Den bästa julklappen
_0310 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2001
    #1

    Den bästa julklappen

    Ja, det är ju ganska tomt här och många har ju redan hunnit leverera sina julhälsningar. Men jag vill i alla fall önska att ni alla får en skön, frisk och lugn jul med era nära och kära. Jag har precis slagit in två julklappar till mig själv; en fin klänning och ett halsband att ha på julafton - och kanske på juldagsfesten?

    Min bästa julklapp är dock att min mamma ska separera från sin fascist till man. Äntligen efter 15 år är vi fria. Jag njuter av varje minut då hans existens bli mig allt mer avlägsen.

    Sköt om er!
    Josefin, Radikal mamma
  2. 1
    Den bästa julklappen Ja, det är ju ganska tomt här och många har ju redan hunnit leverera sina julhälsningar. Men jag vill i alla fall önska att ni alla får en skön, frisk och lugn jul med era nära och kära. Jag har precis slagit in två julklappar till mig själv; en fin klänning och ett halsband att ha på julafton - och kanske på juldagsfesten?

    Min bästa julklapp är dock att min mamma ska separera från sin fascist till man. Äntligen efter 15 år är vi fria. Jag njuter av varje minut då hans existens bli mig allt mer avlägsen.

    Sköt om er!
    Josefin, Radikal mamma
  3. space
    #2

    Vad skönt!

    Förstår att det är underbart att bli av med honom!

    Sedan är det alltid härligt att få nya kläder, inslagna och allt. God jul på er!!!!!
  4. 2
    Vad skönt! Förstår att det är underbart att bli av med honom!

    Sedan är det alltid härligt att få nya kläder, inslagna och allt. God jul på er!!!!!

Liknande trådar

  1. Bästa julklappen!
    By Cat73 in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-12-25, 17:28
  2. Bästa julklappen?
    By Venus in forum _0607 Julibarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2007-12-28, 17:39
  3. Bästa julklappen
    By S-mamman in forum _0806 Junibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-12-26, 22:57
  4. Bästa julklappen
    By JaCal in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-09, 19:39
  5. Bästa julklappen?
    By cajo in forum _02/03 Vinterbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2007-01-01, 21:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar