God Jul till er alla!!!
_0401 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    May 2003
    #1

    God Jul till er alla!!!

    önskar vi alla här
    HOppas att ni får en mycket mysig jul.

    (vi har redan fått årets mest mysko julklapp. Från svärfar fick vi en förstoring på ett kort...förseställandes......mi n makes syster.hahahaha)
  2. 1
    God Jul till er alla!!! önskar vi alla här
    HOppas att ni får en mycket mysig jul.

    (vi har redan fått årets mest mysko julklapp. Från svärfar fick vi en förstoring på ett kort...förseställandes......mi n makes syster.hahahaha)
  3. Medlem sedan
    Jun 2001
    #2

    God fortsättning!!

    Tack för messet!! Hoppas att resten av julklapparna inte följde samma linje som första... he ha ha !!! Är du säker på att han givit er RÄTT då?!?!

    i har haft en jättefin julafton, den går ju så fooooort bara!!!!! Usch!

    Amadeus fick ett jättefint Fisherprice garage av min syster och hennes sambo, sen var han nöjd om man säger så... Ville inte öppna några fler utan bara leka med det HELA tiden sånu har vi tre stora oöppnade paket här, he he, sparar nog dem tills 2:a januari istället..

    Skulle vara kul att ses tycker jag! Hur har ni det? Nu är jag ledig tom fredag.

    Krma kram och god fortsättning!
  4. 2
    God fortsättning!! Tack för messet!! Hoppas att resten av julklapparna inte följde samma linje som första... he ha ha !!! Är du säker på att han givit er RÄTT då?!?!

    i har haft en jättefin julafton, den går ju så fooooort bara!!!!! Usch!

    Amadeus fick ett jättefint Fisherprice garage av min syster och hennes sambo, sen var han nöjd om man säger så... Ville inte öppna några fler utan bara leka med det HELA tiden sånu har vi tre stora oöppnade paket här, he he, sparar nog dem tills 2:a januari istället..

    Skulle vara kul att ses tycker jag! Hur har ni det? Nu är jag ledig tom fredag.

    Krma kram och god fortsättning!
  5. Medlem sedan
    May 2003
    #3

    tyvärr

    är jag helt säker på att han givit oss rätt paket. Han har gjort likadana paket till alla tre barnen... visst var den mysko??

    Vi är också lediga men just nu himla förkylda. Du kan väl messa mig typ torsdag morgon så kan vi se hur vi mår? Vill ju inte smitta alla...

    Annars allt bra. Julen mysig men som sagt, ibland är det skönt när den är över igen.
    kram
  6. 3
    tyvärr är jag helt säker på att han givit oss rätt paket. Han har gjort likadana paket till alla tre barnen... visst var den mysko??

    Vi är också lediga men just nu himla förkylda. Du kan väl messa mig typ torsdag morgon så kan vi se hur vi mår? Vill ju inte smitta alla...

    Annars allt bra. Julen mysig men som sagt, ibland är det skönt när den är över igen.
    kram

Liknande trådar

  1. TT hälsar till alla mest till Ninas
    By LaMa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-07-22, 09:07
  2. Kramar till alla på alla hjärtans..
    By akkis/trött in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-02-14, 19:32
  3. kram på alla hjärtans dag till ALLA
    By MonicaG in forum Vikt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-02-14, 16:01
  4. Till alla som fått fara till förlossning
    By sarah m maxen -03 o smultronet v 30 in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-01, 18:34
  5. Till alla tomtar men mest till tomtemor
    By Mactilda in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-11-23, 14:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar