God Jul
Höftluxationer
  1. Medlem sedan
    Jan 2001
    #1

    God Jul

    önskar jag alla er föräldrar med luxbarn. Hoppas ni får en vit härligt jul och nyår :).

    Kram!
    Heidi & Myra
  2. 1
    God Jul önskar jag alla er föräldrar med luxbarn. Hoppas ni får en vit härligt jul och nyår :).

    Kram!
    Heidi & Myra
  3. Anna m. Leo + Antonia
    #2

    God jul allihop!

    Den 27 dec läggs vi in på Astrid Lindgren igen men fram tills dess ska vi en skön jul hoppas jag. Jag hoppas väldigt mycket att allt ser bra ut så här långt och att gipsbehandlingen kanske inte behöver bli mer än tre månader.

    Jag är verkligen glad över att du Heidi och Camilla och andra som för länge sen avslutat behandling skriver här inne och peppar oss.

    God jul allihop!

    /A
  4. 2
    God jul allihop! Den 27 dec läggs vi in på Astrid Lindgren igen men fram tills dess ska vi en skön jul hoppas jag. Jag hoppas väldigt mycket att allt ser bra ut så här långt och att gipsbehandlingen kanske inte behöver bli mer än tre månader.

    Jag är verkligen glad över att du Heidi och Camilla och andra som för länge sen avslutat behandling skriver här inne och peppar oss.

    God jul allihop!

    /A
  5. Medlem sedan
    Jan 1999
    #3

    Ha nu en riktigt god jul

    allihop härinne. Jag hoppas att det blir en lugn och skön helg för er. Och att ni får umgår med nära och kära. Här firar vi med hela släkten nästan, så vi blir 25 pers här hemma hos oss på julafton. Det brukar vara så mysigt :) många julkramar från Camilla & Co.
  6. 3
    Ha nu en riktigt god jul allihop härinne. Jag hoppas att det blir en lugn och skön helg för er. Och att ni får umgår med nära och kära. Här firar vi med hela släkten nästan, så vi blir 25 pers här hemma hos oss på julafton. Det brukar vara så mysigt :) många julkramar från Camilla & Co.
  7. Medlem sedan
    Oct 2003
    #4

    Detsamma!!! =)

    Hoppas allt är bra med er och att ni får en härlig helg!!

    Kram
  8. 4
    Detsamma!!! =) Hoppas allt är bra med er och att ni får en härlig helg!!

    Kram
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar