
  2. När det ändå pratas om det
    By Grekyogin in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-03-15, 21:23
  3. När det ändå pratas godsaker...
    By Grekyogin in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-03-21, 22:56
  4. Oj, vad det pratas!!
    By Lillis mamma in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-11-26, 22:03
  5. När det ändå pratas förskola...
    By Ika m Samuel o Tilda in forum _02/03 Vinterbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-08, 23:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar