Paket, paket och ännu mera paket!
_0409 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 1999
    #1

    Paket, paket och ännu mera paket!

    Idag har jag suttit o slagit in en hel del paket.

    Det ska ju vara paket till farmor o farfars vovve, fasters katt o mormors hund också såklart.

    Idag har vi varit på Liseberg vi med (läste att Monken också varit där idag).
    Kajsa va inte alls glad över detta besök, vill helst gå på egna upptäcksfärder numera och fattar inte alls vad alla andra sysslade med på Liseberg.
    Storasyster gillade verkligen besöket, har fått åka lite roliga attraktioner och mysa i några timmar.

    Nu ska jag ladda mina batterier, har lovat följa med min mamma att julhandla på Kvantum imorgon bitti då dom öppnar.

    /Nettis
  2. 1
    Paket, paket och ännu mera paket! Idag har jag suttit o slagit in en hel del paket.

    Det ska ju vara paket till farmor o farfars vovve, fasters katt o mormors hund också såklart.

    Idag har vi varit på Liseberg vi med (läste att Monken också varit där idag).
    Kajsa va inte alls glad över detta besök, vill helst gå på egna upptäcksfärder numera och fattar inte alls vad alla andra sysslade med på Liseberg.
    Storasyster gillade verkligen besöket, har fått åka lite roliga attraktioner och mysa i några timmar.

    Nu ska jag ladda mina batterier, har lovat följa med min mamma att julhandla på Kvantum imorgon bitti då dom öppnar.

    /Nettis
  3. Medlem sedan
    Nov 2003
    #2

    Jag också

    slog in de sista paketen igår, åh så skönt! Alva är ganska risig och har sovit med oss hela natten så jag känner mig inte speciellt pigg idag. Ska med henne till läkare kl. 14.45, hon har varit förkyld i 3 veckor nu, hostar och har feber.
    Hoppas julhandlandet med mamma går bra idag! :)
  4. 2
    Jag också slog in de sista paketen igår, åh så skönt! Alva är ganska risig och har sovit med oss hela natten så jag känner mig inte speciellt pigg idag. Ska med henne till läkare kl. 14.45, hon har varit förkyld i 3 veckor nu, hostar och har feber.
    Hoppas julhandlandet med mamma går bra idag! :)

Liknande trådar

  1. Stora paket, små paket, hårda paket
    By caffellatte in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2010-12-23, 06:58
  2. Försvunna paket, postade ett paket
    By anonymt namn in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-06-11, 21:18
  3. Ett paket, ett stort paket
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-04-07, 17:12
  4. Paket
    By •Milou• in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-12-19, 18:56
  5. Paket-dag :)
    By Alex m.Loke&Svante in forum _0607 Julibarn
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2006-12-19, 13:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar