Har ni köpt alla julklappar?
Utlandsföräldrar
  1. evaOregon
    #1

    Har ni köpt alla julklappar?

    Jag köpte de sista på Body Shop på nätet idag (bl a makens sekreterare som ska få julklapp). Maken ska köpa något åt sin brorson, men sedan lär det vara klappat och klart.
  2. 1
    Har ni köpt alla julklappar? Jag köpte de sista på Body Shop på nätet idag (bl a makens sekreterare som ska få julklapp). Maken ska köpa något åt sin brorson, men sedan lär det vara klappat och klart.
  3. Medlem sedan
    May 2000
    #2

    Tror jag glömt hälften

    Och köpt dubbelt åt andra. Men vi har begränsat oss till bara dem vi träffar. Har inget till A. Och K och V ska få ett par till - en lampa till sitt nya rum, några smpbilar till V till hennes garage, och en låda att lägga alla Barbiesaker i till K... Jag ser så fram emot att fira jul i år!
  4. 2
    Tror jag glömt hälften Och köpt dubbelt åt andra. Men vi har begränsat oss till bara dem vi träffar. Har inget till A. Och K och V ska få ett par till - en lampa till sitt nya rum, några smpbilar till V till hennes garage, och en låda att lägga alla Barbiesaker i till K... Jag ser så fram emot att fira jul i år!

Liknande trådar

  1. åh nu har jag köpt julklappar :)
    By mandelblomma in forum Ordet är fritt
    Svar: 35
    Senaste inlägg: 2010-11-21, 11:38
  2. I dag har jag köpt julklappar
    By FinlandsSofia in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-12-22, 12:31
  3. Har ni köpt alla julklappar nu??
    By Fattig familj in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2005-12-08, 20:35
  4. Har ni köpt alla julklappar?
    By Morran m. tre in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 30
    Senaste inlägg: 2005-12-07, 10:34
  5. Nu har även jag köpt alla julklappar
    By Jäntunge in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-01, 16:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar